Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 14:34 
 

Kunnen we wel overwegen dit dan met zen allen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben voor. Als het vervoer goed te doen is, dan al helemaal! Desnoods ga ik hier alleen naartoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit in de zomerperiode is en niet nog mijn tentamenperiode is dit een hele grote optie. Mocht die slaapplek tegen die tijd nog steeds gelden, is dit een zekerheidje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is het eerste weekend van mijn vakantie, kan niet beter dus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is ook voor mij de eerste week van mijn vakantie! Denk dat dit toch wel een optie word! Ik meet jullie daar wel? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 21:21 
 

Helya schreef:
Dit is ook voor mij de eerste week van mijn vakantie! Denk dat dit toch wel een optie word! Ik meet jullie daar wel? :D


Optie is zekerheid voor mij. wel een ontzettend lange reis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Waar kun je dan eigenlijk makkelijk zien hoe je kunt reizen, de kosten en reistijd daarvan etc.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Waar kun je dan eigenlijk makkelijk zien hoe je kunt reizen, de kosten en reistijd daarvan etc.?


In België kan je dat denk ik doen op www.nmbs.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:26 
 

hier op ns.nl
:)


Ik ga denk ik zeker wel heen als ik niet alleen moet, heb slaapplek bij mijn tante dus! :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkt de OV chip in België ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat bedoel je met chip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat die pas geld in België dan. Ik reis praktisch niet met de trein dus weet er niet veel van ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Helya schreef:
Dit is ook voor mij de eerste week van mijn vakantie! Denk dat dit toch wel een optie word! Ik meet jullie daar wel? :D


Optie is zekerheid voor mij. wel een ontzettend lange reis.

ik ga met je mee? jij woont in Losser? dicht bij Hengelo? dat is namelijk niet zo ver vanaf Deventer :D en tegen die tijd moet ik wel geld hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 16:15 
 

Forbidden Phobia schreef:
kaboem schreef:
Helya schreef:
Dit is ook voor mij de eerste week van mijn vakantie! Denk dat dit toch wel een optie word! Ik meet jullie daar wel? :D


Optie is zekerheid voor mij. wel een ontzettend lange reis.

ik ga met je mee? jij woont in Losser? dicht bij Hengelo? dat is namelijk niet zo ver vanaf Deventer :D en tegen die tijd moet ik wel geld hebben :P



hengelo is iets mnder dan een uurtje voor mij ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:49 
 

Ik ben er bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:01 
 

Project 141 schreef:
Is tegelijk met de BBQ jonguh


Boeien :P

Morgen ff ticket aanschaffen :clap: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:15 
 

21:00 - 22:00: X&Trick
22:00 - 23:00: Industrial Terrorists
23:00 - 00:00: Armageddon Project
00:00 - 01:00: Mindustries /00:00 - 01:30: Katharsys
01:00 - 02:00: Homeboy Igneon System Lowroller
02:00 - 03:00: Sei2ure -The Outside Agency
03:00 - 03:30: Audio
03:30 - 04:30: Eye-D - Hidden
04:30 - 05:30: Bong-Ra Limewax Thrasher


geil geil geil
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk je op partyflock, zie je al die sterretjes staan.. Godverdommeee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 11:58 
 

Dit was :
:woot: :woot: :woot: :woot: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe draaide Katharz0r
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:06 
 

Dakpan schreef:
Hoe draaide Katharz0r


Ben er helaas maar even geweest omdat ze te laat waren ofzo :/.
Draaide ontzettend duister( standaard) En hoorde nog Donny - Life voorbij komen :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten