Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 12:46 
 
Hardtraxxer

Heel heel jammer dat dit niet door kon gaan, had me er erg op verheugd. Niet persé puur voor de early, maar wel voor de diversiteit aan artiesten. Dit was echt een mega sterke line up naar mijn idee. Hopelijk komen ze er weer bovenop en volgend jaar in de herkansing... Zou me alleen wel afvragen of een festival op het strand organiseren tijdens springtij een verstandig idee is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festival op het strand eind zomer leek mij al een slecht plan. Dat is 1 van de redenen dat ik niet ben gegaan ookal leek mij het festival wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 13:23 
 
Hardtraxx Elite

Yenssen schreef:
Heel heel jammer dat dit niet door kon gaan, had me er erg op verheugd. Niet persé puur voor de early, maar wel voor de diversiteit aan artiesten. Dit was echt een mega sterke line up naar mijn idee. Hopelijk komen ze er weer bovenop en volgend jaar in de herkansing... Zou me alleen wel afvragen of een festival op het strand organiseren tijdens springtij een verstandig idee is xd

Als iemand dit overleefd is het multigroove wel
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten