Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:27 
 

MacMichael schreef:
kaboem schreef:
MacMichael schreef:
Weet iemand hoe je foto's van de site Feiki.com afhaalt? Ik heb een kaartje van hun en zie nu foto's van een vorig feest waar ik ook op sta maar kan de foto niet op slaan of zo.

En het begin van Unexist Vs Day-Mar
http://www.youtube.com/watch?v=3EBpyB2Lyd8
Hoe dat er in knalde zeg.. Tering.


Die draaide tymon zelf ook, alleen een stuk trager :thumbup:

Vrij logisch, aangezien het dan ook zijn remix is :p.
Maar volgens mij is het ook een van Unexist's favo's, want elke keer draait ie 'm weer. Totaal geen moeite mee, lekkere plaat.
Ik vond het ook echt hilarisch om te zien hoe al die gasten in de buurt niet wisten wat ze overkwam toen Unexist en Day-Mar begonnen.


Dat was ook in de void :)! Bij Igor en the dj producer was het echt een dode bende van wat ik zag haha :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan stond je niet bij mij haha :P Vooral bij Producer gingen ik en een vriend van me van de basisschool even lekker hard. Heel raar, stond meer met m'n armen te zwaaien en weetikveelwat dan dat ik stond te hakken.. Maar ik vond het wel leuk zo, dus ben lekker doorgegaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:33 
 

STAN- schreef:
Dan stond je niet bij mij haha :P Vooral bij Producer gingen ik en een vriend van me van de basisschool even lekker hard. Heel raar, stond meer met m'n armen te zwaaien en weetikveelwat dan dat ik stond te hakken.. Maar ik vond het wel leuk zo, dus ben lekker doorgegaan haha.


Ja heb ook geen moment stil gestaan daar, leek me meer breakcore/crossbreed achtig maar wat vet! En hoe die man achter de decks raast zeg..jeeeeezus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:36 
 
Hardtraxx Addict

Tijdens Ophidian in de Void was het ook dood. Drie kwart van wat ik zag stond stil en ik stond nog wel vooraan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:37 
 

MacMichael schreef:
Tijdens Ophidian in de Void was het ook dood. Drie kwart van wat ik zag stond stil en ik stond nog wel vooraan...


Jep! had weinig ruimte dus :P.
Maar toen headphone wisdom kwam :loving:

een smile van 10 kilometer die niet meer wegging :D Ohhohohh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 23:56 
 
Hardtraxxer

Veel mensen KO gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ik ben ook eindelijk weer thuis :yawn:.

Masters was echt top, super gezellig met alle hter's, lekker kunnen beuken en super genoten van de sets.
Hierna gezellige after gehad met het Blacksunrise carpoolteam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:41 
 

Project 141 schreef:

Huh, hoe kom jij aan die foto :/ stalker??


DaY-már vs Unexist was samen met de set van The Sickest Squad en gedeelte van Lowroller toch wel de set van de avond.
Damn, heerlijke plaatsje.

Crossbreed kan ik wel waarderen (vooral door lowroller), hopen dat deze dus op Dominator staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:14 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Core_freak schreef:
Tegenvaller van de avond was voor mij Korsakoff en EA. Die nieuwe producties van EA zijn ronduit slecht. Als dit de toekomst van mainstream hardcore is, dan ga ik me toch op een ander pad begeven...

Hoe kan die in godsnaam tegenvallen :huh: had je uberhaupt verwachtingen dan?


Van Korsakoff had ik toch wel meer verwacht, ik weet dat ze toch harder kan dan ze nu gedraaid heeft. Tja ene EA... In het begin toen ik terug naar mainstream hardcore begon te luisteren vond ik hem wel goed, maar het blijft altijd hetzelfde, hij blijft altijd zo van die happy dingen maken.

Ach voor mij is The Queen toch wel DaY-mar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:25 
 
Hardtraxxer

Van Korsakoff had ik toch wel meer verwacht, ik weet dat ze toch harder kan dan ze nu gedraaid heeft. Tja ene EA... In het begin toen ik terug naar mainstream hardcore begon te luisteren vond ik hem wel goed, maar het blijft altijd hetzelfde, hij blijft altijd zo van die happy dingen maken.

Ach voor mij is The Queen toch wel DaY-mar :worship:[/quote]

Korsakoff is ook al oud voor een dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:27 
 
Hardtraxx Elite

MitchellLuijks schreef:
Korsakoff is ook al oud voor een dj


Oud????? Ze is als ik het goed heb 29 jaar jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MitchellLuijks schreef:
Van Korsakoff had ik toch wel meer verwacht, ik weet dat ze toch harder kan dan ze nu gedraaid heeft. Tja ene EA... In het begin toen ik terug naar mainstream hardcore begon te luisteren vond ik hem wel goed, maar het blijft altijd hetzelfde, hij blijft altijd zo van die happy dingen maken.

Ach voor mij is The Queen toch wel DaY-mar :worship:


Korsakoff is ook al oud voor een dj[/quote]
Laatste keer dat Korsakoff hard draaide, maakte Catscan haar platen nog. En na Evilution is EA ook een bak stront geworden.

Nee, als je hier verwachtingen van had snap je het niet helemaal. Maar er zullen wel weer heel veel mensen hard in hun handen geklapt hebben tijdens die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:51 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Nee, als je hier verwachtingen van had snap je het niet helemaal. Maar er zullen wel weer heel veel mensen hard in hun handen geklapt hebben tijdens die set.


Als ik zo even terugdenk dan is de evolutie van mainstream dat het commerciëler wordt... Outblast vind ik bv nog wel goed, maar als ik dan Superhero complex vergelijk met bv Life sentence for mankind... Dan is mijn keuze toch snel gemaakt hoor.
Eigenlijk snap ik wel waarom Industrial als maar meer aanhangers krijgt... Tja da's de evolutie zeker, elk muziek genre evolueert, soms wordt het beter, maar soms helaas ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:52 
 
Hardtraxxer

Dubbelpost...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet Zeggen, dat ik toch wel aardig verliefd ben geworden op de industriële geluidjes :loving: :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoooo het was me wel een feestje wel was zeker gezellig ook nog op het laatst paar hxx gezien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik heb me er ook super vermaakt, terwijl ik het bij Dominator tegen vond vallen! :loving:


Dominator was zooooo veel beter, maar dit was ook heel leuk hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
El Mare schreef:
Stan, dan heb ik jou ook gezien, alleen niet gesproken, jij zat knielend voor Ruben om op de foto te gaan, ik dacht wat is dat voor idioot :lol:

Hahaha daar zit een verhaal achter :P

Ruben had op facebook de lyrics van Set U Free gepost, dus ik reageerde dat ik heel graag wilde dat die nog een release kreeg. Toen vertelde Ruben mij dat die al free gereleased was. Toen vertelde ik hem dat ik hem op m'n knieën zou bedanken.. Belofte maakt schuld :P


Here it is! :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke meloenen op de achtergrond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie blik heb ik daar. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie kan mij de link naar dawasiknie's partyflock geven? Kan 'm niet vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wie kan mij de link naar dawasiknie's partyflock geven? Kan 'm niet vinden..

https://partyflock.nl/user/1023181:Beun ... khaas.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad! Vooral super hard vermaakt bij Ophidian, wist dat ik het kon waarderen. Maar zoooo heerlijk live gaat dat toch, niet te geloven. :drool: Jammer dat ik voor de rest niet meer veel bij de Tryants Void ben geweest, maar we waren maar met een klein groepje en ik moest ook rekening houden met hun, dus heb voor de rest vooral de main gezien. Nog wel een dik half uurtje bij I:Gor gestaan. :) Main was voor de rest ook leuk op zich, maar bij de Industiral was het geluid en de sfeer echt veel beter.

Mij ga je in ieder geval wel vaker op hardcore feestjes zien na deze ervaring. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil een nachtje goede slaap en dan wil ik terug! :loving:
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten