Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 02:42 

Jammer dat ik er niet ben. Had geen zin om in mn eentje te gaan en ik voel me niet welkom bij de hardtraxxers. Heb nu wel enorm spijt trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

Was dikke fissa. Deathmachine, Embrionyc en The Relic bazen van de avond voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:41 

Hardtraxx Veteran

Peter Kurten, Sei2ure en Deathmachine waren bazig, maar man man man wat ging het ongelooflijk hard in de tweede zaal bij Embrionyc, The Relic en Moleculez :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:15 

Hardtraxx Addict

Starving Insect was baas, geluid tijdens Raum 107 was jammer genoeg ruk (maar Daniel zien losgaan is geweldig xd ), Sei2ure draaide zeer goed maar was niet echt interessant om naar te kijken, Cubic Nomad zat er de hele tijd naast en het kon niemand inclusief ik ene ruk schelen, en Embrionyc was gewoon geweldig. Ik heb zo ontzettend genoten van zijn set. Spacen op die muziek is geweldig. En bij Thoughts Against Thoughts mezelf helenaal kapot gemaakt. :yay:

En ook nog es Draidy en Stan ontmoet :) en beslist mog een paar andere haatee'ers waar geen naam bij zat. Communiceren daar was toch kut.

Waar waren ze in hemelsnaam mee bezig toen ze de Chill-Out area bedachten? Die plek was de hele tijd leeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 20:06 

Hardtraxx Addict

Zeker dik feestje. Embrionyc en Deathmachine zoals verwacht erg vet. Deathmachine die 3 van de 4 nieuwe Genosha 175's draaide was helemaal vet. The Relic had ook een stevig setje en ik was ook verbaasd hoe hard Cubic Nomad nummers gaan, in tegenstelling tot thuis. Moleculez ronduit saai. Erg monotoon allemaal en alleen maar distortion.

Geluid geweldig trouwens in deze zaak, beide zalen. Volgende NORAD is in November en daar zal ik zeker proberen bij te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 20:40 

Hardtraxx Addict

Ordinary Joe schreef:
Geluid geweldig trouwens in deze zaak, beide zalen.

Niet tijdens Raum 107 :thumbdown: alleen maar bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Moleculez ronduit saai.

Vond je? Ik vond het echt heel vet :D

Oh ja, voor wie er niet is geweest.. Kijk dit filmpje en je weet dat je er volgende keer gewoon bij moet zijn :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:13 

Nerazzurro93 schreef:
Jammer dat ik er niet ben. Had geen zin om in mn eentje te gaan en ik voel me niet welkom bij de hardtraxxers. Heb nu wel enorm spijt trouwens.

Wat maakt dat uit :D
Je gaat toch niet feesten voor anderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 14:12 

Weet ik. Ik ga vaak alleen maar voor deze keer had ik daar ff geen zin in. Bovendien zit ik ook met tentamens dus maar besloten om niet te gaan. Muziek zit toch in je hart en niet op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

Zwaar dik feest, volgende keer ben ik er ook zeker bij! Alleen ff zorgen dat ik dan vantevoren goed slaap want ben 5x op de banken achterin de zaal in slaap gevallen xd
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten