Betalingen ontvangen: Kevin-Raw, Hoeksemad, SanderM, Henk-Jan, Fr4ns, PNXRMXwrote:KSwoosh: Normaal M - Overmaken
Kevin-Raw: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden
Hoeksemad: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden
Roberttt: Slim-fit S of M - Contant
Henk-Jan Slim-fit M - Overmaken & Verzenden
SanderM: Normaal M - Overmaken
Patrickjeb: Normaal M - Overmaken & Verzenden
Fr4ns: Normaal L - Overmaken & Verzenden
Kodex: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden
PNXRMX: Normaal M - Overmaken
PNXRMX (Mandi): Slimfit M - Overmaken
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hij is binnen, nu ben ik iig ook herkenbaarwrote:Jouw shirt is ook met de lichting van vanochtend mee trouwens zoals beloofd, indien tnt zijn werk doet word het morgen geleverdwrote:Er bestaan ook nog geen niet-gebruikers in deze scene, wie had dat gedacht
Hij past ook perfect
Net ff Warm Up mix gemaakt
zet em vanavond of morgen wel ff online ofzo
Die van mij staan ook nog online van de vorige editie, denk nog altijd lekker!
P-Stylez Ft. Intervention - Are You Ready for Loudness? ~ Pre-Party?
P-Stylez Ft. Intervention - Want More Loudness? Afterparty!
P-Stylez Ft. Intervention - Are You Ready for Loudness? ~ Pre-Party?
P-Stylez Ft. Intervention - Want More Loudness? Afterparty!
bij dezewrote:Net ff Warm Up mix gemaaktzet em vanavond of morgen wel ff online ofzo
Pommer - Loudness Warm Up
Hoe lang gaan ze nog wachten met die TT?
Is toch meestal woensdags voorafgaande aan het feest?
Mja idd ook enorm veel zin in
Mja idd ook enorm veel zin in
Is toch vaak de woensdag van tevoren.wrote:Hoe lang gaan ze nog wachten met die TT?
B2S zet meestal zijn persberichten zondag op maandag om 00.00 online. Gok daar maar op.wrote:Hoe lang gaan ze nog wachten met die TT?
Niemand van m'n vrienden kan mee, gaat m helaas niet worden denk ik zo
.
Dat hoeft geen rede te zijn, je kunt ook alleen gaan.wrote:Niemand van m'n vrienden kan mee, gaat m helaas niet worden denk ik zo.
wrote:@ urban : neem je zusje mee
Heb je wel gelijk in, maar heb een lange reis, die alleen ontieglijk saai zal zijn, eenmaal binnen gaat het toch alleen maar om de muziek, en maak altijd wel een praatje met mensen die ik niet ken op feesten, dus heel erg zou het niet zijn. Maar in m'n eentje gaan lijkt me niet echt super...wrote:Dat hoeft geen rede te zijn, je kunt ook alleen gaan.wrote:Niemand van m'n vrienden kan mee, gaat m helaas niet worden denk ik zo.
Vanaf waar reis je zijn altijd wel lui, heb ik ook wel is gedaan.
Moet trouwens ook alleen naar Amsterdam eerst ( 4 uren )
Hmm dan moet je ook aardig lang reizen. Ik moet eerst 3 kwartier met de bus van Someren naar Eindhoven, en dan de trein (2 uur) naar Rotterdam, en dan nog de metro... Is toch een reis die ik liever met vrienden doewrote:Vanaf waar reis je zijn altijd wel lui, heb ik ook wel is gedaan.
Ging je niet met de auto?wrote:Vanaf waar reis je zijn altijd wel lui, heb ik ook wel is gedaan.
Is trouwens wellicht nog wel een andere optie, dat je tot Zwolle alleen moet. Ik ben vrijdag van plan om te stappen in Groningen. Dan meeten we vrijdagmiddag op Zwolle station wel ergens ofzo?
-
G
doe ik ookwrote:Dat hoeft geen rede te zijn, je kunt ook alleen gaan.wrote:Niemand van m'n vrienden kan mee, gaat m helaas niet worden denk ik zo.
Ik ga ook alleenwrote:doe ik ookwrote:Dat hoeft geen rede te zijn, je kunt ook alleen gaan.wrote:Niemand van m'n vrienden kan mee, gaat m helaas niet worden denk ik zo.
maat van me zei af
Gelukkig is het volgende week zeg, ik zit nu oververmoeid thuis 
Jup ik ookwrote:Ik ga ook alleenwrote: doe ik ookmaat van me zei af