Op zich ben ik wel wat postiever over dit gratis feest. Vooral omdat ik vorig jaar gewend was.
Muziek vond ik het prima, precies mijn line-up zoals ik die graag wil zien.
De sfeer vond ik juist stukken beter als vorig jaar, maar mss hing dat van de plaats af waar je stond?
Heb toch wel wat gesprekjes gevoerd met de kiddo's en om/mee kunnen lachen.
Ach jah, ben zelf ook jong begonen dus wtf
Geluid was ook beter als vorig jaar.
Al met al toch goed vermaakt op dit gratis feest wat de Matrixx toch erg leuk en sfeervol had ingericht
