Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, 't is geen hardstyle/core/trance maar vorig jaar was er ook een topic dus why not. :P

Gaat er dit jaar nog iemand naar Lowlands? Heb zojuist kaarten besteld. :)

Voorlopige line-up:

Slayer
Alabama Shakes
Disclosure (live)
Bullet for my Valentine:
Moderat
NJO Reich Ensemble
The Lumineers
Poliça
The Menzingers

-
Stelt nog niks voor, maar er komt nog zat moois bij. Geruchten over MGMT, Daft Punk en Black Sun Empire mogen best waar zijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:54 
 
Hardtraxxer

herrie²
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Hoort dit niet bij "Andere muziek"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
herrie²

De lineup die er nu staat of Lowlands in zn algemeen? Als het dat laatste is heb ik echt medelijden met je dat je zo'n bekrompen visie hebt. :)

Strep schreef:
Hoort dit niet bij "Andere muziek"?


Hmm zou kunnen, weet niet wat de mods ervan vinden. Nu je het zegt zou t best kunnen zijn dat t vorig jaar in andere muziek stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:03 
 
Hardtraxxer

hidde schreef:
Ilmar schreef:
herrie²

De lineup die er nu staat of Lowlands in zn algemeen? Als het dat laatste is heb ik echt medelijden met je dat je zo'n bekrompen visie hebt. :)


Lowlands is een slechte smoes om sex met vreemde te hebben en alle drugs door elkaar te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vertel me alsjeblieft hoeveel ervaringen je wel niet met lowlands hebt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah, Lowlands. Die plek waar alle occupyers feest vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ah, Lowlands. Die plek waar alle occupyers feest vieren.

Krijgen nota bene nog subsidie met al dat pro-linkse gelul daar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Lowlands is een slechte smoes om sex met vreemde te hebben en alle drugs door elkaar te gebruiken


Ik heb de afgelopen 4 edities best wat gemist dan geloof ik.

Dit jaar ga ik niet meer. Te vaak Decibel over moeten slaan en ik heb inmiddels meer zin om naar DB te gaan. Elk jaar heeft Lowlands een hoop hoogtepunten voor mij, maar 'het geheel' mist wat. Heb toch te weinig met bandjes die ik niet ken, trek al dat staan en lopen gewoon niet zo goed, 's nachts vaak heel druk en het geluid is vaak te zacht voor oordoppen maar te hard voor geen oordoppen :P Vind de sfeer ook niet altijd fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Really? Vorig jaar vond ik er een prima sfeer hangen eerlijk gezegd. :)

jRn schreef:
Ah, Lowlands. Die plek waar alle occupyers feest vieren.

Nog zo iemand die gewoon geen idee heeft waar die het over heeft. :')

Oxbow schreef:
jRn schreef:
Ah, Lowlands. Die plek waar alle occupyers feest vieren.

Krijgen nota bene nog subsidie met al dat pro-linkse gelul daar >.<

Tsja, waarom zouden ze 't niet doen? Als je er subsidie voor kunt krijgen ga je dat toch aanvragen ook. :P Net alsof Qdance dat niet zou doen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er veel baat is bij zo'n topic mag die van mij wel blijven staan.

Bandjes doen mij echt he-le-maal niks, maar dan ook echt niks. En het volk wat er over 't algemeen op af komt is ook niet echt iets waar ik graag tussen sta.

Het is vast wel een keer een leuke ervaring, maar ik wacht wel tot ik ooit een keer van de dance muziek af ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is genoeg dance hoor, maar dan vooral dubstep en drum and bass. :) Vorig jaar Knife Party, Skrillex, Skism, Flux Pavilion, Netsky, Camo & Krooked, LoadStar, etc etc. gezien. 's nachts in de Bravo ook vaak techno of deephouse ofzo, had nooit verwacht dat ik dat wat zou vinden maar wat was dat ongelooflijk lekker haha.

En wat volk betreft, tsja, er zitten wel wat vage hippies enzo, maar over t algemeen is iedereen wel ontzettend relaxt enzo. Na 10 minuten hadden zaten wij al met de buren aan een vredespijp haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Is genoeg dance hoor, maar dan vooral dubstep en drum and bass. :) Vorig jaar Knife Party, Skrillex, Skism, Flux Pavilion, Netsky, Camo & Krooked, LoadStar, etc etc. gezien. 's nachts in de Bravo ook vaak techno of deephouse ofzo, had nooit verwacht dat ik dat wat zou vinden maar wat was dat ongelooflijk lekker haha.

En wat volk betreft, tsja, er zitten wel wat vage hippies enzo, maar over t algemeen is iedereen wel ontzettend relaxt enzo. Na 10 minuten hadden zaten wij al met de buren aan een vredespijp haha.


nou doei he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Is genoeg dance hoor, maar dan vooral dubstep en drum and bass. :) Vorig jaar Knife Party, Skrillex, Skism, Flux Pavilion, Netsky, Camo & Krooked, LoadStar, etc etc. gezien. 's nachts in de Bravo ook vaak techno of deephouse ofzo, had nooit verwacht dat ik dat wat zou vinden maar wat was dat ongelooflijk lekker haha.

En wat volk betreft, tsja, er zitten wel wat vage hippies enzo, maar over t algemeen is iedereen wel ontzettend relaxt enzo. Na 10 minuten hadden zaten wij al met de buren aan een vredespijp haha.


nou doei he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, want alleen hippies doen dat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

overpriced hipsterfeestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

De naam zegt het al. Feest voor lage mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nvm dit topic, was even vergeten hoe bekrompen deze community was. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha oh oh, maar de mensen die ik ken, die erheen gaan zijn gewoon vage hippies ja. Lijkt me logisch als ik zo denk. Ik bedoel muziek kan je toch vaak wel koppelen en het soort mensen wat erop af komt en andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cool, dus al die harddance feesten waar jullie heen gaan zitten allemaal vol met kale MDMA-tokkies? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wil je ontkennen dat bepaalde muziek over t algemeen bepaalde mensen aantrekt? dan zijn we klaar met de discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe kun je in dit geval muziek koppelen aan het volk dat erop af komt? (indie, hard, metal)rockbandjes, techno, deephouse, dubstep, drum and bass dj's, singers/songwriters, hele orkesten, films, cabaret, mainstream, underground, blij, duister, etc. etc. Zoveel verschillende dingen, en dan zeg jij dat jij aan de muziek kunt zien dat er alleen maar hippies etc op afkomen. Hahaha je hebt echt geen idee waar je het over hebt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke moet ik iedereen apart gaan noemen? Ik heb in ieder geval niemand in mijn vriendenkring die dat soort muziek luistert en mensen die ik ken die genres luisteren van wat jij net opnoemt zijn niet mijn types. Is wat duidelijker misschien..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten