Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nja laat maar zitten, als jij per sé 55,000 mensen over een kam wil scheren moet je dat lekker doen joh. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo bedoel ik het niet en dat begrijp je zelf hopelijk ook, als je van die muziek houdt zou het vast heel leuk zijn, veel plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF :lol:

Wat wordt hier allemaal voor onzin geluld? Ik ga zelf niet trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het volk is trouwens hardstikke divers wat hier komt.Zelfde geldt voor pinkpop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Het volk is trouwens hardstikke divers wat hier komt.Zelfde geldt voor pinkpop.

Dat dus.

Ik snap op zich best dat mensen zo denken, maar ik ben er zelf geweest en het is gewoon niet waar. :) Best wel geinig ook om eens met wat andere types in contact te komen eigenlijk. Het leuke is dat overal wel een feestje word gemaakt. :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten