Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zal het eerste half uurtje van de pre party de lat alvast lekker hoog leggen :P Succes mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Je bent in ieder geval bescheiden .... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 13:13 
 
Hardtraxxer

Joykill schreef:
Authentic wint sowieso, aangezien de rest geen eigen tracks draait (voor zover ik weet) :)


Lijkt mij ook! Proficiat alvast mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om in de stemming te komen, hebben de mannen van Authentic de eerste warm up mix gemaakt.
Enjoy! :)



Tracklist:
01. Wildstylez - Timeless
02. Bassmodulators - I Want Your Love
03. Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
04. Authentic - Requiem
05. Toneshifterz - Power Of Emotion
06. Noisecult - Keep Up
07. JDX - Live The Moment
08. Authentic - Universe
09. Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live
10. Alphaverb - Rise Again
11. Zany - Dance!
12. Adaro - History
13. Hard Driver - Rock Your Body
14. E-Force vs. Frequencerz - Attention
15. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
16. Zatox & The R3bels - Choirs
17. B-Front - Mysterias
18. E-Force - Crucifix
19. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
20. Frequencerz & B-Front - Delusion

Connect:
http://www.facebook.com/AuthenticNL
http://www.twitter.com/AuthenticNL
http://www.youtube.com/AuthenticChannel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had liever Bass Modulators met Atmozfears omgedraaid gezien. Maar dat gaat de pret niet drukken. Ik ben tussen 3 en half 4 aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik had liever Bass Modulators met Atmozfears omgedraaid gezien. Maar dat gaat de pret niet drukken. Ik ben tussen 3 en half 4 aanwezig!

Blijf je nu wel tot het einde? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
dennis schreef:
Ik had liever Bass Modulators met Atmozfears omgedraaid gezien. Maar dat gaat de pret niet drukken. Ik ben tussen 3 en half 4 aanwezig!

Blijf je nu wel tot het einde? :P

Hahaha ja ik denk het wel. Hoop nu ook zonder boete van onze blauwe vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 01:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Second Warm Up Mix by E-Force! :)



Tracklist:
01. B-Front & Adaro - Worth Fighting For
02. Digital Punk - Invasion
03. Hard Driver ft. MC DL - The Hunter
04. Alpha² - Kick Back (E-Force Remix)
05. Adaro - History
06. B-Front & Frequencerz - Fatality
07. E-Force - Freakz At Night
08. Chain Reaction - Bassleader
09. E-Force & X-Pander - Liberty
10. Jack of Sound - You're Next (2013 Edit)

Connect:
http://www.facebook.com/eforcenl
http://www.twitter.com/EforceNL
http://www.youtube.com/user/EforceNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 18:48 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk toch nog aanwezig hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin aan! Rond half 4 aanwezig. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 13:04 
 
Hardtraxxer

Helaas online vvk gestopt dus vrienden geen kaarten kunnen bestellen iemand enig idee of er deurverkoop is en of die beperkt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 15:34 
 
Hardtraxxer

Oke thanks op hoop van zege :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 02:54 
 

Freqz én B-Front die Pwoap (Live Mix) draaien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Goed feestje, fijne sfeer en goede setjes, vooral die van B-front en Radical Vs. E-force :loving:

Ik lachte me kapot vanwege die vershoudfolie over de cdj's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 12:54 
 

Die nieuwe van jullie :thumbup:

Ook heerlijk om die X-Qlusive edits weer gehoord te hebben bij Bass Modulators en B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren een moooi feest gehad! Frequencerz. radical en e-force waren weer gruwelijk.

Moment waarop ik dr helemaal zin in kreeg was de opening van de Bass-Modulators haha! Geweldige edit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt super! Kan me alleen niet zo heel veel meer herinneren >.< De vloer was trouwens wel een fijne trampoline (stampoline)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was weer heerlijk gezellig! Maar ik begin de interesse in Hardstyle meer te verliezen. Sets van de dag/avond. Authentic, Noisecult en B-Front. Verder wel de leuke edits van X-Qlusive gehoord.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten