Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 16:47 
 
Hardtraxx Addict

Ook ik heb maar eens een mailtje met een mixje gestuurd :).
Ik ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Als je nog steeds zo slecht ben als vroeger dan zou ik iemand anders nemen xd


FY Patje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 19:12 
 
Hardtraxx Elite

Mijn set word morgen of misschien dadelijk opgenomen en verstuurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mail gestuurd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mail gestuurd!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 18:59 
 
Hardtraxx Newbie

Allereerst bedankt voor het grote aantal reacties! Om duidelijkheid voor mijn bezoekers te scheppen heb ik een broederorganisatie opgericht, ik organiseer immers House-events met Pandora Events. De naam die we aan de organisatie gekoppeld hebben is State.of.Mind. Op Facebook vind je 'm hier: https://www.facebook.com/stateofmindeventsnl. Geef 'm een like om op de hoogte te blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben 'm nu aan het opnemen, mail komt zo in jullie inbox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 22:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

is er een deadline? Moet nog steeds ergens tijd vinden om een demo op te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Mail gestuurd!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
is er een deadline? Moet nog steeds ergens tijd vinden om een demo op te nemen :P

Ik zou ook nog graag een demo jullie kant op sturen. Kan dit van de week nog, nu nml drukte met school...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand hier nog iets van gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Nope nog steeds niks van vernomen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten