Ik geloof drie of vier keer, pin me er niet op vast.
Feit is wel dat er rondom Zwolle vergelijkbare locaties zijn die stukken minder dichtbewoond zijn.
Stom van de High Energy Events dat ze niet uit zijn geweken naar (bijvoorbeeld) de locatie waar Hardshock ook werd gehouden.
Hier moest de muziek ook zachter, maar dat feest was ook stukken groter.
Wanneer er goed over na zou worden gedacht zou daar met harder geluid minder overlast worden veroorzaakt.
Desalniettemin een belachelijke beslissing om twee dagen voor het evenement uitspraak te doen dat het geluid zachter moet...
En-er-gy schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoe vaak per jaar wordt er een feest gehouden in dat park?
2
Megabase Outdoor · Digital Punk - Unleashed za 30 mei 2015
Dancetour Zwolle zo 5 jul 2015
Dat zijn alleen de evenementen die op Partyflock staan.
Je hebt onder andere nog het Bevrijdingsfestival Overijssel.
Chroman schreef:
Kan dus wel begrijpen dat bewoners er last van hebben, maar ik weet zeker dat als dit een popconcert was, de mensen hier niet zo'n probleem van zouden maken.
Dit dus.
Doordat er door het jaar heen nog meer activiteiten op dat terrein zijn waarbij veel geluid vrijkomt zijn het feesten als Megabase die er de dupe van worden.
Het is makkelijker om op dergelijke "radicale" muziek te klagen hè.