Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 23:02 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Helicaze schreef:
RoyAPO schreef:
Oh nee he. Gaat Delete nou ook Rebelion platen draaien... hopelijk niet te vaak xd

Alleen Salvation Remix dacht ik? Was er wel pas vanaf het tweede deel.


Ook The Empire


Heb volgens mij echt geen empire gehoord tijdens delete :o wel Rooler - Martyr.



Overigens heel erg genoten van loudness, voor mij de eerste keer loudness in het Klokgebouw en echt genoten van het goede geluid.

Uitblinkers voor mij waren Phuture Noize, Chris One, Thera VS Caine, Loudness Favorites, Regain Live en Delete.

Phuture Noize is gewoon altijd zo enorm genieten, de sfeer was ook ineens vele malen beter toen zijn set begon, nieuwe tracks blijven heerlijk klinken en kan niet wachten op zijn album!

Chris One... tja wat moet je daar over zeggen, wat een track list zeg. Veel oudere platen zoals bijv Luna - Unlocked en gewoon veel heerlijke kicks, voor mij echt de definitie van loudness.

Thera VS Caine vooral door thera, heb niet zo veel met de platen van caine al kwamen ze op dit geluidsysteem ook goed door. Maar platen als Done With My Stash, Strength To Justify, The Fight & World Gone Mad (Thera Remix) :love: echt zeer genoten hiervan.

B-Front helaas gemist, zat er op een gegeven moment echt doorheen en ben dus toen gaan rusten zodat ik Regain en Delete nog los kon gaan.

Regain Live, heel vet dat die een compleet nieuwe live act brengt met alleen maar nieuw en exclusief materiaal, het geluid systeem in zaal 1 liet het een klein beetje in de steek als je wat verder naar achter stond maar was nog steeds heerlijk. Nieuwe nummers klinken goed, merkte dat er wat meer melodieen inzitten dan normaal bij regain wat een aangename verassing was (tenminste bij de eerste aantal tracks).

Delete, heerlijk zoals altijd. Mijn laatste feest was Qlimax dus had de meeste van zijn nieuwe platen nog niet live gehoord en ze klinken toch wel fijn. Daarnaast pareltjes als Zimmersion 2.0, The End VIP, Fatal VIP en Levels VIP :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel apart dat je weinig goede verhalen hoort over geluid zaal 1 en wel het matige geluid van de afgelopen jaren in zaal 2 hebben gefixt. Daardoor wel extra spijt dat ik er niet bij kon zijn eigenlijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:22 
 
Hardtraxxer

Leuk feest gehad weer. Qua bezoekersaantal viel het wel echt enorm tegen voor B2S denk ik. Kan me haast niet voorstellen dat ze met dit concept nog jaren doorgaan. Podium leek t.o.v. vorig jaar ook een stuk verder de zaal in. Maar alsnog overal lekker de ruimte.

Was er al vrij vroeg tijdens de opening van Requiem die wat oude plaatjes erop gooide (o.a. House of Wax) en vervolgset van Ran-D / Adaro was ook top (o.a. Bring it on, Our Church)

Na Phuture Noize even een uitstapje naar zaal 2 gemaakt, maar dat was niet helemaal mijn ding. Op het moment dat ik terug liep werd Pattern 2 gedraaid in zaal 1. :drool:

Met name de set van Clockartz vond ik erg dik, aangezien ik ze nog bijna nooit gezien heb. Tempo ging daarna wat omhoog (E-force / Regain) en om half 7 weer huiswaarts gegaan.
Al met al dus prima vermaakt, aan de locatie ligt het wat mij betreft niet. Ik ben zeer benieuwd of het nog een vervolg krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend dik, maar vooral gezelig feest gehad! Tegen het einde van Adaro & Ran-D binnen gekomen, wat prima inkomen was. Vervolgens Phuture Noize die een leuke set draaide met wat nieuwe album platen, aangevuld met tracks als Fire en Shallow Waters. Hierna een half uurtje MYST en Bass Chaserz gezien, om vervolgens naar zaal 2 te verkassen voor de set van de avond: Chris One. :worship:

Ik hoop dat deze man vaker geboekt gaat worden want deze set was precies wat je van een Loudness set verwacht. Unlocked, Assquake, Fuck It, Chopper, 2.17, The 4th Kind en Multiple Thrusts, afgewisseld met eigen platen als Killshot, Bitcrusher remix, Back 2 Sleep en Psycho zijn platen die ik op een Loudness wil horen. Bizar! :love: Hierna waren Thera en Caine aan de beurt, die er al vrij snel platen als Done With My Stash en Phrantic - Loudness Tool op gooiden. Verder klonken de recente platen van Thera ook erg dik met voornamelijk gated kicks. De platen die Caine draaiden klonken ook verrassend vet op het steengoede geluid in zaal 2! :D

Na drie kwartier besloten om toch maar naar de Loudness Favorites te gaan. Die OST klonk echt heel vet zeg. Typische Loudness sfeer gecombineerd met snoeiharde gated kicks. Verder werden er nog tracks als Who Wants This, de mid van Done With My Stash en als klap op de vuurpijl Helltunnel gedraaid! :drool: Hierna was het tijd voor Mr Loudness himself; B-Front. Wat een bazenset was dit zeg. Openen met LMPSJNK was goud, om er vervolgens platen als W.A.R (finally :loving:), Witch, What We Are en Night After Night (Zany remix) op te knalllen. Hierna naar zaal 2 gegaan om nog een stukje Rooler te zien. Was niet heel spannend, maar alles ging wel snoeihard. Out of Control (Vazard & Delete remix) was wel een genietmomentje! :D

Hierna The Purge en Genox gezien, wat gewoon flink rammen was. Had wel op een aantal oudere platen gehoopt zoals op Fatality, maar de eigen platen klapten er ook flink op! Na een uurtje besloten om naar Delete te gaan, maar dat was achteraf gezien de slechtste keuze van die avond. Victorious, Explosions en Warrior met Chris One waren wel lachen, maar voor de rest was het maar een matige bedoeling imo. Rebelion platen draaien terwijl je een berg oud spul hebt liggen zoals bijvoorbeeld je Loudness Tool die perfect gedraaid zou kunnen worden. Nee, Delete heb ik voorlopig wel even gezien! :$

Al bij al de meest vermakelijke editie van de drie Loudness edities die ik heb bijgewoond met goed geluid, een hoop gezelligheid en dikke sets! Als er nog een volgende editie komt met een soortgelijke line-up, ben ik zeker weer aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was me weer een top-editie van Loudness :worship:
Redelijk op tijd binnen om nog een stukje Requiem mee te pakken, wisselde eigen werk leuk af met wat oudere platen. Ran-D en Adaro daarna was ook heel fijn, zowel de nieuwe platen van Ran-D als Adaro vallen erg goed (Hell Ain't Ready, The Otherside :loving: )
Bass Chaserz en MYST was gewoon een degelijk setje, niet ontzettend bijzonder maar ook zeker niet slecht.
Daarna richting zaal 2 verhuist om nog een stukje Chris One mee te pakken en daarna Dj Thera vs Caine te zien. De twee uur die ik hier door heb gebracht waren ook direct de mooiste twee uren. Wat een sfeer en wat een fijne, harde platen werden hier gedraaid :surrender:
Hierna weer terug gegaan naar zaal 1 om nog een stukje B-Front mee te pakken en hierna E-Force, Regain en Delete te zien. B-Front was een Loudness-waardige set zoals we deze van hem kunnen verwachten. E-Force viel me tegen, probeert in mijn optiek te veel mee te gaan in de Rebelion-hype wat zijn tracks niet ten goede komt. Regain was erg vet, al vond ik het jammer dat er (vrijwel) alleen maar nieuw spul gedraaid werd, een beetje herkenbaarheid is niet verkeerd. Delete was niet bijzonder, maar viel me ook niet tegen omdat ik hem toch al even niet meer gezien had.

Ik hoop in ieder geval dat ze dit concept gewoon doorzetten, want Loudness staat iedere keer toch weer garant voor een mooi feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 14:18 
 
Artiest

thanks guys for your incredible support (L) great to be back in front of the best crowd in the world ;)

my tracklist from saturday:

1. Chris One - The Cycle
2. Crypsis - Multiple Thrusts
3. Luna - Unlocked
4. Geck-o - Assquake VIP
5. B-Front & High Voltage - The 4th Kind
6. Chris One - Fuck Society
7. Chris One x The Strangerz - Who's The Real
8. Titan - The One Who Knocks
9. The R3belz - Reactivating The Bionicle
10. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
11. Donkey Rollers - Chopper
12. Chris One - Revelations
13. 2-Sidez - Fuck it
14. Chris One - Back 2 Sleep
15. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
16. Chris One - Killshot
17. B-Front & Digital Punk - For The Girls
18. Chris One - Ready 2 Die
19. Warface - Catalyst
20. Chris One - Panic
21. Solutio & The I's - 2.17
22. Chris One - Mind Of A Killer
23. High Voltage - Dead Stars
24. Delete x Chris One - #W4RR10R
25. Chris One - Wolf Amongst Dogs
26. Chris One - Psycho
27. Zany & Beholder - Who Wants This
28. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
29. Chris One - Deathmatch
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poddomme dikke knäckebröd set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

That set was incredible. :worship:

Spierpijn is flink aanwezig. Moest net 3 trappen op, jezus wat een moeite kostte dat. :lol:
Denk dat deze editie voor mij wel de beste was van de 5 die ik heb bezocht (inclusief de editie waar Main Concern en Hardstyle Mafia draaiden). Een minpunt aan het Klokgebouw wat toch elke keer terugkomt voor mij is dat ze geen friet verkopen. Had daar erg veel zin in zaterdag maar moest maar gaan voor een broodje frikandel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chris one schreef:
thanks guys for your incredible support (L) great to be back in front of the best crowd in the world ;)

my tracklist from saturday:

1. Chris One - The Cycle
2. Crypsis - Multiple Thrusts
3. Luna - Unlocked
4. Geck-o - Assquake VIP
5. B-Front & High Voltage - The 4th Kind
6. Chris One - Fuck Society
7. Chris One x The Strangerz - Who's The Real
8. Titan - The One Who Knocks
9. The R3belz - Reactivating The Bionicle
10. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
11. Donkey Rollers - Chopper
12. Chris One - Revelations
13. 2-Sidez - Fuck it
14. Chris One - Back 2 Sleep
15. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
16. Chris One - Killshot
17. B-Front & Digital Punk - For The Girls
18. Chris One - Ready 2 Die
19. Warface - Catalyst
20. Chris One - Panic
21. Solutio & The I's - 2.17
22. Chris One - Mind Of A Killer
23. High Voltage - Dead Stars
24. Delete x Chris One - #W4RR10R
25. Chris One - Wolf Amongst Dogs
26. Chris One - Psycho
27. Zany & Beholder - Who Wants This
28. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
29. Chris One - Deathmatch

Sick. Keep it up!
Hopefully I'm able to visit one of your sets in the near future :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke editie gehad! Bijna alle setjes die ik heb bijgewoond waren leuk met C1 beste set vd nacht zoals verwacht. Delete viel wat tegen (begon zelf redelijk moe te worden en hij draaide wel heel veel van hetzelfde). Vond verder Genox vs The Purge ook wel wat minder dan verwacht (misschien ook wel te hoge verwachtingen). Zaten af en toe gave platen tussen, maar ook best wat nummers die ik niet heel bijzonder vond. Komende tijd ook wel klaar met nachtfeesten, merk dat ik de volgende dag echt niks waard ben en zat er in de nacht vh feest rond half 6 ook wel redelijk doorheen.

Nog een speciale vermelding naar de Live set van Regain trouwens. Zat goed in elkaar en vooral in het begin leuke nieuwe platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had gisteren even de zin en energie niet om een verslagje te schrijven, dan doe ik het nu maar.
Dit was mijn eerste keer Loudness in Eindhoven, dus ik keek hier best naar uit.

Ik was veel te vroeg doorgereden naar Eindhoven dus heb ik na de wedstrijd van PSV even in het supportershome naar NAC-Feyenoord zitten kijken tot het tijd was om naar het klokgebouw te gaan.

Ik ga niet bij elke set mijn menig neerschrijven want ik vond dat elke set goed in elkaar zat. Phuture Noize zoals verwacht erg vet, had stiekem op nog meer nieuw materiaal gehoopt maar hij weet zijn nieuw werk echt briljant te verspreiden over het seizoen zodat je er niet meteen op uitgekenen raakt en de nieuwe nummers toch een meerwaarde blijven om een set van PN bij te wonen.

Goede opening in zaal 1 dus, door naar zaal 2. Chris One heb ik bewust gemist op Origins met Loudness in het achterhoofd. Erg veel platen werden ook op Origins gedraaid dus het was toch wel een beetje een herbeleving. Ik denk dat ik me bij de rest aansluit. Dit was de set van de avond.

Bij Thera & Caine ging het gewoon lekker door. Had geen echte noodzaak om Clockartz te zien. Na en korte break naar B-Front doorgelopen. Ik vond het een zeer aangename set maar na Chis One & Thera vs. Caine , klopte de beleving voor mij niet echt 100%.

Ik vond het pesoneel achter de bar zeer vriendelijk op uitzondering van de dame aan het broodjeskraam die haar eigen menukaart niet kende en deed of ik een of andere malloot was :P

Het broodje deed wel goed. Nu leste alleen nog The Purge met Genox & Delete. Er werd twee keer echt naar een climax toegewerkt wat best appart was. Genoten van beide sets. Maar het geluid in zaal 2 stond echt associaal hard zodat het geluid met momenten erg scherp werd. :/

Om 7u naar mijn auto gelopen en om 9u was ik thuis. Dat viel best mee. Normaal reis ik steeds met het OV en is het meestal half 12 voor ik thuis ben. Na het evenement kreeg ik mijn linker oordop er niet uit. Helaas is deze gesneuveld toen ik deze thuis met een pincet eruit haalde.

Het is een vaststellling dat Loudness zijn unieke plaats op de markt moet delen met vele andere feesten, maar als B2S het concept kan behouden en er zowel nieuwe hardstye als oude hardstyle blijft aan bot komen, dan heb ik intresse om volgende edities bij te wonen.

Op naar Rebellious zaterdag. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 18:53 
 
Hardtraxx Addict

Hele dikke eerste editie voor mij! Van te voren was het even spannend, omdat we blijkbaar het verkeerde e-mailadres hadden ingevuld, dus kregen we de tickets niet. Om 10 uur toch naar Klokgebouw gefietst en hier is alles gelijk opgelost. Kluisje en munten gingen erg vlot want het was nog niet heel erg druk. Requiem draaide, voor wat ik heb gehoord, prima. Hierna kwam er een hele dikke set van Adaro en Ran-D. De nieuwe platen van deze heren klinken allemaal erg goed! Verder dikke + voor Our Church, die wilde ik heel graag horen :yay:
Maar zoals gewoonlijk de set van de avond: Phuture Noize. Openen met The Paradox edit en de sfeer zat er gelijk in. Opmerkelijk dat het een stuk drukker werd en iedereen ging goed los. Nieuwe plaat klinkt ook echt heerlijk :loving: Bass Chaserz vs MYST vond ik iets tegenvallen, had gedacht dat ze aan het begin van de set wat melodieuzere platen zouden draaien, met name de platen van MYST dan. Na 45 minuten eventjes gezeten. Daarna terug voor DP, die heelrijk opende (Fate of the Fearless en America). Verder niks speciaals. Het geluid stond al goed harf, dus verheugde me erg op de set van Clockartz. Tering zeg, die kicks kwamen echt als bommen. Victorious en Caged edit :surrender: Hierna nog een uurtje B-Front, waar ik ook iets meer van had verwacht, maar nog steeds prima. Als laatste nog half uurtje E-Force en toen richting huis gegaan.
Dit feestje was toch boven mijn verwachting, de volgende Klokgebouw editie ben ik er zeker weer bij!

+++ Phuture Noize :worship:
++ Clockartz, Adaro vs Ran-D
+ Temperatuur zaal 1
+ Water bij kunnen vullen
- Mocht iets drukker zijn
- Sfeer af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Loudness is really one of the most special parties out there. Thank you for the nice words, we had a great time.

Clockartz Live
1. Clockartz & Malice – Dirty Italy
2. Clockartz – TBA 2018
3. Clockartz – Rockafella
4. Zany & Frequencerz – Quakers (Clockartz Remix)
5. Clockartz – Delirium
6. Ran-D & Clockartz – Victorious (Loudness Edit)
7. Clockartz – Loudness Tool
8. Clockartz ft. Bram Boender – Art Of Being One
9. Clockartz – Welcome To My Rave
10. Clockartz – Caged (Live Edit)
Loudness Favourites (Presenting the Official Soundtrack)
1. Clockartz & Chris One – Inner Circle (Loudness Anthem 2018)
2. Chris One – Back 2 Sleep
3. Miss Kitty vs DJ Mystery – Helltunnel
4. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
5. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
6. Zany meets the Beholder- Who Wants This
7. Chris One – Deathmatch
8. Chris One – Mind Of A Killer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One & Clockartz, mannen die het snappen. :worship: Really nice lists guys. One of the few raw hardstyle artists that always have very original tracklists with some classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
1. Clockartz & Chris One – Inner Circle (Loudness Anthem 2018)
2. Chris One – Back 2 Sleep
3. Miss Kitty vs DJ Mystery – Helltunnel
4. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
5. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
6. Zany meets the Beholder - Who Wants This

This part was insane. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook eindelijk de tijd en energie gevonden voor een verslagje

Al lekker op tijd aangekomen rond zo'n 22:15, en al heel snel binnen. De fouillering stelde dan ook niet echt veel voor. Rond het einde van Requiem beetje rechts midden plek genomen in de zaal, wat wel meteen opviel was dat er geen bar zat aan de rechterkant, was al geen goed teken van de kaartverkoop. Requiem, Ran-D & Adaro draaide prima setjes van wat ik gehoord heb. Helaas gingen de munten en de desperado's iets te snel, dus een deel moeten missen om nieuwe munten te halen :x. Uiteindelijk linksvoor beland voor Phuture Noize die een heerlijk setje draaide. Ook de Fatality Remix pakte mij deze keer wel (las achteraf ergens dat die aangepast was).

Daarna toch wel de set van de nacht, Chris One :worship:. Wat een fucking held zeg. De sfeer zat er er hier linksvoor ook heel lekker in met aardig groepje Hardtrekkers. Na Chris One blijven hangen voor Thera & Caine wat ook nog wel een dikke set was. Wat een sound heeft Thera weer te pakken zeg. Strenght to Justify, The Fight, Hardhouse Raver remix. Done With My Stash en Lets Get Pillz Remix klapte er onder andere gigantisch hard op op dat geluidsysteem :drool:. Ook Caine had er aardig wat leuke kicks tussen zitten. Tijd iets vergeten waardoor we iets later aankwamen bij B-Front, wat ook weer een puik setje was, van wat ik heb meegekregen. Bij E-Force weggelopen maar die had nog een nummer met de Nothing Else Matters tekst erin, waarna er opeens een anti met een 13/12 kick werd opgeklapt? Wat was dit en weet iemand hier meer van? Toen ik net even naar de wc wilde in zaal 2 en kleine pauze houden, klapt Rooler er opeens een Pulse/Formula mash-up op :surrender:. Aangename verrassing. Uiteindelijk toch tijd gevonden voor de wc, kom ik terug hoor ik de Out of Control remix van Vazard & Delete :worship:. Verder niet echt veel bijgebleven van deze set, Survive on the Streets gaat echter wel smerig hard.

Toen The Purge & Genox. Was eerst bang dat deze combinatie niet helemaal lekker zou gaan, maar dit viel heel erg mee. Mixen ging ook wel goed voor mijn gevoel (Vooral van de kant van Genox). Die nieuwe collab van The Purge en Mind Dimension klapte er behoorlijk hard op. Onder andere ook Evolution, Whats That Sound, Explosions, Make You Fly, Power, Get It Poppin 2018 edit, Switch, Loudness tool van The Purge. Erg dikke set, maar toch zag ik ze liever solo staan. Platen werden soms naar mijn mening iets te snel uit gemixt. Toen om 06:00 naar zaal 1 gegaan voor Delete, omdat ik toch alle nieuwe platen even goed wilde horen op een normaal tempo. Sommige platenkeuzes waren wat vreemd en out of place(Warface Failure en Doomslayer, en Rebelion - The Empire?). Wel een + voor het draaien van Fight The Power van Unkind en The Purge :thumbsup:. Niet zijn beste set, maar ik vond het nog steeds erg vermakelijk. In tegenstelling tot vele anderen hier pakken zijn nieuwe platen mij gelukkig wel (Behalve de Salvation Remix, die vind ik wat saai op de climax na). Vooral Warrior klapt er aardig hard op.

Toch wel opvallend inderdaad dat er geen boekjes werden uitgedeeld op t einde. En het was enorm rustig. Die 2de zaal was onderhand gehalveerd. Erg zonde. Overigens mijn 4de Loudness, maar toch zeker wel mijn beste. En weer wat gezichten van Hardtraxx leren kennen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Clockartz schreef:
1. Clockartz & Chris One – Inner Circle (Loudness Anthem 2018)
2. Chris One – Back 2 Sleep
3. Miss Kitty vs DJ Mystery – Helltunnel
4. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
5. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
6. Zany meets the Beholder - Who Wants This

This part was insane. :bomb:


WTF Dit is echt niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 00:40 
 
Hardtraxxer

Heel vet feest gehad, spierpijn is gek genoeg nog meer voelbaar dan na Origins. :surrender:

Alleen tijdens Chris One en The Purge vs Genox in zaal 2 geweest en de sfeer tijdens beide sets was weer genieten, ook altijd lekker om wat industrial te horen als afsluiter.

Zou echt zonde zijn als Loudness zou verdwijnen als concept, ook apart om te zien omdat juist raw best populair is en het in 2016 nog vrij druk was in de Maassilo.

Ben wel blij dat de festivals weer voor de deur staan, want 24 uur wakker zijn en dan nog vertieft in het ov zitten is gewoon kut. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf Chris One en Clockartz. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Keurig feestje gehad. Die set van Delete :drool: Gewoon ff Zimmersion 2.0 en Fight The Power gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Keurig feestje gehad. Die set van Delete :drool: Gewoon ff Zimmersion 2.0 en Fight The Power gedraaid.


sow
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis toch niet te geleuven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chris one schreef:
thanks guys for your incredible support (L) great to be back in front of the best crowd in the world ;)

my tracklist from saturday:

1. Chris One - The Cycle
2. Crypsis - Multiple Thrusts
3. Luna - Unlocked
4. Geck-o - Assquake VIP
5. B-Front & High Voltage - The 4th Kind
6. Chris One - Fuck Society
7. Chris One x The Strangerz - Who's The Real
8. Titan - The One Who Knocks
9. The R3belz - Reactivating The Bionicle
10. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
11. Donkey Rollers - Chopper
12. Chris One - Revelations
13. 2-Sidez - Fuck it
14. Chris One - Back 2 Sleep
15. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
16. Chris One - Killshot
17. B-Front & Digital Punk - For The Girls
18. Chris One - Ready 2 Die
19. Warface - Catalyst
20. Chris One - Panic
21. Solutio & The I's - 2.17
22. Chris One - Mind Of A Killer
23. High Voltage - Dead Stars
24. Delete x Chris One - #W4RR10R
25. Chris One - Wolf Amongst Dogs
26. Chris One - Psycho
27. Zany & Beholder - Who Wants This
28. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
29. Chris One - Deathmatch

Eindelijk Different Kind of Therapy live mogen aanschouwen, wat een bruutheid. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 23:05 
 
Hardtraxxer

Leuk feest gehad, met als hoogtepunten Chris One en Clockartz. Ook DJ Thera vs Caine laatste half uur was vet, met als uitschieter Open Source - 2012 (Catatonic Overload remix) :thumbsup: . The Purge vs Genox was prima, helaas wel Jiggy en Seeker of Fire gemist :(
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten