Nog nooit zo veel vdk 15 jarigen gezien, nog nooit zoveel house remix/bootlegs op 1 dag gehoord, en nog nooit zo'n verschrikkelijke drukte mee gemaakt...
lichtpuntjes: redelijk lekker weer, Atmozfears die Seven midden in z'n set draait (om vervolgens weer house bootlegs te gaan draaien)
ook 1 zo'n verschrikkelijk yellow claw achtig schel piep nummer wat door praktisch elke dj afgespeeld werd... kan even niet op de naam komen... wat een verschrikking
Rebourne ook voor het eerst live gezien, heeft vrij weinig met hardstyle meer te maken, best leuke muziek voor thuis, maar live draaide hij dat laatste beetje sfeer wat nog over was helemaal weg.
zijn maar op tijd de stad in gegaan, veel gezelliger

edit: Dj Fresh & Diplo - Earthquake (LNY TNZ remix)
