Heel heel jammer dat dit niet door kon gaan, had me er erg op verheugd. Niet persé puur voor de early, maar wel voor de diversiteit aan artiesten. Dit was echt een mega sterke line up naar mijn idee. Hopelijk komen ze er weer bovenop en volgend jaar in de herkansing... Zou me alleen wel afvragen of een festival op het strand organiseren tijdens springtij een verstandig idee is
Heel heel jammer dat dit niet door kon gaan, had me er erg op verheugd. Niet persé puur voor de early, maar wel voor de diversiteit aan artiesten. Dit was echt een mega sterke line up naar mijn idee. Hopelijk komen ze er weer bovenop en volgend jaar in de herkansing... Zou me alleen wel afvragen of een festival op het strand organiseren tijdens springtij een verstandig idee is