Heb even het 2012 topic terug zitten lezen. Toen was er ook sprake van een verrassende line-up. Delete kwam voor het eerst naar Nederland, Radical voor het eerst (?) live, Phrantic, Wavolizer etc. Daar gingen dus 12 pagina's over. Vervolgens 10 pagina's met mensen die hun persoonlijke timetable online gooiden. Daarna de nabespreking. En toen kwam Nera die commentaar had op X-Pander die een edit draaide van Lose My Mind

Wat wel opvalt is dat iedereen elkaar kende, en er een veel gezelligere sfeer was op HT