Tijd voor het verslag:
21:50 uur : Aankomst bij de Brabanthallen, keertje geen VIP dus zo'n rij was even wennen.. Uiteindelijk goeie 40 minuten in de rij gestaan, wel leuke mensen gesproken.
22:30 uur : Eindelijk binnen. Tijd om alles een beetje te verkennen, uiteindelijk even in de early beland.. Leuk om mee in te komen! Tot half 12 ofzo daar gestaan, niet wetende dat ik Meagashira miste op dat moment.
23:30 uur : Toch maar even een kijkje genomen bij Meagashira.. Leuk, maar ik zat er nog niet echt bepaald in op dat moment.. Op naar de meeting!
00:00 uur : Tijd voor mijn eerste echte HT-meeting. Godverdomme 10 minuten bij de verkeerde bar gestaan

Gelukkig was Stijn zo lief om mij te sms-en. Toen nog fucking 3 of 4 keer op m'n knieën gezeten, kut fotograaf

Was gezellig voor zo lang het duurde, leuk om jullie allemaal even irl te zien.. Maargoed, ik wou naar Lowroller. Dus Lowroller it is.
00:15 uur : Aankomst bij Lowroller, godallerjezus dat ging lekker zeg! Flinke partij Drum & Bass en Crossbreed mogen horen, zag heel veel mensen maar een beetje staan omdat ze niet wisten wat ze met die muziek aan moesten

Wat ik heel vet vond was dat een maat van me, die het helemaal niet kende, het ook gruwelijk vet vond en dat die dus lekker goed los ging. Geeft mij zelf ook weer wat energie
01:00 uur : De set waar ik heeel lang naar uit heb gekeken, OPHIDIAN! De bedoeling was om even te meeten, maar dat ging een beetje fout

Dus maar lekker alleen vooraan gestaan (vrienden gingen toen naar de main ofzo). Heerlijk staan knallen, zoals verwacht een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke set van grootmeester Conrad. Ik had ook het idee dat hij langer door ging? Toen ik op m'n mobiel keek was het al 02:10 ofzo toen hij zijn set afsloot..
02:10 uur : Tijd om m'n vrienden maar weer op te zoeken en even wat te eten.. Even kijken wat de planning ging worden, uiteindelijk tot de verrassende beslissing gekomen om even langs Drokz & Akira te gaan.. let's go!
02:30 uur : Voor het eerst die avond maar langs de Cube of Chaos gegaan.. Ze hadden die area beter de Cube of Heat kunnen noemen, man wat was het daar warm! Niet heel lang gebleven dus, achter de rest aan langs main voor de laatste tracks van State of Emergency..
03:00 uur : Even lekker losgegaan op de remix van Fuckin' Hostile (die ik overigens 3x heb gehoord), en meteen door naar de laatste beats van Tymon

Heerlijke kicks heeft die man altijd, en met dat geluid in de Tyrants Void (

) ging het helemaal lekker! Jammer dat hij Desolation afkapte na dat tragere stuk, had graag de hele track gehoord. Maargoed, I:Gor stond te wachten!
03:30 uur : Tijd voor I:Gor, de man waarna ik heel benieuwd was.. Tijdje alleen gestaan totdat Stefan gezellig even langs kwam om te knalleng. Lekker setje ook overigens.
04:15 uur : Weer terug naar de Cube of Chaos, deze keer voor The Destroyer. Gelukkig was het er wat minder druk, en daarmee ietsjes minder warm, zodat we even lekker los konden gaan. Na een half uurtje maar besloten om even te gaan kijken bij Day-Mar en Unexist.
04:45 uur : Van achter in de zaal even staan genieten van de op en neer bouncende tieten van Dagmar, jezus! Ging wel even een stukje trager dan bij The Destroyer natuurlijk, maar dat mocht de pret niet drukken. Even lekker een dansje gedaan op o.a. Trust No One
05:00 uur : Maat van me had even een inkakmomentje, dus eventjes op de main gebleven. Leuk om even die 'anthemshow' te mogen aanschouwen! Eerste paar trackjes van Noize Suppressor en Mad Dog gehoord, en toen maar weer terug naar de Tyrants Void!
05:30 uur : Onverwachts even langs The DJ Producer.. Geen enkel moment spijt van gehad! Heerlijk hoe die man vol energie staat te draaien, kreeg er zelf ook meteen flink wat energie van om nog even lekker te knallen. Naast Ghetto Blast geen enkele track kunnen herkennen, toch heeeeeeel goed vermaakt daar! Hij vormde een mooie overgang naar The Sickest Squad imo. Tijd om de laatste pasjes eruit te persen.
06:30 uur : Ook dit weer tegen de voorafgaande verwachtingen in, afgesloten met The Sickest Squad. Redelijk veel HT-ers gezien daaro, nog even flink los gaan met 2 kerels die het 'heel goed naar hun zin hadden'

Lekker energiek afgesloten, en toen zat het er al weer op! Op naar volgend jaar.
Al met al was het een geweldige avond. Ophidian (natuurlijk, hoe kan het anders) heeft zeker de lekkerste set neergezet van de avond, op de voet gevolgd door Lowroller, The DJ Producer, Tymon en I:Gor.