Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het al met al prima naar m'n zin gehad hier!
Voornamelijk bij de early gestaan met af en toe wat uitstapjes naar de millennium en op het laatst naar de main en uptempo geweest. Drs vs Nsd was me iets te veel van t goede, wel super dikke sfeer.

Wel jammer dat er bij de early niet uitsluitend early werd gedraaid, het leek toch meer op een millennium stage. Desondanks goed vermaakt, vooral bij Promo. (L)

Neophyte had zoveel meer uit hun set kunnen halen helaas, miste tracks als Get This MF (deh) en Execute. Still Nr. 1 was wel zoals altijd genieten!

Of er een derde keer Masters in zit voor mij weet ik zo niet. Het is me echt te groot, druk en chaotisch. Ook op muzikaal vlak toch niet zo m'n ding. En zoals ik eerder zei, het vdk gehalte lag echt torenhoog hier haha. Die chill/loungeruimte was 1 groot wtf momentje. Heel vreemd om daar nuchter langs te lopen. En uiteraard heel veel lui die aan de kant staan van de stages en gangen die te hard gingen en lagen te slapen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Het is me echt te groot, druk en chaotisch. Ook op muzikaal vlak toch niet zo m'n ding. En zoals ik eerder zei, het vdk gehalte lag echt torenhoog hier haha. Die chill/loungeruimte was 1 groot wtf momentje. Heel vreemd om daar nuchter langs te lopen. En uiteraard heel veel lui die aan de kant staan van de stages en gangen die te hard gingen en lagen te slapen haha.


Zowel de grootte/chaotsiche kant en het blijkbaar altijd veel te hoge vdk-gehalte denk ik dat ik dit feestje dus maar altijd over zal slaan. Zelfde reden waarom Dominator mij ook nog steeds niet trekt, terwijl ik wel altijd met veel plezier de setjes terugluister.

Ben dan wel een leek op gebied van hardcorefeesten, ben alleen bij hardcorestages op een festival/feest met meerdere genres. Is het niet dat bij élk hardcorefeest het vdk-gehalte zo vervelend hoog is? Of zijn Masters en Dominator echt de uitschieters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 10:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dominator weet ik niet, maar zelfs in 2008 - 2011 toen ik naar MoH en Thunderdome ging voor de eerste keren zag ik wel dat het vdk gehalte behoorlijk hoog lag.

Eerlijk gezegd merk ik wel dat dezer dagen dat het wel veel extremer lijkt, er waren eerder altijd wel mensen waarvan je zag dat ze wat op hadden maar die lagen er niet allemaal knock-out op de vloer en liepen ook niet te zwalken door de zaal heen.

Dit terwijl ik bij feesten als Resonate, de Gold stage op Defqon en zo goed als elk Industrial Hardcore feest waar ik ben geweest merk dat het veel normaler is. Men gebruikt wel en er zijn uitzonderingen, maar ik zag daar geen overschot aan vage vdk mensen. Heb het idee dat het wel een beetje te maken heeft met de richting waar hardcore heen gaat.

Ik denk ook, vooral bij populaire feesten en grote feesten, dat je een hoger aantal buitenlanders hebt, die zijn nogal gauw geneigd om compleet vdk te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het ook niet het geval dat "de jeugd" sinds de invoering van de alcoholwet sneller pakt naar XTC om toch een plezierige avond te hebben. Dat daardoor de grens lager ligt om ook te pakken op feesten en dan soms wat teveel.

Mijn ervaring met Thunderdome, Masters en Dominator is dat het inderdaad wat meer publiek met zich mee brengt dat gebruikt. Daarnaast zijn op de 2 laatst genoemde wel meer buitenlanders aanwezig (Italië, Spanje, Frankrijk) en iedereen weet ondertussen hoe die om half 3 op de tribune zitten bij Qlimax
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten