Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 21:51 
 
Hardtraxx Newbie

Pandora Events komt met een nieuw lokaal hardstyle-event, wel te weten in Oudewater. Het bezoekersaantal waar we ons de eerste editie op richten is 500. Voor dit eerste evenement, wat nog geen specifieke naam en datum kent, zijn we op zoek naar enthousiaste DJ's die voor een reiskostenvergoeding willen komen draaien. Het evenement begint om 23:00, om 04:00 gaat de tent weer dicht. De toegang is vanaf 16 jaar.

We zijn op zoek naar verschillende subgenres binnen de harde stijlen. Zowel hardstyle, raw, early, hardtrance als (happy)hardcore is welkom. Heb je interesse of een vraag? Stuur een mailtje, inclusief demo, artiestennaam, genre, leeftijd en woonplaats, naar [email protected].

Daarnaast zijn we ook opzoek naar een enthousiaste designer die voor een gratis kaartje een hele rauwe poster wilt ontwerpen. Daarbij komen dus ook de omslag voor het facebookevent en de andere grafische posts kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:18 
 
Hardtraxx Elite

Mag dit ook opgenomen zijn op een midi-controller of per sé met cd speler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben wel geïnteresseerd. Hoe lang moet de demo duren? Een half uurtje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

Ook DJ's die met een controller draaien zijn welkom. Zorg er wel voor dat je ervoor kan zorgen dat deze op een reguliere XLR kabel aangesloten kan worden, mochten we je uitnodigen!

Demo's tussen een halfuur en een uur. Let wel: de settijd zal 45min-1uur zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pandoraevents schreef:
Ook DJ's die met een controller draaien zijn welkom. Zorg er wel voor dat je ervoor kan zorgen dat deze op een reguliere XLR kabel aangesloten kan worden, mochten we je uitnodigen!

Demo's tussen een halfuur en een uur. Let wel: de settijd zal 45min-1uur zijn.

Dus je mag je eigen midicontroller meenemen? Mooi, dan doe ik ook mee! Ik wil heel graag eens op een gig draaien maar heb alleen midi ervaring, denk dat ik wel op cdj's kan draaien maar tegen de tijd dat ik door heb waar alles zit etc. is het uur alweer voorbij :P Van de week maar even demotje opnemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:39 
 
Hardtraxx Elite

pandoraevents schreef:
Ook DJ's die met een controller draaien zijn welkom. Zorg er wel voor dat je ervoor kan zorgen dat deze op een reguliere XLR kabel aangesloten kan worden, mochten we je uitnodigen!

Demo's tussen een halfuur en een uur. Let wel: de settijd zal 45min-1uur zijn.


Tof! :thumbsup:
Voor wanneer moet je de set uiterlijk insturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

Vooralsnog is het vooral een concept dat uitgewerkt wordt, maar het komt uiteraard wel van de grond. Liefst ontvang ik dit weekend de demo's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal vrijdag eens een demo in elkaar mixen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 21:06 
 
Hardtraxx Elite

Mail is de deur uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:26 
 
Hardtraxx Elite

Vind het maar niks, op een feest draaien met een midi. Gewoon Pioneer CDJ's zeg ik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Vind het maar niks, op een feest draaien met een midi. Gewoon Pioneer CDJ's zeg ik! :)


Dit. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 23:13 
 
Hardtraxx Addict

CyrilHS schreef:
Vind het maar niks, op een feest draaien met een midi. Gewoon Pioneer CDJ's zeg ik! :)


Ieder gewoon lekker laten doen wat die zelf fijn vind, wie ben jij om te zeggen waar anderen mee moeten draaien? Ik zeg toch ook niet tegen jou, gewoon met vinyl draaien oid? ;)

Juist een goede zaak dat er organisaties zijn die mensen lekker zelf de keuze geven, en die mensen niet forceren op apparatuur te draaien die ze (bijv.) niet fijn vinden, of outdated is :thumbup:


(@CyrilHS, als je met je comment bedoelde "ik draai zelf op een feest liever met cdj's" dan heb ik je comment verkeerd opgevat en kun je de mijne helemaal negeren :P Als je bedoelde "anderen moeten maar met CDJ's draaien" sta ik bij mijn comment :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets mis met controllers mits het goede kwaliteit oplevert :) Niemand zal Zany weigeren als hij met z'n traktor op een feest aankomt lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XDJ-R1 als midi controller is niet zo heel erg anders dan de CDJ's van tegenwoordig hoor. Ik leer thuis ook op de XDJ-R1 te draaien, en in de club draai ik net zo makkelijk op de CDJ, zonder problemen. Je moet natuurlijk wel de basis weten van de CDJ's, want er zijn natuurlijk wel wat verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
XDJ-R1 als midi controller is niet zo heel erg anders dan de CDJ's van tegenwoordig hoor. Ik leer thuis ook op de XDJ-R1 te draaien, en in de club draai ik net zo makkelijk op de CDJ, zonder problemen. Je moet natuurlijk wel de basis weten van de CDJ's, want er zijn natuurlijk wel wat verschillen.


Inderdaad is bijna hetzelfde.
En ik heb thuis CD-spelers van Numark, maar daarvan is het cue systeem nèt ff wat anders dan dat van Pioneer, waardoor ik altijd even een 'switch' moet maken als ik met CDJ's ga draaien.

b-ram schreef:
Niemand zal Zany weigeren als hij met z'n traktor op een feest aankomt lijkt me.


Niet elke Brabander is een boer hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
b-ram schreef:
Niemand zal Zany weigeren als hij met z'n traktor op een feest aankomt lijkt me.


Niet elke Brabander is een boer hè :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Vind het maar niks, op een feest draaien met een midi. Gewoon Pioneer CDJ's zeg ik! :)


kan zelf alleen maar met midi controller overweg, maar zou het op de een of andere manier best wel genant vinden als op een feest staat met zo'n midi controllertje...

als je op een feest wil draaien moet je gewoon de professionele apparatuur onder de knie hebben vind ik ! is voor mij ook motivatie om ter zijner tijd over te stappen :)

uiteraard wel een leuke kans voor mensen die anders nooit mee zouden doen aan een dj contest maar best een leuke set kunnen neer zetten ^^

succes iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Mailtje komt jullie kant op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 02:02 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
CyrilHS schreef:
Vind het maar niks, op een feest draaien met een midi. Gewoon Pioneer CDJ's zeg ik! :)


kan zelf alleen maar met midi controller overweg, maar zou het op de een of andere manier best wel genant vinden als op een feest staat met zo'n midi controllertje...

als je op een feest wil draaien moet je gewoon de professionele apparatuur onder de knie hebben vind ik ! is voor mij ook motivatie om ter zijner tijd over te stappen :)

uiteraard wel een leuke kans voor mensen die anders nooit mee zouden doen aan een dj contest maar best een leuke set kunnen neer zetten ^^

succes iedereen!


Professioneel? Je bedoelt enorm duur? Ik draai mijn hele leven op een Midi Controller (Mixtrack Pro), en heb één keer voor een lokaal evenement met CDJ's gedraaid, dat ging foutloos, dus ben het niet eens dat een CDJ per se professioneler is. Natuurlijk, het reageert allemaal wat lekkerder en die play/cue knoppen voelen heerlijk aan, maar om nou te zeggen dat de overstap van midi controller naar CD-speler zo groot is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er bestaan ook goedkopere merken CD-Spelers dan die van Pioneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overstap Midi > CDJ is tegenwoordig echt niet meer zo groot hoor.
Tenzij je natuurlijk op je controller sync of iets hebt aanstaan. Maar als ej dat niet gebruikt en je goed kan timen mag het geen probleem zijn. De basis ken je natuurlijk al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 13:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het een waardige discussie, maar laten we het even OT houden! We zijn nog steeds op zoek naar DJ's, maar nog belangrijker: iemand die goed met photoshop en posters overweg kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pandoraevents schreef:
Ik vind het een waardige discussie, maar laten we het even OT houden! We zijn nog steeds op zoek naar DJ's, maar nog belangrijker: iemand die goed met photoshop en posters overweg kan!


Dat kan ik wel aardig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nog steeds zo slecht ben als vroeger dan zou ik iemand anders nemen xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten