Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 01:39 
 
Hardtraxx Newbie

Zaterdag 28 maart van 21:00 tot 6:00.

Stijl: Techno / Hard Techno

✔ Paul Dirks
✔ Microvibez
✔ Monoline
✔ Fatima Hajji
✔ Julyukie & O.B.I. (b2b)
✔ Joanna Coelho

FB Event: http://on.fb.me/1AqKsqL

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 03:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ok..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 04:48 
 
Hardtraxxer

Waar is radical redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Staan er heaters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fissa fissa
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Gaan we dit soort feesten ook al op hardtraxx plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

o.b.i. lijk me wel leuk om mee te maken en het is in nijmegen. duurt nog ff, dus ik hou hem voorlopig als optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 10:28 
 

Opmaak :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:27 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Gaan we dit soort feesten ook al op hardtraxx plaatsen?


Volgens Rocco hoort hardtechno op Defqon en Decibel thuis :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vervelend man, dan ga ik al naar Masters of Hardcore :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Gaan we dit soort feesten ook al op hardtraxx plaatsen?

Nee, daarom gaat het topic nu ook dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omdat verscheidene leden dit ook onder Harddance vinden vallen weer geopend
Achteraf gezien hebben Cloud9 en Refuze hier ook gestaan, dus mag dit ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100 % aanwezig. Inb4 de fietsgrappen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
100 % aanwezig. Inb4 de fietsgrappen :cool:


Ga je met de fiets MGD8?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er eens schranz is het tegelijk met MOH :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Wat is de naam van het volgende feest? De Stijl? Man, man, man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Wat is de naam van het volgende feest? De Stijl? Man, man, man.

De Ztijl. Anders is het niet stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Bauhauz toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog exact een maand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette shit hoor, eerste keer hardttechno en dit gaan we vaker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Vette shit hoor, eerste keer hardttechno en dit gaan we vaker doen.

Ja was tof! En gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vooral!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Omdat verscheidene leden dit ook onder Harddance vinden vallen weer geopend
Achteraf gezien hebben Cloud9 en Refuze hier ook gestaan, dus mag dit ook


Wat een onzin. Ts zet neer techno/hard techno. Gewoon weg dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 21:11 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Magnetron schreef:
Omdat verscheidene leden dit ook onder Harddance vinden vallen weer geopend
Achteraf gezien hebben Cloud9 en Refuze hier ook gestaan, dus mag dit ook


Wat een onzin. Ts zet neer techno/hard techno. Gewoon weg dus

Dippen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten