Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zaterdag 6 oktober 2012
22:00 - 07:00
Artcube
Gent
België


Voorverkoop: €16,-

Minimumleeftijd: 16

Line-up:
AK-Industry vs. Dither
Akira vs. Drokz
Billy S
Bryan Fury vs. Homeboy
Deathmachine vs. Sei2ure
Enzyme X
Hellfish vs. The DJ Producer
I:Gor vs. Igneon System
Mad Dog
N-Vitral
Negative Audio
Neverquiet
Promo vs. D-Passion
Sandy Warez
Sei2ure
The Outside Agency vs Mindustries aka The Immobilizers
Tripped vs. KRTM

https://www.facebook.com/events/424332904264478/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:55 
 

We hebben al afgesproken aanwezig te zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
We hebben al afgesproken aanwezig te zijn :cool:

Het is wel tegelijk met Syndicate.. Maar voor deze lineup zeg ik houdoe Syndicate!
Het is wel een week na Nekrolog1k vs Smackdown, dus dat wordt sparen. Maar ik doe m'n best, deze lineup is ziek :drool:

Akira, Bryan Fury, Deathmachine, Dither, Enzyme X, Hellfish, Mindustries en Sei2ure heb ik allemaal nog niet gezien, en lijken me echt ongelooflijk dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:24 
 

immobilizers is het trouwens he :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fack die line-up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
immobilizers is het trouwens he :).

Had de lineup zomaar van PF gekopieerd, is nu aangepast naar hoe het op de flyer staat:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Godverdomme

Je baalt weer dat er zo'n godvergeten geile lineup in België is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Godverdomme

Je baalt weer dat er zo'n godvergeten geile lineup in België is? :P


Ja ik ga er maar wonen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Godverdomme

Je baalt weer dat er zo'n godvergeten geile lineup in België is? :P


Ja ik ga er maar wonen denk ik.

Mag ik mee? :D Scheelt in de reis
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:39 
 

Angerfist en MC hustla zijn geschrapt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig :P Wil hier eigenlijk wel erg graag heen maarja :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een vette line-up :surrender: Kut België :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:05 
 

Ben hier bijna 100% bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist en MC Da Hustla van de lineup verwijderd.. Nieuwe flyer:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

oke hier moet ik aanwezig zijn wat een botergeile line-up :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:27 
 

wie gaan er nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:59 
 
Hardtraxx Elite

ik misschien haha! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hebben jullie iig elkaar daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een line-up! Jammer dat alles geld kost... :( Kan dit echt niet betalen, volgende week Hardclassics al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Hellfish vs. The DJ Producer
I:Gor vs. Igneon System
N-Vitral
Sandy Warez
Tripped vs. KRTM

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:59 
 

Strep schreef:
Hellfish vs. The DJ Producer
I:Gor vs. Igneon System
N-Vitral
Sandy Warez
Tripped vs. KRTM

Wauw.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:11 
 
Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
hebben jullie iig elkaar daar :D


Gelukkig heb ik ook nog vrienden om mee naar feesten te gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:30 
 

Onthafloorx schreef:
tommetjeuh schreef:
hebben jullie iig elkaar daar :D


Gelukkig heb ik ook nog vrienden om mee naar feesten te gaan! :D



jij ook al?

Baal echt zo hard van producer he :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Ben benieuwd, vooral naar het volk en de locatie.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten