Straks.... 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Plaats deze foto als je zin hebt in vanavond!

wrote:Plaats deze foto als je zin hebt in vanavond!
wrote:wrote:Plaats deze foto als je zin hebt in vanavond!
Vanavond!!
wrote:wrote:wrote:Plaats deze foto als je zin hebt in vanavond!
Vanavond!!
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
wrote:Plaats deze foto als je zin hebt in vanavond!
Dus het word 1 uur slim shore? zoja ben ik daar niet bij helaas.
het groepje waarmee ik ga is nogal NC fan. dus bij daar dan op dat moment. Ik zal proberen om ze links vooraan te krijgen zodat ik jullie daar wel zie
Ik ben te herkennen aan een groene leger broek en een wit shirt (als ik het shirt nog aan mocht hebben, die gaat meestal snel uit
) Ik herken denk ik niet veel van jullie dus spreek me maar aan
(ik ben vrij nieuw hier)
Tot Vanavond mensen !!!
het groepje waarmee ik ga is nogal NC fan. dus bij daar dan op dat moment. Ik zal proberen om ze links vooraan te krijgen zodat ik jullie daar wel zie
Ik ben te herkennen aan een groene leger broek en een wit shirt (als ik het shirt nog aan mocht hebben, die gaat meestal snel uit
Tot Vanavond mensen !!!

Dit is onze route :-D Zo al vertrekken

Nogmaals komt allen even een testje invullen vanavond! M'n shift is van 21.30 tot 00.00! 
Ga ik zeker doen! Stuk of 10 gaat wel lukken net als op hysteriawrote:Nogmaals komt allen even een testje invullen vanavond! M'n shift is van 21.30 tot 00.00!
3 uur en 10 minutenwrote:
Dit is onze route :-D Zo al vertrekkenAls iemand ons wilt opzoeken in de trien (deeltjesversneller?) enkel zonder bril maar wel deze trui etc...:
http://www.9292ov.nl/9292/asp/PrintForm ... anders&ci=
Dit is onze
Als je een aansteker voor me achter houdtwrote:Nogmaals komt allen even een testje invullen vanavond! M'n shift is van 21.30 tot 00.00!
Haha ik heb de testjes deze keer nog niet gezien, maar ik neem aan dat het andere zijn
We shall see Amethist
Dan kan ik voor iedereen wel 1'tje achterhouden hehe
We shall see Amethist
Hoe gaat die dan? Bij mij geeft ie aan dat ik Nijmegen > Den Bosch > ArenA moet omdat er tussen Nijmegen en Utrecht spoorwerkzaamheden zijn. Dus denk dat we andere trein hebben, anders zie ik je wel bij de meetwrote:
Dit is onze route :-D Zo al vertrekkenAls iemand ons wilt opzoeken in de trien (deeltjesversneller?) enkel zonder bril maar wel deze trui etc...:
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig, Fusion shirtje uiteraard.

Maar dan met gel in de haren, ben links doof dus mocht je iets willen zeggen, rechteroor aub!

Maar dan met gel in de haren, ben links doof dus mocht je iets willen zeggen, rechteroor aub!
wrote:Haha ik heb de testjes deze keer nog niet gezien, maar ik neem aan dat het andere zijn![]()
We shall see AmethistDan kan ik voor iedereen wel 1'tje achterhouden hehe
Nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk zover
!!!
Hardtrax Crew shirt. Lijkt me duidelijk
.
trein van 10 pakken wij!
Dus waarschijnlijk dan om 11 uur binnen!!!
Wordt volgens mij de drukste meeting ooit! hahahah SUPERRRR
Wordt volgens mij de drukste meeting ooit! hahahah SUPERRRR
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Kev ga jij ook via Delft? Hoelaat neem je de trein terug want ik ga al rond 8 richting amsterdam
Zoals eerder gezegd ben ik waarschijnlijk ook niet op de meeting omdat mijn groep bij NC wil blijven.
Ik heb een zwart t-shirt aan met v-hals en achterop staat groot in het blauw ''RAW'', van G-Star.
Als je me ziet spreek me dan ff aan!
Zo zie ik er uit:

Ik heb een zwart t-shirt aan met v-hals en achterop staat groot in het blauw ''RAW'', van G-Star.
Als je me ziet spreek me dan ff aan!
Zo zie ik er uit:

Last edited by DarkNoize on , edited 2 times in total.
Who's going
Nobody has said they're going yet.