Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Roan schreef:
Zelf ook heel benieuwd naar de time table. Twijfel nog namelijk. Als Caine etc op t einde staan vind ik t best prima.


Hoezo Caine etc? er staan voor de rest toch alleen maar vette artiesten op?


Caine en anderen die niet langer dan 2/3 jaar in de scene zijn. Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Looike schreef:
Roan schreef:
Zelf ook heel benieuwd naar de time table. Twijfel nog namelijk. Als Caine etc op t einde staan vind ik t best prima.


Hoezo Caine etc? er staan voor de rest toch alleen maar vette artiesten op?


Caine en anderen die niet langer dan 2/3 jaar in de scene zijn. Gr


Ik verwacht dat ze beginnen met Theracords labs. Daarna thera vs geck-o -> Prefix & Density -> Deetox -> Cellrock live-> Thera 10 years set --> Degos & re-done --> Riot shift vs Retaliation --> Caine

Dit klinkt bij het meest logische.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 15:50 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 16:39 
 
Hardtraxxer

Toch maar besloten om na vwab nog ff hier te gaan buurten.
Heb niet zoveel met Caine en Riot Shift, maar wordt vast gezellig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat nog te twijfelen om na vwab door te rijden naar hier, maar 4/5 acts die ik wou zien staan al voor de eindtijd van vwab. Dan is de keuze snel gemaakt. Was wel te verwachten natuurlijk. Opbouw is heel logisch op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 21:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zin in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets gewonnen via I'm In, dus toch aanwezig!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Looike schreef:
Tickets gewonnen via I'm In, dus toch aanwezig!! :yay:


Weer dat iedereen tickets kan winnen? Wordt daar persoonlijk wel gestoord van. Bedoel prima dat mensen tickets kunnen winnen maar volgens mij win je bijna 100%, dan benadeel je toch echt de mensen die in 't begin gewoon tickets hebben gekocht.

Maar goed, heb er zelf ook een aantal keer dankbaar gebruik van gemaakt dus dit klinkt nu hypocriet, toch vind ik dat dit anders opgelost zou kunnen worden.

Als het niet zo is dat 99% tickets kan winnen dan mag bovenstaande als niet gepost beschouwd worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Looike schreef:
Tickets gewonnen via I'm In, dus toch aanwezig!! :yay:


Weer dat iedereen tickets kan winnen? Wordt daar persoonlijk wel gestoord van. Bedoel prima dat mensen tickets kunnen winnen maar volgens mij win je bijna 100%, dan benadeel je toch echt de mensen die in 't begin gewoon tickets hebben gekocht.

Maar goed, heb er zelf ook een aantal keer dankbaar gebruik van gemaakt dus dit klinkt nu hypocriet, toch vind ik dat dit anders opgelost zou kunnen worden.

Als het niet zo is dat 99% tickets kan winnen dan mag bovenstaande als niet gepost beschouwd worden xd


Haha ik heb geen idee. Ik denk dat ze dat vooral doen wanneer de ticketverkoop niet hard genoeg gaat, maar toch zoveel mensen als mogelijk naar binnen willen hebben ivm drank en voedselconsumptie.
Verder wilde ik hier sowieso al heen, maar zat ik enorm te twijfelen vanwege andere plannen. Dit maakte de keuze toch wel iets makkelijker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 15:04 
 
Hardtraxx Elite

Looike schreef:
Hard4Us schreef:
Looike schreef:
Tickets gewonnen via I'm In, dus toch aanwezig!! :yay:


Weer dat iedereen tickets kan winnen? Wordt daar persoonlijk wel gestoord van. Bedoel prima dat mensen tickets kunnen winnen maar volgens mij win je bijna 100%, dan benadeel je toch echt de mensen die in 't begin gewoon tickets hebben gekocht.

Maar goed, heb er zelf ook een aantal keer dankbaar gebruik van gemaakt dus dit klinkt nu hypocriet, toch vind ik dat dit anders opgelost zou kunnen worden.

Als het niet zo is dat 99% tickets kan winnen dan mag bovenstaande als niet gepost beschouwd worden xd


Haha ik heb geen idee. Ik denk dat ze dat vooral doen wanneer de ticketverkoop niet hard genoeg gaat, maar toch zoveel mensen als mogelijk naar binnen willen hebben ivm drank en voedselconsumptie.
Verder wilde ik hier sowieso al heen, maar zat ik enorm te twijfelen vanwege andere plannen. Dit maakte de keuze toch wel iets makkelijker ^^


Haha ik blame jou ook zeker niet hoor, geef je groot gelijk :P

Pohh net besloten om 's ochtends en 's middags naar Gameforce in Belgiƫ te gaan en daarna hier heen, lekker dagje word dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nacht kan al niet meer stuk, soul train gehoord :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was echt een tof feest! Jammer dat driekwart van de zaal na 4 / 5 uur leegliep.
Thera die z'n Hardhouse Raver remix draaide :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 16:20 
 
Hardtraxx Elite

Was een leuk feest met een goeie locatie, goed geluid en een lekker sfeertje.

Cellrock was echt vet! De rest ook zeker, retaliaton en riot shift was nog best wel te pruimen zo tegen t eind. Beetje gearbox achtig in de goeie tijd haha. Caine n kwartier gehoord was niet veel mis mee maar daarna toch naar huis. Drukte viel erg mee, vooral na 5u was het bijna leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit genieten zeg. Lekker op tijd al binnen om geck-o & thera mee te pakken, vervolgens tot en met de set van deetox volle bak genoten. Hoogepuntje was toch wel de solo set van thera, de tandjes wat een eindbaas.
Alles wat na Deetox nog kwam vond ik dan weer iets minder, zonde dat er zo veel mensen vroeg vertrokken.

Al met al erg genoten, mentale voorbereiding op spierpijn kan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 09:17 
 
Hardtraxx Addict

Het was weer bijzonder gezellig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Delete nog even hierheen geweest. Kwamen net op tijd binnen voor de live-set van Dj Thera. Deze stak echt ongekend goed in elkaar en wat was het geluid er hard en zuiver. Ook de lichtshow kon ik goed waarderen (ik blijf die snelle afwisseling tussen rood licht en blauw licht toch erg leuk vinden). Vele mooie plaatjes voorbij horen komen en naar mijn mening zette Deetox deze lijn erg goed door tot ze de Rebelion Remix van Do Or Die draaide (ik kan me goed herinneren dat Hekzitter het hier ook niet helemaal mee eens was :lol: )

Daarna de nieuwe generatie van Theracords aan het werk gehoord met Retaliation vs Riot Shift. Ik heb wel eens de vergelijking met Gearbox hier voorbij horen komen over deze heren maar ik vind toch dat Retaliation en Riot Shift hiermee tekort gedaan worden. Heb een aantal hele vette platen voorbij horen komen (Riot Shift - Boundaries op dit geluidssysteem :drool: , ook een van de nieuwe platen van Retaliation kwam heeeeel goed door hier).

Caine heb ik persoonlijk iets minder mee, maar was zo voor het einde van de avond prima vermaak. Helaas liep het, zoals een aantal anderen al vermeld hebben, wel erg leeg na Deetox. Er bleven niet veel mensen meer over hierdoor, maar dat mocht de pret niet drukken.

Kortom: geslaagde avond gehad, deze locatie mag wel vaker gebruikt worden voor zulke feestjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was zeker een leuk feestje! Wat was het alleen rustig, had dit echt niet verwacht!

Bon, hier m'n mooiste filmpje! (Pattern 2) Geniet:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hee Jeffrey haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Hee Jeffrey haha

De profeet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Wat was het alleen rustig, had dit echt niet verwacht!


Niet? Er waren toch wel een aantal feesten afgelopen weekend.. Zonde voor Theracords maar ik had dit al wel zien aankomen :/ Gister even door wat foto's gescrolled van het feest en het zag er inderdaad wel erg rustig uit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon een ongunstige datum denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 10:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja er waren welgeteld 13 (!) andere hardere stijlen evenementen waaronder zelfs n grote in dezelfde stad. We wilden deze datum hebben omdat t exact 10 jaar geleden was begonnen maar tegen zoveel concurrentie konden wij als underground label helaas niet op.

Ondanks dat heb ik extreem genoten van de geweldige sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 12:33 
 
Artiest

DjThera schreef:
de geweldige sfeer!

Dit :love:

Het ging al vanaf minuut 1 los, dank aan de organisatie dat mensen al wat eerder naar binnen mochten.

Prachtig symbolisch legde Pieter als eerste plaat de eerste release van Theracords erop, Serotonin, en ik daarna mijn eerste op het label, Smasher. Daarna was de DJ booth weer een speeltuin, zoals gebruikelijk samen met Thera ;)

Ik heb genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De lagere opkomst was voorspelbaar met de overvloed aan feesten die dag, en dus geen verassing.

Vond het net mooi om te zien: alle top fans die de andere feesten links lieten liggen om samen deze "verjaardag" te vieren. Top sfeer en super gezellig :thumbup:

Daardoor begint de Thera solo avond ook meer en meer een zekerheid te worden voor ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Qz. schreef:
Hee Jeffrey haha

De profeet!

De producer achter Zany/Donkey Rollers. :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten