Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Was wel geinig, idd ook behoorlijk veel minderjarigen van de kaart.

Toppunt was dat een vader met buggy het publiek in teed, vervolgens spul weg snoof en daarna vrolijk ging sftaan stampen met zijn zoontje in de buggy >.<


haha meen je niet, dat is wel heel bizar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Inderdaad wat een kutgeluid, alleen bij de Eindshow ging het hard. Stond rechts de heletijd, tussen de wat oudere. Maar goed aan hun zag je dus ook al dat het stumperds waren, sloegen de heletijd tijdens het dance met de vuiste bij iemand in de rug en draaiden dan snel om... Triest. En wat liepen er veel jochies rond die ver weg waren, kan me niet voorstellen op die leeftijd al.
Verder wel kunnen vermaken op het setje van Frequencerz, daarna nog afterparty bij het eurocafe, was wel mooi.

Donderdag weer naar ZF, Mentale Theo (:

Klap terug gegeven denk?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten