Die gast gooit een halve liter bier over me heenwrote:Khadber was trouwens nog op z'n plaat gegaan tijdens de meeting![]()
Hoe gaat het met je been/knie?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Volgens mij wist jij überhaupt niet wie er allemaal waren hahaha.wrote:Ik had ook werkelijk geen idee, zal wel komen omdat ik aan het rondstuiteren waswrote:Ik wist uberhaupt niet dat Jor-D er was
Hoe bedoel je dat nou weer.... ?wrote:Volgens mij wist jij überhaupt niet wie er allemaal waren hahaha.wrote:Ik had ook werkelijk geen idee, zal wel komen omdat ik aan het rondstuiteren waswrote:Ik wist uberhaupt niet dat Jor-D er was
Omdat je zo druk was met stuiteren gekkie 
Ja surry heurwrote:Omdat je zo druk was met stuiteren gekkie
Had zelfs jou niet opgemerkt, totdat ik moeite had met blijven staan omdat jij me om de nek hing haha
Ik schaam me echt, was 100% nuchter tijdens de meeting en ik kan me gewoon totaal niet herinneren dat ik sommigen nog heb gesproken of gezien zoals Maarten. Zal wel zijn omdat ik zoveel mensen ben tegengekomen dat eea mij ontschoten is 
Ja het duurde even hahahawrote:Ja surry heurwrote:Omdat je zo druk was met stuiteren gekkie![]()
Had zelfs jou niet opgemerkt, totdat ik moeite had met blijven staan omdat jij me om de nek hing haha
Achjoh, volgende keer beter toch! Thrillogy?wrote:Ik schaam me echt, was 100% nuchter tijdens de meeting en ik kan me gewoon totaal niet herinneren dat ik sommigen nog heb gesproken of gezien zoals Maarten. Zal wel zijn omdat ik zoveel mensen ben tegengekomen dat eea mij ontschoten is
Qlimax!wrote:Nee man heb toetsweek danQlimax?
Voor de mensen die het niet weten; 1 van die 2 oude mannen is de vader van The Pitcher
Die stonden nog eigenlijk ook best hard los te gaan haha.
Jaa klopt, daar stond ik nog mee te ouwehoeren en toen zei die dat! Dat hij de vader was van The pitcherwrote:Voor de mensen die het niet weten; 1 van die 2 oude mannen is de vader van The PitcherDie stonden nog eigenlijk ook best hard los te gaan haha.
Ik zag die oude mannen en kon het met me wause kop niet laten om er mee te praten
Haha, ja ik heb er ook nog even de hand mee geschud en praatje gemaakt. Ze vinden de muziek eigenlijk niet echt wat maar gingen toch lekker mee los, zo geweldig. Heldenwrote:Voor de mensen die het niet weten; 1 van die 2 oude mannen is de vader van The PitcherDie stonden nog eigenlijk ook best hard los te gaan haha.
wrote:Qlimax!wrote:Nee man heb toetsweek danQlimax?
Die vader van The Pitcher is echt wel een held inderdaad. Ik wist ook zeker dat ik hem ergens van herkende, daarom stapte ik erop af.
Het is niet eens een kwestie van niet laten, je doet het gewoon omdat het hoort op dat momentwrote:Jaa klopt, daar stond ik nog mee te ouwehoeren en toen zei die dat! Dat hij de vader was van The pitcher![]()
Ik zag die oude mannen en kon het met me wause kop niet laten om er mee te praten
wrote:Waar is die foto van mij dan .... ?wrote:Whaha geweldig![]()
Gelukkig sta ik er niet zo van de kaart op, terwijl ik dat wel was!

Ik zie hier mensen zeggen dat ik ongelofelijk dronken was.. Dat durf ik te betwijfelen
.
Helder was ik overigens absoluut niet.
Wat er gebeurde: ik wou weglopen en ik knal vol voorover door de gladde vloer. Heb 2 blauwe plekken rond mijn knieschijven, waarvan de linker nog steeds aardig zeer doet. Kon in de ochtend ook niet lekker de trap oplopen.
Stom om mijn eigen waarschuwing te negeren: Neem schoenen met een ruwe zool..
Wat er gebeurde: ik wou weglopen en ik knal vol voorover door de gladde vloer. Heb 2 blauwe plekken rond mijn knieschijven, waarvan de linker nog steeds aardig zeer doet. Kon in de ochtend ook niet lekker de trap oplopen.
volgens mij dacht die fotograaf dat je dronken was ofzo.wrote:Ja... die vielen nogal tegen hahaha. Ik heb er nu eentje geupload, zal er morgen eens wat meer uploaden maar heb iets te veel lopen zwaaien en het was toch net iets te donker.wrote:ik wil eigenlijk wel een filmpje zien die maarten gemaakt heeft met die sleutelhanger van hem.
Hier (rechter muis, doel opslaan) staat er dus een, moest even Heidie (van Nightfocus) filmen
maar idd het valt vies tegen.
Nee ik ken haar al een tijdje haha. Ik had haar gezegd dat ik ook een camera mee zou nemenwrote:volgens mij dacht die fotograaf dat je dronken was ofzo.wrote:Ja... die vielen nogal tegen hahaha. Ik heb er nu eentje geupload, zal er morgen eens wat meer uploaden maar heb iets te veel lopen zwaaien en het was toch net iets te donker.wrote:ik wil eigenlijk wel een filmpje zien die maarten gemaakt heeft met die sleutelhanger van hem.
Hier (rechter muis, doel opslaan) staat er dus een, moest even Heidie (van Nightfocus) filmen
maar idd het valt vies tegen.
wrote:
Je was toch 2x op je plaat gegaan?wrote:Ik zie hier mensen zeggen dat ik ongelofelijk dronken was.. Dat durf ik te betwijfelen.
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Onze foto ook gevonden
Stelletje kaakschaatsers

Ikke rechts

Ikke rechts
Lol hoe oud is dat mannetje, de 2e van rechts? 14?
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
volges mij gewoon 18, kweet t nie prcies
Maar de rest zijn allemaal wel lange kerels
G
lol @ die 2 linkse kerels 
stelletje creeps
stelletje creeps
Who's going
Nobody has said they're going yet.