Starving Insect was baas, geluid tijdens Raum 107 was jammer genoeg ruk (maar Daniel zien losgaan is geweldig

), Sei2ure draaide zeer goed maar was niet echt interessant om naar te kijken, Cubic Nomad zat er de hele tijd naast en het kon niemand inclusief ik ene ruk schelen, en Embrionyc was gewoon geweldig. Ik heb zo ontzettend genoten van zijn set. Spacen op die muziek is geweldig. En bij Thoughts Against Thoughts mezelf helenaal kapot gemaakt.
En ook nog es Draidy en Stan ontmoet

en beslist mog een paar andere haatee'ers waar geen naam bij zat. Communiceren daar was toch kut.
Waar waren ze in hemelsnaam mee bezig toen ze de Chill-Out area bedachten? Die plek was de hele tijd leeg
