Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:58 

Hardtraxx Addict

De kans op drugshonde is zeer klein ze ^^
Zelf moet ik er geen schrik voor hebben, ik overleef het zonder wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:16 

Hardtraxxer

HardStyler schreef:
Zaterdag LIVE Broadcoast : 22u - 07u ! :loving:

Op welke site/zender/kanaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:28 

Hardtraxxer

Berunda schreef:
HardStyler schreef:
Zaterdag LIVE Broadcoast : 22u - 07u ! :loving:

Op welke site/zender/kanaal?

Ik gók op MoHRadio? ^^

Ik ben 2 keer eerder in de Ethias Arena geweest (2× Black), en toen was de controle zeker niet streng. Ik neem aan dat hier dus ook geen honden zullen staan.

Heb er wel zin in :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 11:23 

Hardtraxx Addict

Hopelijk vandaag een timetable (L) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:53 

Hardtraxx Addict

TIMETABLE

Reikhalzend werd uitgekeken naar het moment dat de timetable voor Masters of Hardcore – Symphony of Sins werd vrijgegeven. Uit de timetable wordt ook direct een aantal opmerkelijke battles duidelijk, die tot op heden onbekend waren. Het spoorboekje voor Masters of Hardcore – Symphony of Sins ziet er als volgt uit:

21.00 – 22.00 Exotane
22.00 – 23.00 Nitrogenetics
23.00 – 00.00 Art of Fighters
00.00 – 00.30 Eastside Connection (live)
00.30 – 01.30 Korsakoff
01.30 – 01.35 The Stunned Guys & Amnesys present Symphony of Sins Anthem
01.35 – 02.00 Traxtorm Gangstaz Allied (live)
02.00 – 03.00 Outblast & Evil Activities
03.00 – 03.30 Noize Suppressor (live)
03.30 – 04.30 Tommyknocker & Amnesys
04.30 – 05.00 Angerfist ( live)
05.00 – 06.00 Dyprax
06.00 – 07.00 Unexist & Partyraiser
Hosted by MC Tha Watcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:46 

Hardtraxx Addict

Woop woop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 16:51 

Hardtraxx Addict

NIEUWE COMPILATIE & MERCHANDISE
Op Masters of Hardcore – Symphony of Sins zal de gloednieuwe MOH compilatie voor het eerst verkrijgbaar zijn. Deze dubbel-cd staat vol met gloednieuwe tracks van o.a. Angerfist, Outblast, Catscan, Korsakoff, Dyprax, Unexist en vele anderen. Natuurlijk vind je op deze dubbelaar ook het officiële anthem van The Stunned Guys & Amnesys terug. Daarnaast zal er bij de merchandise stand een gloednieuwe lijn aan kleding, caps en vele andere artikelen te koop zijn, waaronder het Masters of Hardcore – Symphony of Sins event-shirt!

HARDCORE RADIO
Voor de mensen die om onverklaarbare redenen niet aanwezig kunnen zijn bij het evenement, is er goed nieuws! Hardcore Radio zal gedurende de hele nacht live verslag doen van het evenement. Hardcore Radio hosts Profane, Mercenary en The Menace zullen je door de nacht leiden met alle actie vanaf het podium. Wil je meer informatie over de live-uitzending van Masters of Hardcore – Symphony of Sins op Hardcore Radio, check dan de komende dagen hun Facebook-pagina: www.facebook.com/hardcoreradio .

LOCKERS
In de Ethias Arena zijn uiteraard lockers aanwezig, waar jij je spullen in kunt opbergen.

ZERO TOLERANCE POLICY
Waar in Nederland het woord zero tolerance al behoorlijk serieus dient te worden genomen, raden de organisatoren met klem af om soft- en harddrugs mee te nemen naar het evenement. Dit is ten strengste verboden bij de Hasseltse autoriteiten.

MASTERS OF HARDCORE PODCAST
Maximaal opwarmen voor het evenement doe je met de derde Masters of Hardcore Podcast. Host Outblast brengt je gloednieuwe tracks die je absoluut gaat horen tijdens het evenement, maar heeft ook nieuws over aanstaande Masters of Hardcore events en twee exclusieve mixen van Drokz en Angerfist. De gratis podcast is hier te downloaden of via de iTunes Music Store.

VERVOER
Je kunt vanaf het station in Hasselt gratis met de bus naar de Ethias Arena. Check voor details de site van De Lijn. Er is voldoende parkeergelegenheid bij de Ethias Arena beschikbaar. Check voor de details de site van de locatie.

TICKETS
De kaartverkoop voor Masters of Hardcore – Symphony of Sins gaat net zo hard als een potentiële set van Unexist en Partyraiser, dus wees gewaarschuwd als je last minute besluit naar het event te gaan. Tickets voor Masters of Hardcore – Symphony of Sins zijn à € 39,50 excl. fee verkrijgbaar via www.artofdance.nl en meer dan 400 Primera winkels. Daarnaast kun je ook bij de voorverkoopkanalen van FNAC, Toff Music Turnhout, de Belgische Free Record Shops en het Duitse CTS-Eventim terecht. Voor georganiseerde busreizen naar Masters of Hardcore – Symphony of Sins check je http://www.eventtravel.nl/ of www.eventarea.be
Tickets aan de deur kosten €50,-

Tot zaterdag!

Masters of Hardcore – Symphony of Sins
Zaterdag 6 november 2010
21.00 – 07.00 uur
Ethias Arena, Hasselt ( België)
www.symphonyofsins.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:13 

Hardtraxxer

HardStyler schreef:
00.00 – 00.30 Eastside Connection (live)

02.00 – 03.00 Outblast & Evil Activities
03.00 – 03.30 Noize Suppressor (live)
03.30 – 04.30 Tommyknocker & Amnesys
04.30 – 05.00 Angerfist ( live)
05.00 – 06.00 Dyprax
06.00 – 07.00 Unexist & Partyraiser
Hosted by MC Tha Watcher

Godverdomme dat ik mijn VIP kaartje moest verkopen zeggen! :cry:
de laatste 2 en half uur is me tog knallen geblazen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 18:20 

Hardtraxxer

Gvd ik kan niet meer wachten!
Busje vertrekt om 19:45 zie ik net, kan ik nog mooi een paar uurtjes werken tot 18:00, dan gaat de tijd wat sneller.
En kan ik daarna dat geld weer mooi uitgeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 18:22 

Hardtraxx Addict

Weet nog altijd niet of ik ga xd

Edit: ik gaa :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 14:28 

Hardtraxx Addict

Heb dr zin in ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 14:33 

Hardtraxxer

HardStyler schreef:
Heb dr zin in ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 14:34 

Hardtraxx Addict

Wie gaat hier met Eventarea? (Masters Of Hardcore 2010 Bustrip 1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:08 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
ik iig niet! :D

SoS in progress! :yay:

Jouw busje vertrekt om 19:20? :thumbup:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 15:50 

Hardtraxx Veteran

TONIGHT will be different! :bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:43 

Hardtraxx Addict

Kwart voor 8 vertrekken .. Jaja zin in ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:55 

Hardtraxxer

Pfff kreeg toenstraks een smsje van een maat dat hij vanmorgen echt goed ziek wakker is geworden en dus niet meekan.
Lijkt me echt verschrikkelijk, leef je er helemaal naartoe, heb je er zoveel zin in, wordt je opeens zo ziek wakker dat je niks meer kunt :(
Nou gaat er een andere maat mee, maar die blijft nuchter, dus is wel iets minder leuk :D

Iets voor half 8 aanlopen naar de bus :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:38 

Hardtraxx Newbie

ni aanwezig
mss wel in 2011 @ Hollandia xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:38 

gezien de setjes leek het me een grote hitjes parade een groot deel van de avaond?
maarja, dat is natuurlijk niet erg, het blijven heerlijke nummers!
binnenkort maar ff die setjes luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:08 

Hardtraxxer

Was zeker een geslaagd feestje!
Geluid was bagger, en veel mensen stonden stil. Gelukkig was er wel erg veel ruimte om zelf los te gaan, heb ik dus ook goed gebruik van gemaakt.
Plasbandje vind ik ook nergens op slaan, maak dan de entreeprijs 2 euro duurder :')
Setjes waren wel goed te doen, alleen die van Dyprax leek wel of elk nummer hetzelfde was, alles klonk hetzelfde (ik kon ook bijna geen één nummer uit die set).
Show was te doen. Niet spectaculair, maar dat had ik ook niet verwacht.
Waren ook best veel gezellige mensen.

Al met al heb ik een topnacht gehad, heb volgens mij nog nooit zo lang aan één stuk door staan raggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:22 

Hardtraxx Addict

Heb echt een bangelijke avond gehad. Setje van Dyprax was idd niet speciaal. De rest vond ik dan wel allemaal goed :thumbup:
Show vond ik persoonlijk ook wel goed.. met dat Groot masker dat tevoorschijnt komt en dan ff later naar voor komt.
Gewoon tot feest gehad gisteren :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:02 

Hardtraxx Veteran

Jieehaa :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:19 

ik vind de lasers er toch maar zwak uit zien :(
sowieso de lichtshow niet egt geweldig :/

hoe beviel et live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:53 

Hardtraxxer

HardStyler schreef:
Heb echt een bangelijke avond gehad. Setje van Dyprax was idd niet speciaal. De rest vond ik dan wel allemaal goed :thumbup:
Show vond ik persoonlijk ook wel goed.. met dat Groot masker dat tevoorschijnt komt en dan ff later naar voor komt.
Gewoon tot feest gehad gisteren :corn:

Wij kwamen binnen: Ooh die rails, daar komt sowieso die dooie schapenkop over naar voren. En ja hoor :')

Nu ff pauze kwa feestjes denk ik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 12:21 

Hardtraxxer

Die plasbandjes sloegen inderdaad nergens op wat een kutzooi is dat toch :x. Al een geluk had ik die wc vanachter gevonden want daar aan de inkomhal stond je veel te lang aan te schuiven. Overigens goede setjes gehoord en lekker geknalt. Eastside Connection & Dyprax was maar bagger voor de rest topsetjes vooral de Traxtorm Gangstaz :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten