Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 11:47 
 
Hardtraxx Elite

Wat is de timetable nou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Wat is de timetable nou xd


Jupiler Mainstage:
14:00 - 15:00 Devon K.
15:00 - 16:00 Rebourne
16:00 - 17:00 In-Phase
17:00 - 18:30 Da Tweekaz (NOR)
18:30 - 20:00 Code Black (AUS)
20:00 - 21:30 Frontliner
21:30 - 23:00 D-Block & S-te-Fan
23:00 - 00:20 Ran-D
Hosted by MC Villain

Drukte van gister, vandaag wordt t echt niet minder xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Wat een vervelende agressief sfeertje hing er op bepaalde plekken. Vond er smiddags niet veel aan, bij Code Black wel genoten en van Ran-D dan. Maar wat was het stampdruk, een verkeerde beweging of je had al ruzie. Voor de rest was het geluid ten opzichte van vorig jaar flink verbeterd voor mijn gevoel. Ook als je lief aan de beveiliging vroeg of je je eigen drinken mee mocht nemen was dat ook geen probleem. Maar ja, zolang je maar van de kaart was, was het leuk. En dan liepen er ook nog paupers rond die even moesten zeggen dat Adaro niet kwam (omdat ik mijn adaro shirtje aan had)... Wel 10x gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
En dan liepen er ook nog paupers rond die even moesten zeggen dat Adaro niet kwam (omdat ik mijn adaro shirtje aan had)... Wel 10x gehoord.


Onterechte klacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat een vervelende agressief sfeertje hing er op bepaalde plekken. Vond er smiddags niet veel aan, bij Code Black wel genoten en van Ran-D dan. Maar wat was het stampdruk, een verkeerde beweging of je had al ruzie. Voor de rest was het geluid ten opzichte van vorig jaar flink verbeterd voor mijn gevoel. Ook als je lief aan de beveiliging vroeg of je je eigen drinken mee mocht nemen was dat ook geen probleem. Maar ja, zolang je maar van de kaart was, was het leuk. En dan liepen er ook nog paupers rond die even moesten zeggen dat Adaro niet kwam (omdat ik mijn adaro shirtje aan had)... Wel 10x gehoord.


Tsja was te verwachten, heb me ook voor het meerendeel lopen ergeren aan sommige (idd) agressieve lui. Een beetje duwen was meteen een grote mond, verder echt ontiegelijk veel klein grut. Muzikaal vond ik het ook echt dramatisch. Nee volgende keer mijd ik dit terrein >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:28 
 
Hardtraxxer

Na vorig jaar had ik al niet al te hoge verwachtingen deze keer en die zijn grotendeels uitgekomen. 95% van de mensen hadden nog nooit op een feest gestaan en die keken je dan ook raar aan als jij even los wou gaan. De gemiddelde leeftijd was op sommige plekken echt gewoon 12. En wat hierboven ook al staat, een verkeerde beweging en je had gelijk 30 paupers om je heen die ruzie zochten. En dan de muziek, tja Ran-D ging nog wel maar de rest was gewoon bagger. Al met al hoe ik het verwacht had ;) Maar voor de rest een prima feestje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich ben ik wel wat postiever over dit gratis feest. Vooral omdat ik vorig jaar gewend was. ;)
Muziek vond ik het prima, precies mijn line-up zoals ik die graag wil zien.
De sfeer vond ik juist stukken beter als vorig jaar, maar mss hing dat van de plaats af waar je stond?
Heb toch wel wat gesprekjes gevoerd met de kiddo's en om/mee kunnen lachen.
Ach jah, ben zelf ook jong begonen dus wtf ;)
Geluid was ook beter als vorig jaar.
Al met al toch goed vermaakt op dit gratis feest wat de Matrixx toch erg leuk en sfeervol had ingericht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:06 
 
Hardtraxx Elite

Muzikaal was er niet echt veel aan. Heb me wel vermaakt maar dat meer door de grote vriendengroep.
Toch blijf ik de koningsplein etc. gezelliger vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sfeer was in ieder geval beter als de jaren dat er nog geen hardstyle was, kom er al een aantal jaren en vind het echt stukken beter de afgelopen twee jaar op de zondag.

Ben er wel weer heel duidelijk achter gekomen dat ik steeds minder heb met de mainstream kant, moet zeggen dat ik nog wel redelijk heb genoten van Ran-D, maar de rest deed me echt bijzonder weinig.

Verder wel een gezellige dag gehad en eigenlijk bijna geen ruzie gezien, drukte was wel weer waardeloos >.<
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten