Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dat geluid in zaal 2 was echt perfect. Partij staan genieten van die smerige kicks van Thera, Chris One en The Purge. Zelfs de tracks van Caine, waar ik normaal weinig mee heb, waren prima te doen op het geluidssysteem. Weet ook nog dat ik aardig stond te kijken van die Dark Universe Remix van Rebelion om vervolgens in zaal 1 bij E-Force weer te beseffen dat het helemaal niet doorkomt. Wat fatsoenlijk geluid al niet kan doen.

Vond sowieso het geluid in zaal 1 niet al te geweldig, dat gevoel had ik vooral tijdens Delete. Een van zijn minste sets ooit naar mijn mening. Laag tempo, geluid was niet lekker en ik denk dat de vermoeidheid ook wel een rol speelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat geluid in zaal 2 was echt perfect.


Meestal matig geluid in zaal 2 maar dit jaar was het echt zeer goed. +puntjes voor de geluidsman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk. Merk wel dat het volk wat op hardstyle feesten komt steeds triester begint te worden. Setjes van de avond voor mij waren die van B-Front :worship: en Clockartz, wat draaide deze mannen fijn en hard ook! Dikke gated kicks voorbij horen komen. Paste perfect bij Loudness! Gezien de tracklist van Chris One wel een beetje spijt dat ik daar niet bij was, maarja.

Delete vond ik trouwens gisteren voor het eerst eigenlijk ook echt tegenvallen. Weinig verrassingen en oud werk en ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op rebelion en warface solo's tijdens een delete set. Ook kwamen z'n kicks niet echt goed door dit keer. Best raar want vond de rest van de avond het geluid gewoon prima in zaal 1. Ook vermoeidheid zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Was rond half 6 wel beetje klaar met het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Was leuk. Merk wel dat het volk wat op hardstyle feesten komt steeds triester begint te worden. Setjes van de avond voor mij waren die van B-Front :worship: en Clockartz, wat draaide deze mannen fijn en hard ook! Dikke gated kicks voorbij horen komen. Paste perfect bij Loudness! Gezien de tracklist van Chris One wel een beetje spijt dat ik daar niet bij was, maarja.

Delete vond ik trouwens gisteren voor het eerst eigenlijk ook echt tegenvallen. Weinig verrassingen en oud werk en ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op rebelion en warface solo's tijdens een delete set. Ook kwamen z'n kicks niet echt goed door dit keer. Best raar want vond de rest van de avond het geluid gewoon prima in zaal 1. Ook vermoeidheid zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Was rond half 6 wel beetje klaar met het feest.

Eleborate
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
TSFH schreef:
Was leuk. Merk wel dat het volk wat op hardstyle feesten komt steeds triester begint te worden. Setjes van de avond voor mij waren die van B-Front :worship: en Clockartz, wat draaide deze mannen fijn en hard ook! Dikke gated kicks voorbij horen komen. Paste perfect bij Loudness! Gezien de tracklist van Chris One wel een beetje spijt dat ik daar niet bij was, maarja.

Delete vond ik trouwens gisteren voor het eerst eigenlijk ook echt tegenvallen. Weinig verrassingen en oud werk en ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op rebelion en warface solo's tijdens een delete set. Ook kwamen z'n kicks niet echt goed door dit keer. Best raar want vond de rest van de avond het geluid gewoon prima in zaal 1. Ook vermoeidheid zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Was rond half 6 wel beetje klaar met het feest.

Eleborate


Een algemeen beeld van het volk wat je tegenkomt op raw hardstyle feesten:
-allemaal tieners met mondkapjes die niks kennen en bij elke vorm van een melodie maar stil blijven staan, rebelion/gearbox en kickrolls helemaal de shit vinden, hoe harder hoe beter en hoe meer kickrolls des te ruiger.

-opgepompte anabolen mooiboys die al het liefst vanaf minuut 1 hun shirt uitdoen en altijd kneiter strak staan, eigenlijk ook niks kennen.

-vrouwen die meer bestaan uit plastic en uit lagen plamuur.

Over het algemeen merk ik ook dat in de raw hardstyle scene het bijna alleen maar draait om hoe harder hoe beter. Hoe meer kickrolls des te beter.
Waar zijn de tijden gebleven dat men zich nog bekommerden om het gevoel en de sfeer. Zo wat de hele raw scene wordt steeds kinderachtiger lijkt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Bovenstaande

Precies de reden waarom ik mezelf niet meer op zulke "raw-only" feesten begeef. :)

Al zal het bij sets van bijv. Chris One, Thera, The Purge, Clockartz wel een stuk minder zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Al zal het bij sets van bijv. Chris One, Thera, The Purge, Clockartz wel een stuk minder zijn geweest.


Dit. Het aantal mondkapjes dat ik gezien heb is op één hand te tellen. Anabolen ook totaal geen last van gehad. Barbiepoppen zijn meestal in het gezelschap van de anabolen dus die heb ik ook compleet gemist.

Lijkt wel alsof TSFH op een ander feest is geweest :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
@Bovenstaande

Precies de reden waarom ik mezelf niet meer op zulke "raw-only" feesten begeef. :)

Al zal het bij sets van bijv. Chris One, Thera, The Purge, Clockartz wel een stuk minder zijn geweest.

Nee. Bij Chris One stonden we linksvoor met een man of 25-30 flink los te gaan, terwijl er 5 meter meer naar het midden allemaal barbie kutten stonden te kijken naar ons. Volgens mij hadden ze nog nooit mensen zo zien stampen. Bij Clockartz vooraan stonden we maar met 5 man. Kwam op een gegeven moment een opgeblazen toeter met zijn plastic vrouwmens pal in ons groepje staan. Die wisten even niet wat hen overkwam. Iets later stonden ze ons te filmen en gingen ze weg. Ook heb ik mensen ons sneaky zien filmen. Waar ben je dan in Godsnaam mee bezig denk ik dan... B-Front opende met een Donkey Rollers plaat (weet nu even niet juist meer welke), ik keek eens rond en echt NIEMAND deed mee. Best schrijnend want we stonden pal vanvoor, waar je toch wel dikke sfeer verwacht.

EDIT:

Grim schreef:
Lijkt wel alsof TSFH op een ander feest is geweest :huh:

Ik ook dan... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
MelvinFR schreef:
Al zal het bij sets van bijv. Chris One, Thera, The Purge, Clockartz wel een stuk minder zijn geweest.


Dit. Het aantal mondkapjes dat ik gezien heb is op één hand te tellen. Anabolen ook totaal geen last van gehad. Barbiepoppen zijn meestal in het gezelschap van de anabolen dus die heb ik ook compleet gemist.

Lijkt wel alsof TSFH op een ander feest is geweest :huh:


Mondkapjes viel wel mee dit keer ja. Voor de rest klopte het beeld gewoon hoor. En bij de genoemde artiesten door Melvin tref je inderdaad ander soort mensen.

En inderdaad Helicaze. Ik heb me daar ook echt aan gestoord. Een keer een oude en/of onbekende knaller en niemand deed mee. Ook viel het mij op dat bij Myst z'n platen ook veel mensen stil stonden behalve bij Before You Go. Echt zonde om te zien.

Ps. Je bedoelt LMPSJNK :P
Ps2. Lennard was me voor zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
B-Front opende met een Donkey Rollers plaat (weet nu even niet juist meer welke),



LMPSJNK was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Grim schreef:
MelvinFR schreef:
Al zal het bij sets van bijv. Chris One, Thera, The Purge, Clockartz wel een stuk minder zijn geweest.


Dit. Het aantal mondkapjes dat ik gezien heb is op één hand te tellen. Anabolen ook totaal geen last van gehad. Barbiepoppen zijn meestal in het gezelschap van de anabolen dus die heb ik ook compleet gemist.

Lijkt wel alsof TSFH op een ander feest is geweest :huh:


Mondkapjes viel wel mee dit keer ja. Voor de rest klopte het beeld gewoon hoor. En bij de genoemde artiesten door Melvin tref je inderdaad ander soort mensen.

En inderdaad Helicaze. Ik heb me daar ook echt aan gestoord. Een keer een oude en/of onbekende knaller en niemand deed mee. Ook viel het mij op dat bij Myst z'n platen ook veel mensen stil stonden behalve bij Before You Go. Echt zonde om te zien.

Wat overigens één of andere gare kick edit was. Jezus wat was dat kut doen die kicks erin kwamen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat was volgens mij een deel van de High Voltage remix. Dat was echt inderdaad een goede anti-climax xd . Gelukkig werd de climax zelf wel intact gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:03 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Hoxyz schreef:
TSFH schreef:
Was leuk. Merk wel dat het volk wat op hardstyle feesten komt steeds triester begint te worden. Setjes van de avond voor mij waren die van B-Front :worship: en Clockartz, wat draaide deze mannen fijn en hard ook! Dikke gated kicks voorbij horen komen. Paste perfect bij Loudness! Gezien de tracklist van Chris One wel een beetje spijt dat ik daar niet bij was, maarja.

Delete vond ik trouwens gisteren voor het eerst eigenlijk ook echt tegenvallen. Weinig verrassingen en oud werk en ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op rebelion en warface solo's tijdens een delete set. Ook kwamen z'n kicks niet echt goed door dit keer. Best raar want vond de rest van de avond het geluid gewoon prima in zaal 1. Ook vermoeidheid zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Was rond half 6 wel beetje klaar met het feest.

Eleborate


Een algemeen beeld van het volk wat je tegenkomt op raw hardstyle feesten:
-allemaal tieners met mondkapjes die niks kennen en bij elke vorm van een melodie maar stil blijven staan, rebelion/gearbox en kickrolls helemaal de shit vinden, hoe harder hoe beter en hoe meer kickrolls des te ruiger.

-opgepompte anabolen mooiboys die al het liefst vanaf minuut 1 hun shirt uitdoen en altijd kneiter strak staan, eigenlijk ook niks kennen.

-vrouwen die meer bestaan uit plastic en uit lagen plamuur.

Over het algemeen merk ik ook dat in de raw hardstyle scene het bijna alleen maar draait om hoe harder hoe beter. Hoe meer kickrolls des te beter.
Waar zijn de tijden gebleven dat men zich nog bekommerden om het gevoel en de sfeer. Zo wat de hele raw scene wordt steeds kinderachtiger lijkt het wel.


- Mensen die enkel op hun telefoon staan te appen in het midden van het publiek

Kan daar echt simpel van worden, ga lekker aan de kant staan als je enkel met je telefoon bezig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
verhaal


Weet ik niks meer van :beer: buiten de filmende mensen dan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh nee he. Gaat Delete nou ook Rebelion platen draaien... hopelijk niet te vaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
verhaal


Weet ik niks meer van :beer: buiten de filmende mensen dan. xd

Die Aziatische chick heeft mij godverdomme liggen filmen.
*Aah, dat is Raiden*
Oh dan mag het.
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Oh nee he. Gaat Delete nou ook Rebelion platen draaien... hopelijk niet te vaak xd

Alleen Salvation Remix dacht ik? Was er wel pas vanaf het tweede deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
RoyAPO schreef:
Oh nee he. Gaat Delete nou ook Rebelion platen draaien... hopelijk niet te vaak xd

Alleen Salvation Remix dacht ik? Was er wel pas vanaf het tweede deel.


Ook The Empire
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Hoxyz schreef:
TSFH schreef:
Was leuk. Merk wel dat het volk wat op hardstyle feesten komt steeds triester begint te worden. Setjes van de avond voor mij waren die van B-Front :worship: en Clockartz, wat draaide deze mannen fijn en hard ook! Dikke gated kicks voorbij horen komen. Paste perfect bij Loudness! Gezien de tracklist van Chris One wel een beetje spijt dat ik daar niet bij was, maarja.

Delete vond ik trouwens gisteren voor het eerst eigenlijk ook echt tegenvallen. Weinig verrassingen en oud werk en ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op rebelion en warface solo's tijdens een delete set. Ook kwamen z'n kicks niet echt goed door dit keer. Best raar want vond de rest van de avond het geluid gewoon prima in zaal 1. Ook vermoeidheid zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Was rond half 6 wel beetje klaar met het feest.

Eleborate


Een algemeen beeld van het volk wat je tegenkomt op raw hardstyle feesten:
-allemaal tieners met mondkapjes die niks kennen en bij elke vorm van een melodie maar stil blijven staan, rebelion/gearbox en kickrolls helemaal de shit vinden, hoe harder hoe beter en hoe meer kickrolls des te ruiger.

-opgepompte anabolen mooiboys die al het liefst vanaf minuut 1 hun shirt uitdoen en altijd kneiter strak staan, eigenlijk ook niks kennen.

-vrouwen die meer bestaan uit plastic en uit lagen plamuur.

Over het algemeen merk ik ook dat in de raw hardstyle scene het bijna alleen maar draait om hoe harder hoe beter. Hoe meer kickrolls des te beter.
Waar zijn de tijden gebleven dat men zich nog bekommerden om het gevoel en de sfeer. Zo wat de hele raw scene wordt steeds kinderachtiger lijkt het wel.

Eerste punt kan ik me wel in vinden. Laatst sharede ik in RSU een video van Thera die This is who I really am draaide, had er tekst bij staan met iets in de richting van; dit is hoe raw hoort te zijn unlike die 13-in-een-dozijn kicks van Rebelion... De hoeveelheid haat die ik over me heen kreeg was echt absurd :lol: Zelfs Rebelion zelf die me begon uit te schelden, of iig een van de twee.

Punt twee en drie heb ik niet echt problemen mee, maar kan het begrijpen dat mensen het irritant vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op het laatste moment besloten om mee te gaan, geen spijt van gehad. Ik heb niet zo veel meegekregen van raw tokkies deze keer, kan ook zijn omdat ik echt goed lam was heel de avond. Chris One was duidelijk de held van de avond, The Purge en Genox waren ook leuk, van laatstgenoemde vond ik de plaatjes zelfs leuker dan ik normaal vind. Phuture Noize, Thera, Caine en Clockartz waren ook geinig. Delete was inderdaad nogal dood, was ook te moe om nog iets te doen. Linksvoor in zaal 2 was gezellig, ook al heb ik bijna geen enkele HT'er gesproken.

P.S. sorry joey, zoals eerder genoemd was ik straalbezopen en ben helemaal vergeten op je te wachten voor de terugweg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Gary en Raymond sporen niet helemaal. Arrogante kwallen dat het zijn. Ik mág hen gewoon echt niet. Verschrikkelijke ventjes. Kan je btw een link sturen? Ik ga niet mengen deze keer maar ben wel benieuwd

Daarnet wel een goeie discussie op Facebook gehad met Rooler. Zo zie ik het graag. Dat is nou wel een top vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Probleem van veel artiesten is dat ze vaak geboekt worden en daardoor als 'goed' en 'populair' beschouwd worden. Dat klapvee die zich de mondkapjes elite noemt die zien alleen die naam op elke line up staan en denken dan "alweer hun, ja dan moeten ze goed zijn"...

Terwijl in werkelijkheid dat helemaal niet is en ze eigenlijk middenmodus zijn. En zo denken bepaalde artiesten er ook over. Sinds B2S die Wishlist Agency heeft, krijg je hetzelfde als Art of Dance met Most Wanted.. push push push

Overigens wel even gelachen nog. Mijn toenmalige naam Chris Two is door Thera ontstaan. Iets met een eerste TMS area op Wish. Komt ie gisteren naar mij toe. Zegt ie, je lijkt er niet meer op.... mooi momentje. Net als Caine die zijn GPF masker bij had
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Loudness vorig jaar over te hebben geslagen was dit weer echt een hele toffe editie! Het geluid in zaal 2 was inderdaad heel erg goed. Ik vond het zelfs beter dan in zaal 1, en heb in beide toch vrij vooraan gestaan. Uiteindelijk geweest bij een gedeelte Ran-D & Adaro, Phuture Noize, Chris One, Thera vs Caine, Loudness Favorites, B-Front, Rooler, The Purge vs Genox en Delete.

De set van Chris One was fenomenaal. Deze man snapt echt het concept van Loudness. Ook platen gehoord die ik nooit had verwacht zoals Chopper, Fuck It en Multiple Thrusts.
De set van The Purge vs Genox was eveneens genieten. Genox draaide redelijk wat solowerk, maar dat kwam verrassend goed tot zijn recht, en was niet misplaatst ten opzichte van de tracks van The Purge. Hij gooide er overigens ook platen op zoals Jiggy, My Jam en Explosions.

B-Front slechts een gedeelte meegepikt, maar wel een aantal hele gave platen gehoord zoals Night After Night, What We Are en Endless Path. Ik lees hierboven dat ik W.A.R. dan helaas wel heb moeten missen. Loudness Favorites was ook erg tof, hoewel we de meeste platen al in de voorgaande 2 uur hadden gehoord (geen minpunt overigens in dit geval!).

Het gedeelte van Thera en Caine’s set wat we hebben bijgewoond viel me niet tegen, maar in tegenstelling tot wat ik hierboven lees vond ik het verschil in stijl toch aardig storend. Wel heel gaaf om Done With My Stash en de Loudness Tool van Phrantic al in de eerste ~15 minuten te draaien, want de toon was meteen gezet. Verder klonk Thera - The Fight ook ontzettend vet.

De enige set die me echt tegenviel vanavond was die van Rooler, met als dieptepunt Malice - Brutalized. Hij draaide ook heel veel edits die het origineel vaak niet overtroffen, en vertikte het ook nog eens om de collab met Vazard te draaien, waar ik toch echt op had gerekend. Wel pluspunten voor Pulse (die ik vanaf de Wc hoorde - ook dat nog), en Out of Control (Vazard & Delete rmx).
Helaas moet ik zeggen dat het halfuur Delete wat ik heb bijgewoond ook niet heel noemenswaardig was. Zijn nieuwe stijl doet me toch echt een stuk minder. Het was dan wel weer heel tof dat ie Perfect Abomination nog draaide, en Sei2ure - The Rhythm.

Jammer dat de kaartverkoop zo tegenviel, want met deze lineup was dat niet verdiend imo. Hopelijk bloedt het Loudness concept niet dood, want dat zou ik echt enorm zonde vinden.

tommeh schreef:
En helaas geen boekje voor de verzameling :(

En dit inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 22:18 
 
Hardtraxxer

Ondanks slechte opkomst vond ik het wel een heel gezellige editie. Vooral set van Chris One genoten midden voor de stage. Anthem show was niet heel speciaal maar anthem zelf was echt dik. Superlompe gated kicks en een echte loudness melodie. Jammer dat het bij B-front wat leeg liep. Traditioneel toch echt dé loudness man, ik vond zijn set ook echt dik maar sfeer was ver te zoeken helaas.

Een nieuwe editie in Factory010 met limited ticketsales en dan een Loudness Classics concept lijkt me heel vet. Misschien iets voor een volgende keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me hier prima vermaakt :thumbsup:

Heerlijk ook dat er vooraan alle ruimte was om lekker los te gaan. Kwam de sfeer dan wel niet ten goede, maar voor zo'n keertje vond ik het wel lekker. Zeker tijdens B-Front doe ik altijd nogal enthousiast met mijn armen zwaaien, toch lekker dat ik nu zonder zorgen te maken of ik iemand daarbij raak dat kon doen.

Zeker ook weer prima vermaakt met de HT'ers :thumbsup:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten