Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:37 

Hardtraxx Addict

Wanneer
Zondag 14 juli 2013
Hoelaat
14:00 - 00:30
Waar
Hunnerpark, Nijmegen
Organisatie
Matrixx

Gratis Toegang!

Lineup
JUPILER STAGE: XXLERATOR
- Devon K.
- Rebourne
- In-Phase
- Da Tweekaz
- Code Black
- Frontliner
- D-Block & S-te-Fan
- Ran-D
- MC Villain

RED BULL STAGE: MOON NIGHT
- Robbinyo
- Indiana
- Brian Loui John
- Nick de Vree
- Sam O'Neall
- Stickyfingers
- Puresang
- Rene Kuppens
- Nas-T & D.MC

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

Pauperfeesten, nog niet aanwezig al kreeg ik er geld bij uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:35 

Mee eens helaas. Vorig jaar wel geweest, maar nooit meer. Wat een volk komt daar op af joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 20:21 

Hardtraxx Elite

Vorig jaar geweest, zolang je maar genoeg van de kaart bent is t leuk. Dus wel ff kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 20:47 

Hardtraxxer

Mijn vriendin heeft een kamer letterlijk aan de overkant van de straat, maar dan ben ik net met vakantie.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 21:13 

Hardtraxxer

Natuurlijk wel even langs omdat het op 10 minuten loopafstand is, maar voor dit feest zou ik niet gaan reizen. Echt alleen maar naar volk daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Vind je het gek met al die arneppers die ruzie zoeken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:14 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:

En allochtonen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 09:07 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
urbandesigner schreef:

En allochtonen...

Al die Molukkers daar inderdaad, echt een drama. Allemaal ruziezoekertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 09:17 

Hardtraxx Newbie

ten eerste molukker zijn geen allochtonen...
ben er zelf 1 daarnaast, ze komen echt niet bij de hardstyle haha dus maak je niet druk om ruzie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 10:25 

Waar hebben jullie het over zeg? :p Al moet je met de vierdaagse ook niet per se naar matrixx at the park gaan. Molenstraat is supergezellig, waalkade staan meestal ook wel prima bandjes. Loco Loco Disco Show :thumbsup:

Maar misschien wel effe kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 10:31 

Donateur

MCgatal schreef:
ten eerste molukker zijn geen allochtonen...

Hahaha netjes. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:36 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
urbandesigner schreef:

En allochtonen...

Al die Molukkers daar inderdaad, echt een drama. Allemaal ruziezoekertjes.

Niks tegen die molukkers daar :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:51 

Hardtraxx Elite

Haha zeker niks tegen Molukkers. Tegen het volk algemeen wat daar komt om ruzie te zoeken. En daar zitten Nederlanders, Marokkanen, Mollukers, van alles bij.

Hoorde van een vriendin die in Nijmegen woont dat er zondag waarschijnlijk wel gevochten ging worden daar, dat ze dat van te voren gepland hebben. Zolang ze mij en mijn vrienden er maar niet mee lastig vallen vindt ik het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:48 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Haha zeker niks tegen Molukkers. Tegen het volk algemeen wat daar komt om ruzie te zoeken. En daar zitten Nederlanders, Marokkanen, Mollukers, van alles bij.

Hoorde van een vriendin die in Nijmegen woont dat er zondag waarschijnlijk wel gevochten ging worden daar, dat ze dat van te voren gepland hebben. Zolang ze mij en mijn vrienden er maar niet mee lastig vallen vindt ik het goed.

Ik denk dat je er inderdaad van uit kunt gaan dat er gevochten gaat worden en dat dit zeer zeker van te voren al gepland is. Vorige jaar was volgens mij de eerste dag Hardstyle toen was het naar mijn mening wel redelijk verlopen omdat daar net wat ander volk op af komt. De laatste dag van de zomerfeesten was een ramp, overal waar je liep werd geduwt geschopt. En dan druk ik het naar mijn mening nog zacht uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:45 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Gratis Toegang!

Tja, daar ga je al. Dat het überhaupt nog toegestaan is mag een wonder heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:59 

Hardtraxx Elite

Is dat vechten alleen op de hardstyle dag of heel de week? want een maat van me heeft een kamer in nijmegen dus het plan was eigenlijk om daar eens ff flink te gaan feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:56 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
Is dat vechten alleen op de hardstyle dag of heel de week? want een maat van me heeft een kamer in nijmegen dus het plan was eigenlijk om daar eens ff flink te gaan feesten.

Ik denk zo lang je geen patser houding aanhoud dat het geen probleem wordt. Ik heb er misschien alleen negatieve dingen over uit gesproken maar verder naar mijn mening is het gewoon gezellig. Ik denk persoonlijk dat het op de Hardstyle dag wat rustiger blijft want dat trekt natuurlijk ander publiek. Verder moet het je lekker feesten en je niet zo veel aantrekken van die lui die het proberen te verpesten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:15 

Hardtraxx Veteran

FabienNieto schreef:
RobertV schreef:

Ik denk zo lang je geen patser houding aanhoud dat het geen probleem wordt.

Ik weet uit ervaring dat je ook makkelijk gezeik hebt als je je gewoon normaal gedraagt. Twee maal zelfs.

Heel heel misschien alsnog aanwezig trouwens.

Edit:
Alleen niet bij de hardstyle dag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 16:28 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
FabienNieto schreef:
RobertV schreef:

Ik denk zo lang je geen patser houding aanhoud dat het geen probleem wordt.

Ik weet uit ervaring dat je ook makkelijk gezeik hebt als je je gewoon normaal gedraagt. Twee maal zelfs.

Heel heel misschien alsnog aanwezig trouwens.

Edit:
Alleen niet bij de hardstyle dag :P

Ja dat bedoelden ik ook bij de Hardstyle dag hangt toch een wat minder gespannen sfeer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 16:41 

Hardtraxx Veteran

Met die edit bedoelde ik dat ik niet aanwezig ben op de hardstyle dag maar waarschijnlijk wel andere dag/dagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 20:15 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Met die edit bedoelde ik dat ik niet aanwezig ben op de hardstyle dag maar waarschijnlijk wel andere dag/dagen :P

Ah zo, sorry verkeerd gelezen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 14:38 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:

Waarom niet? Kom wel zondag jonguh! Gezellig en de minste kans op een gespannen sfeer. De andere dagen zijn niks aan op de Dinsdag na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zaterdag en maandag en dinsdag al, zondag gaan de mensen waarmee ik gaan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 02:49 

Hardtraxx Veteran

Vandaag was echt teringtieves saai en druk, bereidt jullie voor als hier morgen hetzelfde volk op af komt...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten