Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Hallo
00:30 Exit Mind 64%  64%  [ 21 ]
02:00 Prefix & Density 36%  36%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 33
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 3 is ook minder druk denk ik. Kunnen we elkaar beter vinden. Ik stem voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het bij Exit Mind is, wel bij het begin. Ik ga wel naar E-Force Live :P
Zou eerder 2 uur bij P&D doen, dan staat er verder weinig bijzonders en denk dat daar ook wel iedereen heen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke fuzzylogic! Maak even een stempoll aan, Of bij exit mind of 2:00 P&D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exit Mind of P&D maken mij beide niet uit. Ben wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite

Maar P&D is tegelijk met The Strangerz hihi
Maar denk dat ik The Strangerz en P&D ga combineren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Oke fuzzylogic! Maak even een stempoll aan, Of bij exit mind of 2:00 P&D

Als iemand gewoon een tijdstip/zaal/plaats hierheen tyft scheelt dat veel gedoe :P

Zelf trouwens niet meer aanwezig helaas... Moet werken tot 21:30 en het is zo'n 3 uur reizen en geen zin om dat alleen te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 uur prefix & density is prima, toch niet veel bijzonders dan. Ben pas na een half uur aanwezig bij exit mind, wil outbreak toch wel graag helemaal zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kevin-Raw schreef:
Oke fuzzylogic! Maak even een stempoll aan, Of bij exit mind of 2:00 P&D

Als iemand gewoon een tijdstip/zaal/plaats hierheen tyft scheelt dat veel gedoe :P

DOE NOU GEWOON DIE POLL

Dankjewel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poll gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Poll gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 04:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Poll gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als jullie blieft dank jullie wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit mind gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Exit mind gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
urbandesigner schreef:
Exit mind gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dan pas net binnen dus helaas bitches
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ben dan pas net binnen dus helaas bitches


Je bent binnen toch :/ Snap het probleem dan niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 03:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitgang geest potjandorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 04:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij nader inzien toch exit mind. kan helaas mn vote niet meer veranderen :(
Lijkt me wel leuk om eindelijk eens mensen te ontmoeten achter de hardtraxx accounts :)
Veel feesten gehad maar nooit de goede mensen tegegekomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
stefan_helmond schreef:
Ben dan pas net binnen dus helaas bitches


Je bent binnen toch :/ Snap het probleem dan niet :P

Ja kluisjes halen, muntjes etc. Maar zal eens kijken als ik 't haal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maakt mijiniet uit dus doe ook wel niet stemmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als wij elkaar maar meeten he Mike :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Als wij elkaar maar meeten he Mike :D

Dat is sowieso een pre. En op eind even Titan tijdens Wish herhalen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
stefan_helmond schreef:
Als wij elkaar maar meeten he Mike :D

Dat is sowieso een pre. En op eind even Titan tijdens Wish herhalen ^^

Haha inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus, zo te zien wordt het dit:

00:30 bij Exit Mind links vooraan
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten