Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Haunted geldde hetzelfde. Was ook fucking rustig en dat was ook te zien aan het aantal Facebook aanwezigen. Mensen zetten zichzelf maar al te graag op aanwezig als ze naar een evenement gaan

Het enige waar het niet echt voor op gaat, zijn club evenementen omdat die vaak goedkoper en makkelijker bereikbaarder zijn dan een gemiddeld (middel)groot feest. Daar besluiten mensen dus vaak om op het laatste moment heen te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Voor Haunted geldde hetzelfde. Was ook fucking rustig en dat was ook te zien aan het aantal Facebook aanwezigen. Mensen zetten zichzelf maar al te graag op aanwezig als ze naar een evenement gaan

Het enige waar het niet echt voor op gaat, zijn club evenementen omdat die vaak goedkoper en makkelijker bereikbaarder zijn dan een gemiddeld (middel)groot feest. Daar besluiten mensen dus vaak om op het laatste moment heen te gaan


Ik zie ook geen 150,000 aanwezig op Defqon anders, of 25,000 op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 100% aanwezigheidsratio op Facebook is ook wel wat onbereikbaar :P. Ik zeg alleen dat het een richtlijn is voor hoe druk het wordt aangezien, ik gok, sws 60-80% van de aanwezigen zich aanmeldt op Facebook. En Defqon heeft ook geen 150k unieke bezoekers he. Dat is het totaal want de capaciteit ligt rond de 60k per zaterdag/zondag. Op de vrijdag zijn weer rond de 30-40k aanwezig

En dat voor Defqon maar een aanmeldingsratio van 50% is, zou verklaard kunnen worden door al die losse fake Defqon events waar mensen zich voor aanmelden. En het aantal buitenlanders natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Het is wel toevallig dat de aantallen lager werden toen ze in 2015 besloten om Loudness opeens vooraan maart te houden. Dit is voor mij ook elk jaar de reden dat ik niet kan gaan. Te vroeg in het jaar. In 2012 begonnen ze in het klokgebouw in April, tot en met editie van 2014. Daarna gingen ze opeens naar begin maart.

Ik ben toch wel benieuwd waarom ze hiervoor hebben gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het is wel toevallig dat de aantallen lager werden toen ze in 2015 besloten om Loudness opeens vooraan maart te houden. Dit is voor mij ook elk jaar de reden dat ik niet kan gaan. Te vroeg in het jaar. In 2012 begonnen ze in het klokgebouw in April, tot en met editie van 2014. Daarna gingen ze opeens naar begin maart.

Ik ben toch wel benieuwd waarom ze hiervoor hebben gekozen.

Qapital wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Een 100% aanwezigheidsratio op Facebook is ook wel wat onbereikbaar :P. Ik zeg alleen dat het een richtlijn is voor hoe druk het wordt aangezien, ik gok, sws 60-80% van de aanwezigen zich aanmeldt op Facebook. En Defqon heeft ook geen 150k unieke bezoekers he. Dat is het totaal want de capaciteit ligt rond de 60k per zaterdag/zondag. Op de vrijdag zijn weer rond de 30-40k aanwezig

En dat voor Defqon maar een aanmeldingsratio van 50% is, zou verklaard kunnen worden door al die losse fake Defqon events waar mensen zich voor aanmelden. En het aantal buitenlanders natuurlijk

Volgens mij overschat je het echt zwaar. Natuurijk is het bezoekersaantal op een FB evenement een soort van indicatie. Als er bij Loudfest nog geen 500 man op aanwezig staan - ik noem overigens maar wat, want ik kan het daadwerkelijke aantal zo snel niet vinden - dan weet je dat het inderdaad niet heel druk gaat zijn. Maar bij een paar duizend aanmeldingen zegt dit nog vrij weinig. Niet iedereen maakt überhaupt gebruik van de evenementenfunctie (toevallig een van de weinige keren dat ik mezelf wél op aanwezig heb gezet), en Facebook is sowieso al een stuk minder populair dan voorheen.

Dat gezegd hebbende verwacht ik echter ook niet een al te hoge opkomst voor deze Loudness editie, wat eigenlijk heel gek is. Aan de lineup zal het wat mij betreft niet liggen, want die is echt stukken beter dan vorig jaar (wat ook de eerste Klokgebouw editie in tijden was die ik heb overgeslagen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
RTM93 schreef:
Het is wel toevallig dat de aantallen lager werden toen ze in 2015 besloten om Loudness opeens vooraan maart te houden. Dit is voor mij ook elk jaar de reden dat ik niet kan gaan. Te vroeg in het jaar. In 2012 begonnen ze in het klokgebouw in April, tot en met editie van 2014. Daarna gingen ze opeens naar begin maart.

Ik ben toch wel benieuwd waarom ze hiervoor hebben gekozen.

Qapital wellicht.


Ik zou dan eerder denken in de richting van supersized kingsday, wat ten slotte van dezelfde organisatie is, en maar ongeveer een week later zou plaatsvinden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
kingxxl schreef:
RTM93 schreef:
Het is wel toevallig dat de aantallen lager werden toen ze in 2015 besloten om Loudness opeens vooraan maart te houden. Dit is voor mij ook elk jaar de reden dat ik niet kan gaan. Te vroeg in het jaar. In 2012 begonnen ze in het klokgebouw in April, tot en met editie van 2014. Daarna gingen ze opeens naar begin maart.

Ik ben toch wel benieuwd waarom ze hiervoor hebben gekozen.

Qapital wellicht.


Ik zou dan eerder denken in de richting van supersized kingsday, wat ten slotte van dezelfde organisatie is, en maar ongeveer een week later zou plaatsvinden dan.


Ik zal dat vrijdag eens vragen op de B2S panel dag. Is wel een goed punt overigens. Hier kom ik nog op terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Als dat zo blijft doorgaan, vrees is ik precies toch voor het voortbestaan van Loudness. Of ben ik nu te voorbarig?

Zou wel echt heel zonde zijn. Deze editie heeft een leuke en diverse line-up imo. I.c.m. zo'n locatie/geluid is dat genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in ondertussen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf 22:00 aanwezig, zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken of we de spierpijn van afgelopen weekend kunnen overtreffen hier. Vanaf het begin aanwezig om eens stevig te pilsen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naarmate het weekend dichterbij komt, ik meer zin krijg om te gaan, haha. Waarschijnlijk wel aanwezig dus! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Naarmate het weekend dichterbij komt, ik meer zin krijg om te gaan, haha. Waarschijnlijk wel aanwezig dus! :$

Dus dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:25 
 
Hardtraxxer

Gewoon gaan haha heb er ook weer zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geheel in de vibe nog van Origins zullen Caine en ik ook zeker wat van onze Loudness favo's van vroegahhh erbij pakken! :D Zin in!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Geheel in de vibe nog van Origins zullen Caine en ik ook zeker wat van onze Loudness favo's van vroegahhh erbij pakken! :D Zin in!!! :clap:


Lunatick! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou die track heb ik net een week of 2 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nou die track heb ik net een week of 2 :lol:


Des te meer reden om hem nu nog wat vaker te draaien :P
Erg benieuwd naar jullie set. mocht het eerste uur me goed bevallen skip ik een stuk van B-Front :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou vet zijn als B-Front W.A.R eens uit de kast trekt voor Loudness. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nou die track heb ik net een week of 2 :lol:


Soul Train... Unlocked... Zimmersion..

Die dan maar doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo willen jullie precies dezelfde platen als vorige week horen xd
Is toch juist leuk om wat onverwachtse, andere plaatjes te horen (al ben ik daar bij Thera niet bang voor hoor :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft me sowieso al verbazen waarom mensen steeds dezelfde platen willen horen in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zou vet zijn als B-Front W.A.R eens uit de kast trekt voor Loudness. :loving:

Ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was er vorige week niet bij. En zoveel feestjes doe ik niet meer in het jaar.
En thuis is toch anders dan daar.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten