p-stylez schreef:
XDJ-R1 als midi controller is niet zo heel erg anders dan de CDJ's van tegenwoordig hoor. Ik leer thuis ook op de XDJ-R1 te draaien, en in de club draai ik net zo makkelijk op de CDJ, zonder problemen. Je moet natuurlijk wel de basis weten van de CDJ's, want er zijn natuurlijk wel wat verschillen.
Inderdaad is bijna hetzelfde.
En ik heb thuis CD-spelers van Numark, maar daarvan is het cue systeem nèt ff wat anders dan dat van Pioneer, waardoor ik altijd even een 'switch' moet maken als ik met CDJ's ga draaien.
b-ram schreef:
Niemand zal Zany weigeren als hij met z'n traktor op een feest aankomt lijkt me.
Niet elke Brabander is een boer hè
