Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Multigroove
Datum: 13-09-2025

Locatie: Strand IJmuiden


Line-up:
Activator
Adaro
APHØTIC
Arjuna
Art of Fighters
Bass Modulators
Bass-D
Charly Lownoise
Claudio Lancinhouse
Crypsis
Deepack
E-Force
Geck-o
Isaac
Jappo
Jason Payne
Jimmy The Sound
KETTING
Korsakoff
LENA
Luna
Mad Dog
Marc Acardipane
Nosferatu
NoXa
NZGÛL
Olive Anguz
Painbringer
Panic
Partyraiser
Pavo
Promo
RASCØ
Rudaki
Ruffneck
SANTØS
Steve-D
Super Marco May
T78
The Darkraver
The Unhøly
The Viper
Thera
TNT
Tommyknocker
Toxic Machinery
Unexist
Vince
Xqruciator
XRTN

Met best wat Italiaanse namen zoals Activator, SMM, JTS en TNT en Nederlandse zoals Thera, Geck-O, Pavo en Luna verwacht ik zeker een flinke bak met Early Hardstyle :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Als je ergens nog echte early hardstyle he t is het hier.
De tatanka set van vorig jaar is toevallig van de week op SoundCloud gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Als je ergens nog echte early hardstyle he t is het hier.
De tatanka set van vorig jaar is toevallig van de week op SoundCloud gezet

thanks, heb um gevonden.. wat een set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2025 18:37 
 
Hardtraxxer

WAT EEN LIJPE EN GEVARIEERDE LINE-UP! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke optie dit. Gevarieerde line-up idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker raven bij KETTING en APHØTIC met m'n boy CRO
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Lekker raven bij KETTING en APHØTIC met m'n boy CRO

:loving: Heb de KETTING al gepoetst Jippaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oprecht een leuke line-up, als er niet al een vriendenweekend gepland stond was dit best een optie geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2025 08:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

earlyHS_RK schreef:
Line-up:
Activator
Bass Modulators
Charly Lownoise vs Deepack
Crypsis vs Adaro
E-Force
Geck-o vs Thera
Isaac
Jason Payne
Luna
Pavo vs Pila
Super Marco May vs JTS
TNT


Met best wat Italiaanse namen zoals Activator, SMM, JTS en TNT en Nederlandse zoals Thera, Geck-O, Pavo en Luna verwacht ik zeker een flinke bak met Early Hardstyle :clap:


Twijfelachtig of je nog wel veel Early te horen krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 11:24 
 
Hardtraxxer

Gratis tickets gescoord! Als het weer een beetje meezit dan kan dit een hele mooie aflsuiter worden van het festivalseizoen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Helaas mn ticket te koop moeten zetten. Dus als iemand nog een ticket zoekt. 57. Wil wel lager (zelf minder voor betaald) maar dat kan dan weer niet via hun verplichte manier van verkopen.....
Gratis vakantie van uit werk dat weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 13:59 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Wat een timetable! :bomb:

Alleen het weer lijkt nog niet echt mee te werken as. zaterdag.
Nog mensen van hier aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is een understatement. Ziet er dramatisch uit. Aankomende dagen ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Nog mensen van hier aanwezig?


Nee helaas. Wel héél benieuwd naar wat voor Early Hardstyle tracks een Adaro, Crypsis, Bass Modulators en E-Force uit gaan kiezen. Hopelijk veel SAIFAM, misschien ook wat Tracid Traxx of de eerste Fusion releases? Vet dat ze dit doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Yenssen schreef:
Nog mensen van hier aanwezig?


Nee helaas. Wel héél benieuwd naar wat voor Early Hardstyle tracks een Adaro, Crypsis, Bass Modulators en E-Force uit gaan kiezen. Hopelijk veel SAIFAM, misschien ook wat Tracid Traxx of de eerste Fusion releases? Vet dat ze dit doen :thumbsup:


Kan me toch niet voorstellen dat dat early gaat worden tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 12:30 
 
Hardtraxxer

Haha nee, er staat wel Early Hardstyle stage, maar vanaf 16:30 gaat er geen echte early meer te horen zijn ben ik bang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 15:22 
 
Hardtraxxer

Dat is 1 van de redenen dat ik het deze editie totaal niet voel ook.
Vind het wat dat betreft maar een aparte line up.

Nu met het voorspelde weer niet rouwig dat ik geen ticket heb maar ik hoop voor allen die gaan dat het een mooi feest wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/1nf8wqf/multigroove_flooded/
oei


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2025 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, even een stormvloed.. Ziet er niet best uit. Hopen voor de organisatie dat ze het voor elkaar krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2025 07:35 
 
Hardtraxx Elite

Helaas is het afgelast
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

't kan aan mij liggen, maar als je het terein ziet dan is het toch vragen om problemen?

Super sneu natuurlijk verder. Gun je niemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
't kan aan mij liggen, maar als je het terein ziet dan is het toch vragen om problemen?

Super sneu natuurlijk verder. Gun je niemand


Vooral een festival op strand in september.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 07:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Dat is 1 van de redenen dat ik het deze editie totaal niet voel ook.
Vind het wat dat betreft maar een aparte line up.


Daarom was dit ook mijn reden om uberhaupt niet heen te gaan, er wordt toch praktisch geen Early HS gedraaid.

Wel zeer spijtig van het weer en sneu voor de organisatie!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten