Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

00.45 of 1 uur doen linksachter op de main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 19:43 
 

Chukkels schreef:
00.45 of 1 uur doen linksachter op de main?

perfect! I'm in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

ik neem mijn knuffelbeer mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet wat later? Denk dat de meeste HT'ers richting RR/e-force willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RADICOALLLLLLL!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hey jij ook hier Bar-E?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja zekâh!

Meeting denk t niet, moet radical zien. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Niet wat later? Denk dat de meeste HT'ers richting RR/e-force willen.

Ik weet het wel zeker :P

Ik denk wel dat er weinig animo voor Kasparov is, dus kan je beter bv 2:15 doen als je het toch op de main wil doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
jRn schreef:
Niet wat later? Denk dat de meeste HT'ers richting RR/e-force willen.

Ik weet het wel zeker :P

Ik denk wel dat er weinig animo voor Kasparov is, dus kan je beter bv 2:15 doen als je het toch op de main wil doen.

Dat vind ik een goed plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet jullie teleurstellen, mijn nieuwjaarsknuffel komt wel bij een ander feest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word echt weer een mooi feest, alleen ben niet zo van het knuffelen, hartjes en teddyberen gedoe. ik doe gewoon waar hardstyle voor bedoeld is en dat is losgaan.

zie jullie daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 03:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shockblitz schreef:
Word echt weer een mooi feest, alleen ben niet zo van het knuffelen, hartjes en teddyberen gedoe. ik doe gewoon waar hardstyle voor bedoeld is en dat is losgaan.

zie jullie daar

Zonder knuffels ben je niet welkom, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :/


Sorry, kom 19 januari maar naar XXL Raw, kun je je knuffel alsnog ophalen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
jRn schreef:
Gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :/


Sorry, kom 19 januari maar naar XXL Raw, kun je je knuffel alsnog ophalen (L)

Helaas heb ik de eer om vanaf 21 januari tot en met 25 januari vijf tentamens te maken. Ik kom hem zo spoedig mogelijk ophalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus wat word het nou xd , waarschijnlijk zie ik de helft toch wel langs stuiteren xd daar niet van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 18:37 
 

Chukkels schreef:
1 uur doen linksachter op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima, ben er zelf dan niet bij maar kom een paar van jullie wel opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:57 
 

jRn schreef:
Prima, ben er zelf dan niet bij maar kom een paar van jullie wel opzoeken.

sowieso!
doe je nog een leuke outfit aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel origineel als Piraat/Matroos-achtig iets. En ik neem m'n papegaai mee op de schouder. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 21:08 
 

jRn schreef:
Heel origineel als Piraat/Matroos-achtig iets. En ik neem m'n papegaai mee op de schouder. En jij?

cool :D
ik ga in een dracula/vampier outfit
maar zonder schmink of tanden fzo xd dus gewoon een mooi pak haha
gelukkig lekker dun :D
ik ben echt benieuwd hoeveel mensen er maf bij zullen lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 22:46 
 

ter verduidelijking:
Hoe laat:
01:00

Waar:
Linksachter op de main
Voor de ingangs deur aan de linkerkant, en dan waar de bar begint
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik moet jullie teleurstellen, mijn nieuwjaarsknuffel komt wel bij een ander feest :thumbup:

Ik hoef geen knuffel van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok doei
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten