Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 09:30 

Hardtraxx Veteran

Hoo hoo Rob, ik was ook helemaal nuchter ^^

Nee oke, heb de hele avond aan de drugs gezeten.. As in 'the music is my drug'
Verslagje komt, wat vast staat: Tyrants Void was baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:08 

STAN- schreef:
Hoo hoo Rob, ik was ook helemaal nuchter ^^

Nee oke, heb de hele avond aan de drugs gezeten.. As in 'the music is my drug'
Verslagje komt, wat vast staat: Tyrants Void was baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz!

Oh toch 4 mensen, Hehe

Zoo ik ben thuis, ff douchen en dan bed in! Tschusch
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:19 

Hardtraxx Veteran

Dit was echt een top feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:34 

Hardtraxx Elite

Was super. Goed vermaakt met heel
Veel HT-menschen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 11:03 

Hardtraxxer

Ik heb er nog steeds spijt van dat we niet meer konden gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 11:08 

Hardtraxx Addict

Super vermaakt.
Eigenlijk alles wat ik heb gezien was best lekker.
Begonnen met beetje rondkijken overal, naar alle stages. Toen om 1 uur naar Ophidian gegaan, heerlijke Industrial zoals het hoort. Hierna ben ik ff 3 kwartier in de terrorzaal geweest, Drokz vs Akira waren lekker bezig daar. Helaas vonden m'n maten het niet zo veel aan dus helaasch.Daarna naar de Masters Elite (met name omdat ik zin had om te knallen samen met m'n maten) en dat viel me alleszinds mee. Met name na Pride & Pain vond ik het toch een vermakelijke set. Wel ongelofelijk veel Angerfist zeg, maar dat was te verwachten met z'n nieuwe album.

En toen.. DaY-mar & Unexist.. :worship: :worship: :worship:
Wat knalde dat zeg. Set van de nacht voor mij, de tering.
Mad Dog & Noize surpressor daarna waren ook goed bezig, flink op staan stampen. Lekkere set.

Dusch
++++ Unexist & Day-Mar (en nog een extra + voor Day-Mar's tieten.. Bouncy)
+++ Ophidian, gewoon heerlijke set. (Extra + voor het draaien van So Many Sacrifices)
++ Mad Dog & Noize Surpressor
++ Drokz Vs Akira (Helaas maar stuk je van gezien anders hadden deze waaarschijnlijk ook drie plusjes)
++ Sfeer vond ik als een van de weinigen schijnbaar juist wel goed! Hele hoop gezellige mensen gezien praatjes gemaakt met een hoop volk. Maakte niet uit waar, main, industrial, terror..
+ Aankleding was wel leuk gedaan, maar niet veel speciaals. Toch vond ik het er zeker wel goed uit zien allemaal.
+ Snelle service, overal. Kluisjes, eten, drinken.

- Lange wachtrij! De tering zeg.
- Ondanks de goede sfeer zaten er wel weer typische zonnebankbruine opgepompte anabolen die denken dat ze door iedereen heen kunnen/mogen lopen. Irritante zakken stront.
- Toch wel enigzins gebonden aan m'n maten (geen zin om de hele avond alleen te staan) en dat is niet altijd even veel mijn smaak.

En meer weet ik zogauw niet. Al met al een zeer geslaagd feestje, 9/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 12:14 

Ik ook maar ff dan voor ik in de douche spring!

+++++LOWROLLER..ohmijngod wat ging dit hard
+++++I:gor ^
++++Ophidian ^
++++Tymon ^
+++ Meagashira heeft me goed verrast :), erg vette set met wat oude klapperts!
+++ Dj producer..vond het begin met de breakcore/crossbreed erg gaaf maar de frenchcore later hoefde van mij niet.

----- Miss k8, hoi flikker op met je hitjesparade als je op de industrial geboekt staat.

Leuk om wat HTers te meeten :) ! Chukkels ben trots op hoelang je nuchter bent gebleven! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 12:38 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend tof gehad @ Industrial! :D

De industrial was the place to be. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Chukkels ben trots op hoelang je nuchter bent gebleven! :clap:

Thanks man! :loving: Ben ook enorm trots op jou! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:35 

Donateur

Chukkels schreef:
kaboem schreef:
Chukkels ben trots op hoelang je nuchter bent gebleven! :clap:

Thanks man! :loving: Ben ook enorm trots op jou! :D

Hoelang dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:38 

Hardtraxx Elite

Wat een nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

Frenchcore, ik vind het live zooooooooooo ongelooflijk vet he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

Poef, ook weer onder de levenden. Vond het een lekker feestje, ook al was er wat gedoe rondom maar dat had niets met dit feest te maken. Eerste keer echt Industrial op een feest meegemaakt, en Lowroller en Ophidian :worship:

Nog wat nieuwe HT'ers ontmoet ook! Vond de main niet zoveel aan, niet helemaal mijn muziek meer, maar Day-Mar en Unexist maakten er wel wat moois van, Abandon op het einde nog :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:02 

Toen ik trouwens bij de ehbo kwam (2x) was het erg rustig.
2e x rond 6 uur lag er 1 te slapen, 1 gooide alles eruit, 2 misselijke meisjes en 1tje die met vriendlief al vanaf 12 uur daar zat (wat ik nog wist van 1e x ehbo)

Dus er is weinig echt fout gegaan bedenk ik me dan. Wel even met meidje gebuurt dat er even kwam voor haar rust.
Kwam uit eindhoven, beetje gesproken over feestjes enzo. Was wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:13 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
MacMichael schreef:

Dat zagen wij ook ja xd

Haha ja. Ik stond daar helemaal voor vooraan bij een superdikke set en als ik dan naar 't podium keek zag ik een lekkere meid en een beest dat los ging :'). Niks te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:16 

Donateur

Vond het feest wel geslaagd,flink gas gegeven,
Was bij de main nog geweest voor de meeting,maar niemand gezien,half uur oo en neer gelopen,
En nog aan mensen gevragen,en niemand wist iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
MacMichael schreef:

Dat zagen wij ook ja xd

Ik ben na een half uurtje Destroyer ook maar even een paar minuutjes naar de main gegaan.. Had even een dipje op dat moment dus bleven mooi achteraan van de lasers etc genieten, maar van achter die zaal zag je ze nog bouncen hehehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

Tijd voor het verslag:

21:50 uur : Aankomst bij de Brabanthallen, keertje geen VIP dus zo'n rij was even wennen.. Uiteindelijk goeie 40 minuten in de rij gestaan, wel leuke mensen gesproken.

22:30 uur : Eindelijk binnen. Tijd om alles een beetje te verkennen, uiteindelijk even in de early beland.. Leuk om mee in te komen! Tot half 12 ofzo daar gestaan, niet wetende dat ik Meagashira miste op dat moment.

23:30 uur : Toch maar even een kijkje genomen bij Meagashira.. Leuk, maar ik zat er nog niet echt bepaald in op dat moment.. Op naar de meeting!

00:00 uur : Tijd voor mijn eerste echte HT-meeting. Godverdomme 10 minuten bij de verkeerde bar gestaan :lol: Gelukkig was Stijn zo lief om mij te sms-en. Toen nog fucking 3 of 4 keer op m'n knieën gezeten, kut fotograaf :P Was gezellig voor zo lang het duurde, leuk om jullie allemaal even irl te zien.. Maargoed, ik wou naar Lowroller. Dus Lowroller it is.

00:15 uur : Aankomst bij Lowroller, godallerjezus dat ging lekker zeg! Flinke partij Drum & Bass en Crossbreed mogen horen, zag heel veel mensen maar een beetje staan omdat ze niet wisten wat ze met die muziek aan moesten :P Wat ik heel vet vond was dat een maat van me, die het helemaal niet kende, het ook gruwelijk vet vond en dat die dus lekker goed los ging. Geeft mij zelf ook weer wat energie :D

01:00 uur : De set waar ik heeel lang naar uit heb gekeken, OPHIDIAN! De bedoeling was om even te meeten, maar dat ging een beetje fout :P Dus maar lekker alleen vooraan gestaan (vrienden gingen toen naar de main ofzo). Heerlijk staan knallen, zoals verwacht een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke set van grootmeester Conrad. Ik had ook het idee dat hij langer door ging? Toen ik op m'n mobiel keek was het al 02:10 ofzo toen hij zijn set afsloot..

02:10 uur : Tijd om m'n vrienden maar weer op te zoeken en even wat te eten.. Even kijken wat de planning ging worden, uiteindelijk tot de verrassende beslissing gekomen om even langs Drokz & Akira te gaan.. let's go!

02:30 uur : Voor het eerst die avond maar langs de Cube of Chaos gegaan.. Ze hadden die area beter de Cube of Heat kunnen noemen, man wat was het daar warm! Niet heel lang gebleven dus, achter de rest aan langs main voor de laatste tracks van State of Emergency..

03:00 uur : Even lekker losgegaan op de remix van Fuckin' Hostile (die ik overigens 3x heb gehoord), en meteen door naar de laatste beats van Tymon :D Heerlijke kicks heeft die man altijd, en met dat geluid in de Tyrants Void ( :worship: ) ging het helemaal lekker! Jammer dat hij Desolation afkapte na dat tragere stuk, had graag de hele track gehoord. Maargoed, I:Gor stond te wachten!

03:30 uur : Tijd voor I:Gor, de man waarna ik heel benieuwd was.. Tijdje alleen gestaan totdat Stefan gezellig even langs kwam om te knalleng. Lekker setje ook overigens.

04:15 uur : Weer terug naar de Cube of Chaos, deze keer voor The Destroyer. Gelukkig was het er wat minder druk, en daarmee ietsjes minder warm, zodat we even lekker los konden gaan. Na een half uurtje maar besloten om even te gaan kijken bij Day-Mar en Unexist.

04:45 uur : Van achter in de zaal even staan genieten van de op en neer bouncende tieten van Dagmar, jezus! Ging wel even een stukje trager dan bij The Destroyer natuurlijk, maar dat mocht de pret niet drukken. Even lekker een dansje gedaan op o.a. Trust No One

05:00 uur : Maat van me had even een inkakmomentje, dus eventjes op de main gebleven. Leuk om even die 'anthemshow' te mogen aanschouwen! Eerste paar trackjes van Noize Suppressor en Mad Dog gehoord, en toen maar weer terug naar de Tyrants Void!

05:30 uur : Onverwachts even langs The DJ Producer.. Geen enkel moment spijt van gehad! Heerlijk hoe die man vol energie staat te draaien, kreeg er zelf ook meteen flink wat energie van om nog even lekker te knallen. Naast Ghetto Blast geen enkele track kunnen herkennen, toch heeeeeeel goed vermaakt daar! Hij vormde een mooie overgang naar The Sickest Squad imo. Tijd om de laatste pasjes eruit te persen.

06:30 uur : Ook dit weer tegen de voorafgaande verwachtingen in, afgesloten met The Sickest Squad. Redelijk veel HT-ers gezien daaro, nog even flink los gaan met 2 kerels die het 'heel goed naar hun zin hadden' :lol: Lekker energiek afgesloten, en toen zat het er al weer op! Op naar volgend jaar.

Al met al was het een geweldige avond. Ophidian (natuurlijk, hoe kan het anders) heeft zeker de lekkerste set neergezet van de avond, op de voet gevolgd door Lowroller, The DJ Producer, Tymon en I:Gor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:04 

Die knallen op de main waren anders ook niet te zuinig zo rond die anthem show...
de fuq zeg... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:07 

Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Die knallen op de main waren anders ook niet te zuinig zo rond die anthem show...
de fuq zeg... :x

Schrok me echt het leplazerus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

Stan, dan heb ik jou ook gezien, alleen niet gesproken, jij zat knielend voor Ruben om op de foto te gaan, ik dacht wat is dat voor idioot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:09 

Degene die net KO was gegaan vooraan links was ook in een keer weer bij bewustzijn :lol:
Dit was echt ongekend hard, bwoh..

Vond het geluid in de Industrial bepaalde momenten ook te hard.. stijn en ik zaten ff voor bij de hardcoreradio ruimte, maar joh, daar kwam die bass van de industrial 100% door
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Stan, dan heb ik jou ook gezien, alleen niet gesproken, jij zat knielend voor Ruben om op de foto te gaan, ik dacht wat is dat voor idioot :lol:

Hahaha daar zit een verhaal achter :P

Ruben had op facebook de lyrics van Set U Free gepost, dus ik reageerde dat ik heel graag wilde dat die nog een release kreeg. Toen vertelde Ruben mij dat die al free gereleased was. Toen vertelde ik hem dat ik hem op m'n knieën zou bedanken.. Belofte maakt schuld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:13 

Chris Two schreef:
Degene die net KO was gegaan vooraan links was ook in een keer weer bij bewustzijn :lol:
Dit was echt ongekend hard, bwoh..

Vond het geluid in de Industrial bepaalde momenten ook te hard.. stijn en ik zaten ff voor bij de hardcoreradio ruimte, maar joh, daar kwam die bass van de industrial 100% door

ja bij die kotsset van miss k8, dan leek het alsof ze hard draaide :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
El Mare schreef:

Hahaha daar zit een verhaal achter :P

Ruben had op facebook de lyrics van Set U Free gepost, dus ik reageerde dat ik heel graag wilde dat die nog een release kreeg. Toen vertelde Ruben mij dat die al free gereleased was. Toen vertelde ik hem dat ik hem op m'n knieën zou bedanken.. Belofte maakt schuld :P

Aha :lol: Nu snap ik het verhaal erachter ^^
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten