Kan toch haast niet anders dat ze nu wel eten hebben, na al het commentaar vorige keer. Niet dat ik ga eten daar hoor. 
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Met nuchter bedoel ik zelf niet snoepenwrote:Ik ben meestal ook helemaal nuchter hoor, of heel misschien één à twee biertjes. Goed eten van tevoren, veel energiedrankjes en wat dextro en ik kan de hele nacht door
Dit staat op b2s.nlwrote:Kan toch haast niet anders dat ze nu wel eten hebben, na al het commentaar vorige keer. Niet dat ik ga eten daar hoor.
dus jaFood
In de Maassilo is een foodcorner aanwezig, waar feestgangers even energie kunnen bijtanken om vervolgens tot in de late uurtjes door te gaan.
Vorige Loudness was flink verneukt voor mij omdat er niks te eten was. 2 meter lang kan geen nacht zonder eten.wrote:Eten... Wie denkt er nou aan eten op een feest?
+1.. toen ik thuis was geloof ik 8 frikandellen naar binnenwrote:Vorige Loudness was flink verneukt voor mij omdat er niks te eten was. 2 meter lang kan geen nacht zonder eten.wrote:Eten... Wie denkt er nou aan eten op een feest?
Al dacht ik er wel aan, ik krijg het toch niet naar binnenwrote:Eten... Wie denkt er nou aan eten op een feest?
Plus 2, heeft me wel aardig de kop gekost. Gelukkig deze keer wel wat te vreten aanwezig al is het maar een vieze vette hapwrote:Vorige Loudness was flink verneukt voor mij omdat er niks te eten was. 2 meter lang kan geen nacht zonder eten.wrote:Eten... Wie denkt er nou aan eten op een feest?
Nog 1wrote:Er bestaan ook nog geen niet-gebruikers in deze scene, wie had dat gedacht
Beetje dubbel op he? nu staat er eigenlijk gewoon gebruikerswrote:Er bestaan ook nog geen niet-gebruikers in deze scene, wie had dat gedacht
Oh Kut!wrote:Beetje dubbel op he? nu staat er eigenlijk gewoon gebruikerswrote:Er bestaan ook nog geen niet-gebruikers in deze scene, wie had dat gedacht
Owjawrote:Beetje dubbel op he? nu staat er eigenlijk gewoon gebruikerswrote:Er bestaan ook nog geen niet-gebruikers in deze scene, wie had dat gedacht
Pommer is nog klaar wakker!wrote:Owjawrote:Beetje dubbel op he? nu staat er eigenlijk gewoon gebruikerswrote:Er bestaan ook nog geen niet-gebruikers in deze scene, wie had dat gedacht
Nice daantje!wrote:Plus 2, heeft me wel aardig de kop gekost. Gelukkig deze keer wel wat te vreten aanwezig al is het maar een vieze vette hapwrote:Vorige Loudness was flink verneukt voor mij omdat er niks te eten was. 2 meter lang kan geen nacht zonder eten.wrote:Eten... Wie denkt er nou aan eten op een feest?. Ga deze editie wederom niks gebruiken dus wat eten moet er wel zijn dan.
Ik ga met de auto, dus wss een paar aan het begin van de avond. Maar dat zal niet veel wordenwrote:Ook niet aan het bier Daan en Kev?
Thera staat laat, heeft ervoor nog een andere boekingwrote:Heb hier fucking veel zin in, hoop dat Chain Reaction, B-Front & Beholder als laatste draaien![]()
Ken heel weinig van Thera, dus dat zou balen zijn als afsluiter.
Ideaal voor mij zou dit zijn:
Tatanka
Thera
Alpha Twins
Kodex
Ran-D
B-Front
The Beholder
Chain Reaction
Maar daar is Thera volgens mij te hard voor
Dat inderdaadwrote:Vorige Loudness was flink verneukt voor mij omdat er niks te eten was. 2 meter lang kan geen nacht zonder eten.wrote:Eten... Wie denkt er nou aan eten op een feest?
Godver, daar zou ik echt van balenwrote:Thera staat laat, heeft ervoor nog een andere boekingwrote:Heb hier fucking veel zin in, hoop dat Chain Reaction, B-Front & Beholder als laatste draaien![]()
Ken heel weinig van Thera, dus dat zou balen zijn als afsluiter.
Ideaal voor mij zou dit zijn:
Tatanka
Thera
Alpha Twins
Kodex
Ran-D
B-Front
The Beholder
Chain Reaction
Maar daar is Thera volgens mij te hard voor![]()
Reken maar op dat hij afsluit