Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

Hallo
00:30 Exit Mind 64%  64%  [ 21 ]
02:00 Prefix & Density 36%  36%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 33
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van het Klokgebouw even over doen, die duurde maar zo kort... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja is goed, even time table afwachten lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kleine zaal doen dan ipv grote beter en overzichtelijker, had vorige klokgebouw paar maar gesproken. K
on het begin en eind van de groep niet spotten door de drukte.
Overigens zal het halve feest een grote meeting zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:10 
 
Hardtraxx Elite

Ja lijkt me leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig, nuchter en vol engergie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad even wachten op de timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:31 
 

Ik kan niet wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Denk wel aanwezig, nuchter en vol engergie :cool:

Geen halve pillen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Ik kan niet wachten.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel loudness wordt 1 grote meeting zoveel HT leden lopen er xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Heel loudness wordt 1 grote meeting zoveel HT leden lopen er xd

Gewoon allemaal links voor staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:24 
 

sowieso kut meeting ik ben er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sowieso kut meeting ik ben er niet

Nee, jij bent dan op Pandemonium, hoer :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
sowieso kut meeting ik ben er niet

Nee, jij bent dan op Pandemonium, hoer :mad:


Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt er nog een treinmeeting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 13:13 
 
Hardtraxx Elite

Moet vanaf Hoogeveen (Drenthe) helemaal naar Rotterdam dus ik zit wel een flinke poos in de trein weliswaar niet alleen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Komt er nog een treinmeeting? :P

Vindt goed idee rijd toch alleen. Ik rijd via Haarlem :)
Station meeting kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Komt er nog een treinmeeting? :P

Voor mij niet denk ik, pak waarschijnlijk pas de trein rond half 11, heb namelijk eerst een verjaardag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Komt er nog een treinmeeting? :P

Als het op de route Venlo-Rotterdam is, prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Qz. schreef:
Komt er nog een treinmeeting? :P

Als het op de route Venlo-Rotterdam is, prima :D

Dat bedoelde ik eigenlijk. Volgens mij ging het daar in het gewone Loudnesstopic een keer over. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

traject maastricht - rotterdam ook goed vertegenwoordigd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan 's middags al naar Rotterdam. Dus ik zie jullie 's nachts wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:38 
 
Hardtraxx Elite

STAGE 1
22:00 – 23:30 Blackburn
23:30 – 01:00 Outbreak
01:00 – 01:30 E-Force LIVE
01:30 – 02:45 Chain Reaction
02:45 – 04:00 B-Front
04:00 – 04:30 Phuture Noize LIVE
04:30 – 05:30 Thera
05:30 – 07:00 Titan
Hosted by Nolz

STAGE 2
22:00 – 23:00 Thyron
23:00 – 00:30 Re-Volt
00:30 – 02:00 Goliath
02:00 – 03:30 Prefix & Density
03:30 – 05:00 Dark Pact
05:00 – 06:00/06:30 Reverser & Ripcord
Hosted by Livid

STAGE 3
22:00 – 23:30 Festuca
23:30 – 00:30 ClockArtz
00:30 – 01:30 Exit Mind
01:30 – 03:00 The Strangerz
03:00 – 04:30 Solutio & The I’S
04:30 – 06:00 Degos & Re-Done
Hosted by Shizzler


Ik zeg, links vooraan bij Exit Mind?
Aangezien ongeveer iedereen daar sowieso heen wilt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:thumbup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten