Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:03 
 

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:34 
 

Tot vanavond! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was geslaagd. Echt totáál anders dan die andere feesten waar ik naar toe ga maar het was echt vet.

Wessel en Kaboem van hier hebben veel gebuurt bij mijn groepje, was wel gezellig! Maar wel zeer falende communicatie hadden we. xd

Ohja belachelijk dat er geen mogelijkheid was om daar iets te eten. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:38 
 

Supervjet feest ja! Heb alleen goede sets gehoord :-)
Leuk om jullie te ontmoeten!

Dat er geen eten was, was idd wel kloten :p goed gemerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:03 
 

Eerste industrial only feest, maar zeker niet de laatste! wat ziek was het! :worship:
en 3x shotgun gehoord! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Elite

haha niet aan mij besteed dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie draaide er voor Enzyme X?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:24 
 

Onthafloorx schreef:
haha niet aan mij besteed dit. :lol:


Moeilijke muziek he :-p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Waarom is het ook zo'n moeilijke muziek. Zo krijg ik nooit mensen mee naar MuSick of PRSPCT ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep, dan ga ik met je mee naar PRSPCT 16... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
haha niet aan mij besteed dit. :lol:


Moeilijke muziek he :-p


Neehoor haha niet m'n ding en was moemoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Strep, dan ga ik met je mee naar PRSPCT 16... :D

Hahaha dat is prima. Hoef iig niet te hopen dat mijn vrienden ooit meegaan naar een feest als dit of PRSPCT.

Op Q-Base ook zo'n 2 en 'n half uur alleen bij PRSPCT bunker gestaan :D . Ofja, wel gezellige mensen ontmoet daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:21 
 

Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
haha niet aan mij besteed dit. :lol:


Moeilijke muziek he :-p


Neehoor haha niet m'n ding en was moemoe



Geeft niet hoor! Leuk je te hebben ontmoet :-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wie draaide er voor Enzyme X?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:30 
 

STAN- schreef:
STAN- schreef:
Wie draaide er voor Enzyme X?



synapse & triax
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
haha niet aan mij besteed dit. :lol:


Moeilijke muziek he :-p

Is inderdaad best moeilijke muziek, tenminste laten we zeggen dat het wennen is als je uit je hardstyle hokje komt naar hier. :P

Maar had me al beetje in de muziek verdiept dus was er wel vrij snel aan gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het juist helemaal niet moeilijk... Ontzettend veel ritmischer en voller dan lege mainstream hardcore met alleen een overstuurde kick en schreeuwerige synth...

Vind mainstream eigenlijk juist moeilijker... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik vind het juist helemaal niet moeilijk... Ontzettend veel ritmischer en voller dan lege mainstream hardcore met alleen een overstuurde kick en schreeuwerige synth...

Vind mainstream eigenlijk juist moeilijker... :$


Wat je zegt klopt niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
STAN- schreef:
STAN- schreef:
Wie draaide er voor Enzyme X?



synapse & triax


Dat zie je niet vaak.
Meestal is/was X Ruffneck, Meagashira, Ophidian of Sei2ure. En af en toe Nosferatu en zelden Endymion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:06 
 

En ze openden met times like these VIP hoorde ik. en de hele set crossbreed enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
The Skribbler schreef:
Ik vind het juist helemaal niet moeilijk... Ontzettend veel ritmischer en voller dan lege mainstream hardcore met alleen een overstuurde kick en schreeuwerige synth...

Vind mainstream eigenlijk juist moeilijker... :$


Wat je zegt klopt niet. :P

Wat niet? Dat ik het minder moeilijk vind dan mainstream is mijn mening, kan jij helemaal niet over zeggen dat het wel of niet klopt... maar is mainstream voller dan? Meer ritme elementen, meer trommeltjes, dingetjes? Ik denk het toch niet... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat moeilijke muziek zich juist typeert door de complexere ritmes, vagere geluiden etc. Daar waar mainstream vaak alleen een rechttoe rechtaan kick en melo is, makkelijker dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok... Dan heb ik een vertekend beeld... Ik heb nogal wat vrienden die meer naar techno, dubstep en drum n bass luisteren, en zij vinden industrial hardcore een stuk beter te pruimen dan mainstream... voor sommige mensen zal het dus makkelijker (zo ook voor mij) en toegankelijker zijn in plaats van de 'agressieve' geluiden... snap je? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:46 
 

The Skribbler schreef:
Ok... Dan heb ik een vertekend beeld... Ik heb nogal wat vrienden die meer naar techno, dubstep en drum n bass luisteren, en zij vinden industrial hardcore een stuk beter te pruimen dan mainstream... voor sommige mensen zal het dus makkelijker (zo ook voor mij) en toegankelijker zijn in plaats van de 'agressieve' geluiden... snap je? ;)



industrial is veel agressiefer dan normale mainstream
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten