Word waarschijnlijk m'n eerste loudness.
Vind de line up overigens niet heel speciaal maar ook zeker niet standaard.
Vind de line up overigens niet heel speciaal maar ook zeker niet standaard.
Hoop ik ook wel ja, maar vrees dat dit gewoon weer volle bak wordtwrote:Al hoop ik dat het minder druk wordt dan vorig jaar.
7 sets per zaal, is prima toch?wrote:Hoop ik ook wel ja, maar vrees dat dit gewoon weer volle bak wordtwrote:Al hoop ik dat het minder druk wordt dan vorig jaar.
Wel benieuwd naar de zaal indeling. Voor 3 zalen zijn het toch best weinig acts, dus kunnen we ook langere sets verwachten?
20 acts, waarvan 1 live act, dan zijn dus of zalen korter open, of het worden veel sets van 1,5 uur.. Ik hoop natuurlijk het laatstewrote:7 sets per zaal, is prima toch?
Dit. Ken hem persoonlijk een beetje van vroeger en kwam er laatst achter dat hij Inceptum is. Zijn eigen nummers zijn echt dik, maar heb hem nog nooit horen draaien. Laatste geldt ook voor Blackwatch, Break Zero, Bass Chaserz, Mind Dimension, Dual Decimation, Sub Zero Project en Tartaros. En Deetox Live uiteraard.wrote:Staat wel genoeg leuks tussen. Ook namen als Inceptum waar ik wel benieuwd naar ben.
Dit zouden voor mij interessante namen zijn. Ik ben wel benieuwd naar Deetox live, en vet dat Mind Dimension er staat!Artifact
B-Front
Deetox Live
Degos & Re-Done
Delete
Mind Dimension
Tartaros & The Machine
Titan
In zijn producties erg verasssend met vaak een dikke melo.wrote:Zijn eigen nummers zijn echt dik, maar heb hem nog nooit horen draaien. Laatste geldt ook voor Blackwatch
Heerlijke ruimte had je idd vorige editie Klokgebouw.wrote:Minder druk, beter geluid, minder Rotterdam.
Stond vorig jaar in de 3e zaal , hoop Delete of Mind Dimension inderdaad als afsluiter op de mainwrote:Delete afsluiter mainstage? Vorig jaar Main Concern, dus Delete moet ook makkelijk kunnen
wrote:Toch maar kaartje gehaald, gaan veel bekende en vermaak me heus wel wat uurtjes!.