Hoeveel area's wordt dit dan? 1tje maar toch?
Ja logisch denk, Ethias Arena?wrote:Hoeveel area's wordt dit dan? 1tje maar toch?
Ja logisch denk, Ethias Arena?wrote:Hoeveel area's wordt dit dan? 1tje maar toch?
Met wat geluk wel :p word dinsdag of vrijdag beginnen... word het dinsdag dan ben ik genaaidwrote:Is toch nog 7 dagen studeertijd!wrote:week erna examens
De Ethias Arena ligt in een complex, Grenslandhallen genoemd. Ruimte zat... Maar lijkt me onlogisch dat er meerdere area's gaan zijn.wrote:Ja of ze moeten daar waar de kluisjes waren met Black dit jaar nog een area maken, en de kluisjes dan daar waar de jump stage was maar dat lijkt me sterk.
En geen sex voor het huwelijk, als je dat maar weet.wrote:Ik zou willen gaan maar me ouders zijn streng
wrote:En geen sex voor het huwelijk, als je dat maar weet.wrote:Ik zou willen gaan maar me ouders zijn streng
Dat is dan even balen zeg!wrote:wrote:En geen sex voor het huwelijk, als je dat maar weet.wrote:Ik zou willen gaan maar me ouders zijn streng
![]()
maar ik meen het.
Als het van me ouders afhangt ga ik pas van 20 naar een event
Ik dacht dat MoH 18+ was dus dat is nog 3 jaar wachten danwrote:wss volgend jaar dan ben k 16
op partyflock staat 16+wrote:Ik dacht dat MoH 18+ was dus dat is nog 3 jaar wachten danwrote:wss volgend jaar dan ben k 16
Tomorrowland? Nee, niet alles is meer 16+ hier.wrote:En in Belgie is sowieso alles 16.