.
Last edited by rakkietakkie on , edited 1 time in total.
Same! Goedkoop een kaartje scoren op Swap en hopelijk een dik feest met zo'n lineupwrote:Ik betwijfel het. Met nog een dikke week te gaan nog geen enkel bericht dat het voor x% is uitverkocht beloofd niet veel goeds om beterschap. Helicaze en ik gaan ook maar vanwege de tegenvallende kaartverkoop wachten we zelf ook om eventueel nog een goedkoop kaartje te scoren via ticketswap.wrote:Wel heel benieuwd of ze nu wel een volle zaal hebben en niet die trieste gebeurtenis van vorig jaar.
Dit gaat mijn 5e keer Loudness klokgebouw worden.
Met alle kosten issie 40eu nog wat... maar als je gaat bekijken dat je van die 38.50 dus je consumpties betaald, speel je quiet...wrote:"Splitten de servicekosten"
Je hebt 38,50 winst pikOf €2 verlies.
Toch gek dat de kaarten momenteel voor de normale prijs worden aangeboden, terwijl het niet uitverkocht is. Ik wacht tot zaterdag en dan zakken ze gegarandeerdwrote:Wellicht aanwezig als er goedkope tickets beschikbaar komen op TS. Erg fijne line-up en een chille locatie. We shall see!
wrote:Wellicht aanwezig als er goedkope tickets beschikbaar komen op TS. Erg fijne line-up en een chille locatie. We shall see!
Zal ons allemaal niet lukken zolang er beunhazen zijn die voor 40+ euro op Ticketswap tickets kopen.wrote:Ook op zoek naar een goedkoper kaartje.
Aan de line-up zal het echt niet liggen, die was echt dramatisch ten opzichte van dit jaar.wrote:Denk echter dat het nóg rustiger wordt dan vorig jaar, ondanks dat facebook aantallen niet betrouwbaar zijn.
Zitten nu nog flink onder het bezoekersaantal van vorig jaar.. vond dat de sfeer toch niet ten goede komen.
Qua grootte compleet vergelijkbaar natuurlijk. Als je even wilt bewijzen dat het bij alle andere feesten ook zo is, dan klopt de betrouwbaarheid misschien.wrote:Facebook aantallen zijn wel degelijk betrouwbaar. Kijk maar naar hard bass. Had ik ook gezegd dat het rustig zou worden en het was ook zo. Ook al wouden sommigen dat niet geloven vantevoren