Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net een half uur terug is de timetable bekend gemaakt!

[ Area 1 N.O.R.A.D // Hosted by Noisj ]
22:00 - 22:45 // Stolen Cult vs. Suvjet (live) - [BE]
22:45 - 23:45 // Desolation - [FR]
23:45 - 00:45 // Peter Kurten - [BE]
00:45 - 01:45 // Sei2ure - [NL]
01:45 - 03:00 // The Teknoist - [UK]
03:00 - 04:00 // Carnage & Cluster - [NL]
04:00 - 05:00 // Traffik - [UK]
05:00 - 05:45 // Industrial Frequency (live) - [BE]
05:45 - 07:00 // Deathmachine - [UK]
22:00 - 07:00 // Jensen - Host - [DE]

[ Area 2 Into The Dark Lands // Hosted By Dark. Descent. ]
22:00 - 23:00 // Starving Insect - [SE]
23:00 - 23:45 // Raum 107 (live) - [DE]
23:45 - 00:30 // Stan Grewzell (live) - [DE]
00:30 - 01:30 // Sound Abuse vs. Electronic Mind Expansion - [NL]
01:30 - 02:30 // Cubic Nomad - [NL]
02:30 - 03:15 // Embrionyc (live) - [DE]
03:15 - 04:00 // The Peoples Republic Of Europe (live) - [NL]
04:00 - 04:45 // Moleculez (live) - [DE]
04:45 - 05:45 // The Relic - [NL]
05:45 - 07:00 // Petrochemical [NO] vs. Warchetype - [NL]
22:00 - 07:00 // Emma Susanne - Host - [NL]

[ Area 3 Chill-Out // Hosted by Dark Industry ]
- The Psychedelic Experiment
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die timetable stond al een hald jaar terug op partyflock :P vrees alleen dat ik deze niet ga halen
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig toch.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Die timetable stond al een hald jaar terug op partyflock :P

xd
Is net namelijk toegevoegd op de Facebook event pagina, kijk nooit op Partyflock.
Maar hier dan alsnog, omdat ie nog niet hier gepost was :P

Heb er echt waanzinnig veel zin in jongens!

Ben trouwens helemaal weg van de warm-up mix van Starving Insect :drool:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Aanwezig toch met me goon Lellebel.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig toch met me goon Lellebel.


Ik zou nooit 'me' typen.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig toch met me goon Lellebel.


Ik zou nooit 'me' typen.

Oja shit.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig toch met me goon Lellebel.

Ah nee he. :P

Tot zaterdag boii's ^^
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig toch met me goon Lellebel.

Ah nee he. :P

Tot zaterdag boii's ^^

Muahaha, we zullen ons gedragen Stan, beloofd ^^
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat het nog een beetje druk wordt... Aanwezig met 3 vrienden (waaronder Chas1n) en m'n vriendin.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 14:08 
 
Organisator

Ordinary Joe schreef:
Hoop dat het nog een beetje druk wordt... Aanwezig met 3 vrienden (waaronder Chas1n) en m'n vriendin.


Fb event:
https://www.facebook.com/events/1352417 ... 3/?fref=ts
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Muahaha, we zullen ons gedragen Stan, beloofd ^^

Dat gaat jullie VEEEEEEL moeite kosten :lol:
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mr Lellebel schreef:
Muahaha, we zullen ons gedragen Stan, beloofd ^^

Dat gaat jullie VEEEEEEL moeite kosten :lol:

Heeeeeeeel veeeeeeel :P
Bericht Geplaatst op 03 apr 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Hoop dat het nog een beetje druk wordt... Aanwezig met 3 vrienden (waaronder Chas1n) en m'n vriendin.


Fissa.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:
Mr Lellebel schreef:
Muahaha, we zullen ons gedragen Stan, beloofd ^^

Dat gaat jullie VEEEEEEL moeite kosten :lol:

Heeeeeeeel veeeeeeel :P


Jeetje. Jou misschien.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2014 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier wel zo ongelooflijk veel zin in he :D
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook, m'n eerste fatsoenlijke feest :woot:
Alleen een kut probleempje, heb zo'n twintig vrienden gevraagt of ze mee kunnen, geen enkel kan.

Iemand interesse in gratis entree? Mijn ouders zijn niet van plan mij alleen naar binnen te laten gaan, laat staan de volle negen uur aanwezig zijn >.<
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus ga je wel of niet? Anders gewoon zeggen dat je met al je HT Boykiez gaat.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot hoe lang blijven jullie? Volle nacht?
Zo ja (zeg pls), ben ik er ook wel hele nacht bij.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ons groepje tot na 7 uur. Heb nog een leuk gesprekje met Carnage.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga er maar van uit dat ik er dan gewoon de volle negen uur ben; overtuig m'n ouders wel :P

Verdomd veel zin in :thumbsup:

Oh en voor degene die het nog niet weten, de prijzeng voor de merchandise:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Tot hoe lang blijven jullie? Volle nacht?
Zo ja (zeg pls), ben ik er ook wel hele nacht bij.


Deathmachine is zo'n 50% van de reden dat ik ga. Dus doe wel m'n best.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beginnen bij Starving Insect, doorgaan tot na Deathmachine. :yay:
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin an.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2014 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ej waar meeten we elkaar? Aangezien ik jullie nog niet echt ken enzo :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten