Heb volgens mij echt geen empire gehoord tijdens delete :o wel Rooler - Martyr.wrote:Ook The Empirewrote:Alleen Salvation Remix dacht ik? Was er wel pas vanaf het tweede deel.wrote:Oh nee he. Gaat Delete nou ook Rebelion platen draaien... hopelijk niet te vaak
Overigens heel erg genoten van loudness, voor mij de eerste keer loudness in het Klokgebouw en echt genoten van het goede geluid.
Uitblinkers voor mij waren Phuture Noize, Chris One, Thera VS Caine, Loudness Favorites, Regain Live en Delete.
Phuture Noize is gewoon altijd zo enorm genieten, de sfeer was ook ineens vele malen beter toen zijn set begon, nieuwe tracks blijven heerlijk klinken en kan niet wachten op zijn album!
Chris One... tja wat moet je daar over zeggen, wat een track list zeg. Veel oudere platen zoals bijv Luna - Unlocked en gewoon veel heerlijke kicks, voor mij echt de definitie van loudness.
Thera VS Caine vooral door thera, heb niet zo veel met de platen van caine al kwamen ze op dit geluidsysteem ook goed door. Maar platen als Done With My Stash, Strength To Justify, The Fight & World Gone Mad (Thera Remix)
B-Front helaas gemist, zat er op een gegeven moment echt doorheen en ben dus toen gaan rusten zodat ik Regain en Delete nog los kon gaan.
Regain Live, heel vet dat die een compleet nieuwe live act brengt met alleen maar nieuw en exclusief materiaal, het geluid systeem in zaal 1 liet het een klein beetje in de steek als je wat verder naar achter stond maar was nog steeds heerlijk. Nieuwe nummers klinken goed, merkte dat er wat meer melodieen inzitten dan normaal bij regain wat een aangename verassing was (tenminste bij de eerste aantal tracks).
Delete, heerlijk zoals altijd. Mijn laatste feest was Qlimax dus had de meeste van zijn nieuwe platen nog niet live gehoord en ze klinken toch wel fijn. Daarnaast pareltjes als Zimmersion 2.0, The End VIP, Fatal VIP en Levels VIP