Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matrixx At The Park
Zondag 13 juli 2014
14:00 - 00:30
Leeftijd: 16+
Entree: Gratis

Jupiler Stage - Hosted by XXlerator
Atmozfears
Brennan Heart
Code Black
Devon K.
Envine
Frequencerz
Max Enforcer
Rebourne
MC Villain

Somersby Cider Stage - Hosted by Fissa
11thirthy
Benskir
Brian Loui John
Burung
Elektric Heroes
Indyana
Lucash
Middle Name
Razzle
Siphon
Trollface
MC Ten6
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel weer even een kijkje nemen, Atmozfears/Frequencerz/Rebourne zijn wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha, heet die organisatie echt Fissa? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal er wel weer een uurtje zijn ofzo, voor we de stad in gaan. Vorig jaar erg gelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Hahaha, heet die organisatie echt Fissa? xd


Haha jup, zij organiseren voornamelijk dubstep/D&B feestjes in Waalhalla Nijmegen maar krijgen nu ook een stage hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 vd 8 DJ's die hard draait, voor de rest ook daadwerkelijk het softste van het sofste er neer gezet, zet er dan nog even een Ran-D of B-front ofzo tussen die een beetje een middenweg is.

echt een hele gare line-up -.-

(ja ik weet dat het gratis is, maar had toch wel iets beter verwacht :$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is toch altijd knokken geblazen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dit is toch altijd knokken geblazen?


normaal wel, tijdens de house dagen is het altijd Molukkers vs Marokkanen (volgens mij)

bij de hardstyle dagen eigenlijk nog amper mee gemaakt, wel veel "dagjes mensen" maar daar heb ik over het algemeen niet veel last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dit is toch altijd knokken geblazen?

Molukkers represent. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme wat een kut line-up zeg, enige interessante naam is Frequencerz. Maar goed omdat het gratis is en hoop bekende gaan zal ik vast ook wel weer van de partij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere line up ;) wel aanwezig denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hier zijn wij bij. Grote blij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14:00 - 15:00 Devon K.
15:00 - 16:00 Envine
16:00 - 17:30 Brennan Heart
17:30 - 18:30 Rebourne
18:30 - 20:00 Atmozfears
20:00 - 21:30 Max Enforcer
21:30 - 23:00 Code Black
23:00 - 00:20 Frequencerz

Als we de finale halen, en die hopelijk winnen binnen 90 minuten, meteen door naar Frequencerz en daar het feestje voortzetten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: Wat een vette line up!


Oke zonder gein, was te verwachten, overigens 98% van het volk dat hier loopt is 15 jaar, heeft opskeer, draagt een zonnebril (ook als het regent), is kats vdk en vraagt aan iedereen "ga je lekker :yes: ".

Lekker finaletje kijken en daarna de stad in, beter dan Matrixx at the Park, op 90's now en trancefamily na!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
:drool: Wat een vette line up!


Oke zonder gein, was te verwachten, overigens 98% van het volk dat hier loopt is 15 jaar, heeft opskeer, draagt een zonnebril (ook als het regent), is kats vdk en vraagt aan iedereen "ga je lekker :yes: ".

Lekker finaletje kijken en daarna de stad in, beter dan Matrixx at the Park, op 90's now en trancefamily na!

Je hebt zelf opskeer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er worden schermen geplaatst mochten we de finale bereiken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Blear schreef:
:drool: Wat een vette line up!


Oke zonder gein, was te verwachten, overigens 98% van het volk dat hier loopt is 15 jaar, heeft opskeer, draagt een zonnebril (ook als het regent), is kats vdk en vraagt aan iedereen "ga je lekker :yes: ".

Lekker finaletje kijken en daarna de stad in, beter dan Matrixx at the Park, op 90's now en trancefamily na!

Je hebt zelf opskeer :lol:


momenteel niet hoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 10:24 
 
Hardtraxxer

serieus vorig jaar, was leuk voor even maar loopt echt heel wat agressief volk rond
veelste druk ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit zo veel vdk 15 jarigen gezien, nog nooit zoveel house remix/bootlegs op 1 dag gehoord, en nog nooit zo'n verschrikkelijke drukte mee gemaakt...

lichtpuntjes: redelijk lekker weer, Atmozfears die Seven midden in z'n set draait (om vervolgens weer house bootlegs te gaan draaien)

ook 1 zo'n verschrikkelijk yellow claw achtig schel piep nummer wat door praktisch elke dj afgespeeld werd... kan even niet op de naam komen... wat een verschrikking

Rebourne ook voor het eerst live gezien, heeft vrij weinig met hardstyle meer te maken, best leuke muziek voor thuis, maar live draaide hij dat laatste beetje sfeer wat nog over was helemaal weg.

zijn maar op tijd de stad in gegaan, veel gezelliger :P

edit: Dj Fresh & Diplo - Earthquake (LNY TNZ remix) :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Was leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb mezelf goed vermaakt. Ik ging sowieso al met lage verwachtingen hierheen, omdat je niet echt bepaald voor de muziek moet gaan met zo'n line up xd. De drukte viel eigenlijk wel mee eerlijk gezegd (in ieder geval achteraan). Ik vond de drukte bijvoorbeeld op Defqon tijdens MiM wel echt druk :P. Verder niet echt zoveel last gehad van 15 jarige etc, want wij stonden gewoon in de buurt van allemaal mensen van onze leeftijd en ouder.

Al met al goed vermaakt en de Frequencerz hadden wel een leuk setje neergezet dat op t einde van de dag de rest wel goed maakte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich wel vermaakt, maar wat een belachelijke drukte. XXATP is altijd druk, dat wist ik voorop, maar dit was echt belachelijk. Heb liever dat ze volgend jaar €15,- entree vragen of zo. Verder veel irritant volk (nektazmocro's die ruzie lopen te zoeken, heel maar dan ook heel veel lopende mensen, blagen). Toppunt was wel twee jongetjes die bijna bovenop me gingen staan en me stonden te filmen, sloeg 'per ongeluk' z'n telefoon uit zijn hand tijdens het stampen omdat 'ie zo dichtbij kwam, toen waren ze meteen weer weg gelukkig xd

Verder waren de vloeren daar echt belachelijk, al na 20 minuten m'n enkel omgezwikt en eigenwijs toch doorgestampt, zit nu met een flink ei thuis :thumbdown:

Muzikaal was het kak met peren, wel leuk om 2x Seven te horen, Bassface en MF Psycho gingen ook lekker.
Wel belachelijk slecht geluid helaas. Zacht en totaal geen bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zacht en totaal geen bass.

Precies zoals de Gemeente Nijmegen dat wilt bij hardere dance muziek. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:55 
 
Hardtraxx Elite

Inderdaad wat een kutgeluid, alleen bij de Eindshow ging het hard. Stond rechts de heletijd, tussen de wat oudere. Maar goed aan hun zag je dus ook al dat het stumperds waren, sloegen de heletijd tijdens het dance met de vuiste bij iemand in de rug en draaiden dan snel om... Triest. En wat liepen er veel jochies rond die ver weg waren, kan me niet voorstellen op die leeftijd al.
Verder wel kunnen vermaken op het setje van Frequencerz, daarna nog afterparty bij het eurocafe, was wel mooi.

Donderdag weer naar ZF, Mentale Theo (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:12 
 
Hardtraxx Elite

Was wel geinig, idd ook behoorlijk veel minderjarigen van de kaart.

Toppunt was dat een vader met buggy het publiek in teed, vervolgens spul weg snoof en daarna vrolijk ging sftaan stampen met zijn zoontje in de buggy >.<
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten