Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 12:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Feest: Multigroove x Rebirth Rave
Datum: 05-03-2022
Tijd: 15.00 - 01.00
Locatie: Westerunie
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://tibbaa.com/order/acptofbckh?lang=nl
Prijs: €39.50 incl adminkosten

Line-up:
Franky Jones
Super Marco May
Marc Acardipane
Dana
Luna
Pavo
Pila
The Predator
Bass-D
Spider
Dj Thera
Sunny-D
Martijn v Langen
Nick Moody
Gyséle
Tahko
Mystral
Neuv
Noxa

MC Da Mouth Of Madness
MC The Intellectual Killer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 12:27 
 
Hardtraxx Addict

We zijn er weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Multigroove en eerste feest dit jaar. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas verhinderd anders ongetwijfeld aanwezig, hopelijk komt de volgende editie beter uit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest was top! Geluid had wat harder gemogen en in zaal 2 was het geluid niet super, maar alsnog zeer goed vermaakt. In area 1 werden de stroboscopen ook zwaar overdreven ingezet. Zonder overdrijven stonden ze soms 20 seconden achter elkaar aan. WC's waren helaas klein en goed druk. Ook veel meer Early HS gehoord dan ik van te voren had verwacht, wat ik totaal niet erg vond.

Begonnen bij Pila die heerlijk draaide. Ook Baba draaide tof, op een paar verdwaalde platen na (Fenix - Mister Ego was super misplaatst). Vervolgens naar area 2 gelopen waar early HC werd gedraaid, maar de area was echt overvol. Toen even ergens gaan zitten en daarna bij Pavo wezen kijken. Draaide best oke, maar kwam er nog niet helemaal lekker in. Thera draaide een goed divers setje met ook wat nieuwer spul (Nieuwe Thera vs Geck-O, Tranceparency). Verder platen als Stash, Hardstate Channel, Acid Impressions remix. Ook oud spul als originele sound of the beast en een aantal tracks die ik niet ken. Jammer dat het geluid niet super was, maar voor mij wel de beste set van de dag. Daarna een uurtje rustig aan gedaan, waarna Dana begon. Hoge verwachtingen, maar dit was echt zo erg niet aan het concept houden. Beginnen met Lockdown Again, vervolgens Let's Rock WS remix en vervolgens een Crisis Era raw plaat. Toen er nog een vage raw plaat werd ingemixt, zijn we maar naar area 1 gelopen waar Predator wat oude Hardcore draaide. Kende weinig, maar wel originele Jieeeehaaaaa en Forgotten Moments gehoord.

Qua muziek was het echt een top feest, op Dana en soms een verdwaalde plaat na. Vond het wel jammer dat de tickets €35 euro waren en wij ze daar ook voor gekocht hebben en dat enkele dagen van te voren deze naar, volgens mij, €25 gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk met alles eens wat Patrick hierboven zegt, alleen het geluid in zaal 2 was echt een domper voor mij. Thera had echt een heerlijke set, maar kwam er nooit echt lekker in omdat geen één kick echt fatsoenlijk doorkwam... Dat was zonde. Dana was daarnaast echt een gigantische tegenvaller.

Buiten dat, meer dan prima vermaakt :thumbsup: nog ff s/o naar de 3e area, dit was echt chill om even af te schakelen voor een uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 21:38 
 
Hardtraxx Addict

De sets van de 2e zaal zijn hier terug te vinden.

https://soundcloud.com/electronic-bizzn ... 05-03-2022
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Dana wat kut :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De grote alles of niks show van Dana ja, als ze opent als op Multigroove (een gare edit van Lockdown ofzo?) weet je gelijk dat je de andere zaal/de auto op kunt zoeken (classic hitjes hoor je op letterlijk elk ander feestje wel). Is het een opening als op Supersized 2019 bijv (volgens mij Taub Picotto Mix :cool: ) en Genesis (weet niet meer zeker welke plaat, maar ik dacht 2001/2002 Italiaans spul) dan weet je gelijk dat het goed gaat worden.


Verder gelukkig leuke setjes gehoord van Super Marco May, Spider (alleen dat rare gedoe met die fader?), Thera en een stukje Pavo/Marc Acardipane. Wel apart publiek, leek net of haast niemand platen kende en meer in groepjes stond te praten. Eten was dik voor elkaar trouwens, net als de fijne bediening en de locatie an sich.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten