Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd: Vrijdag 29 juni, 22:00 - 06:00
Plaats: Artcube, Gent, België
Minimumleeftijd: 16

Prijzen:
Early Bird
: €20,-
Regulier: €25,-
(ex fee)

KickSick Room
Armageddon Project
D-Passion
Igneon System vs. Homeboy vs. Lowroller
Industrial Terrorists aka Tripped vs. Subversa
Mindustries
Negative A vs. E-Noid
The Outside Agency vs. Sei2ure
Tieum vs. Unexist
X&Trick

DrumSick Room
Audio
Broken Note
Counterstrike
Gonzo vs. Threat
Hidden & Eye-D
Katharsys vs. The Sect
Panacea b2b Cooh
Thrasher vs. Limewax vs. Bong-Ra
Triamer

FrenchSick Room
Craver
D-Tox
Psiko
Pattern J
Radium vs. Sandy Warez
Roms aka Harry Potar LIVE
Smurf
The Sickest Squad
The Speed Freak


http://www.facebook.com/#!/events/344211185622267/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet maar samen met Fusion, word hem dus niet (had hier al van gehoord van vrienden wat wel gaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier móet ik gewoon heen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem wel een doos tissues mee. Jezus wat een line-up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom gvd altijd in belgië :/

maar die line-up is wel echt om te smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Waarom gvd altijd in belgië :/

maar die line-up is wel echt om te smullen :drool:

Voor deze lineup wil ik wel even naar onze zuiderbuurtjes hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicksick & Drumsick :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:51 
 

Wat zou ik hier graag heen willen :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat een smerig lekkere line-up :drool: Zo zonde, helemaal in Gent :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het de dag voor Wish Outdoor is, dat gaat hem waarschijnlijk niet worden dan. Gent is heel dichtbij voor mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Waarom gvd altijd in belgië :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:29 
 

93Wesley93 schreef:
Jammer dat het de dag voor Wish Outdoor is, dat gaat hem waarschijnlijk niet worden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke line up. 1 van de betere die ik ooit gezien heb in België.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

En ik moet wederom een feest met een geweldige line-up laten schieten omdat ik toch niemand mee krijg. Hoerenkots.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga met liefde en plezier met je mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:23 
 

Hoever duur is dit in totaal? ik zou hier wel retegraag heen willen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Hoever duur is dit in totaal? ik zou hier wel retegraag heen willen :P.

Het is €20 km.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:30 
 

MacMichael schreef:
kaboem schreef:
Hoever duur is dit in totaal? ik zou hier wel retegraag heen willen :P.

Het is €20 km.


nee maar hoever uit nederland? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:


Kilometertje of 20 vanaf zeeland..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ongeveer aan te fietsen dan voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Wil hier naartoe!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wil ik ook..

Iemand ervaring met treinen naar belgië? Zou bij god niet weten hoe dat zit eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 23:18 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Dat wil ik ook..

Iemand ervaring met treinen naar belgië? Zou bij god niet weten hoe dat zit eigenlijk :P

Dat vraag ik me ook af ja. Als er makkelijk OV is enzovoorts ga ik serieus overwegen om hier in m'n eentje heen te gaan. Vermaak me daar toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
STAN- schreef:
Dat wil ik ook..

Iemand ervaring met treinen naar belgië? Zou bij god niet weten hoe dat zit eigenlijk :P

Dat vraag ik me ook af ja. Als er makkelijk OV is enzovoorts ga ik serieus overwegen om hier in m'n eentje heen te gaan. Vermaak me daar toch wel.

Dit. Maar dan niet alleen maar met een mini HT groepje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb alleen maar ervaring met treinen in België :P En die zijn vrij stipt. Waarom heb ik toch geen geld gespaard voor zulke feesten :(
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten