Dacht ik ff een biermaatje te hebbenwrote:Net besloten dat ik gewoon lekker met de auto ga![]()
dus wordt lekker red bull naar binnen gooien daar
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik moet Psycho nog live horen
*hint* 
En Funky Shit (Degos & Re-Done Schuimbek Mix) *Another Hint
*
En Funky Shit (Degos & Re-Done Schuimbek Mix) *Another Hint
Ik hoop niet dat tatanka laat staat, anders kan ik nu alvast mijn inkakmomentje in plannen.
Haha idd, verwacht als 2e of 3ewrote:Ik hoop niet dat tatanka laat staat, anders kan ik nu alvast mijn inkakmomentje in plannen.
hij draaide op dominator wel een lekkere set met heel veel nieuwe en oude knallers, dus misschien moet ik hem het voordeel van de twijfel gaan geven
Ga dr niet van uit, ik gok dat het zo is:wrote:Ik hoop niet dat tatanka laat staat, anders kan ik nu alvast mijn inkakmomentje in plannen.
Tatanka
Kodex
Chain Reaction
Ran-D
Alpha Twins
B-Front Live
Thera/Beholder als afsluiter
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Zou wat zijn als Tatanka net zo laat staat als Zatox vorige keer. Reken er trouwens zelf wel op. Als dit je de line-up en TT van vorige keer vergelijkt met deze, dan zou je ong. dit moeten krijgen:
22:00 - 23:00 Kodex
23:00 - 00:00 Alpha2
00:00 - 01:00 Ran-D
01:00 - 02:00 Chain Reaction
02:00 - 02:30 B-Front LIVE
02:30 - 04:00 Tatanka
04:00 - 05:00 Beholder
05:00 - 06:00 Thera
Als Kodex met Tatanka zou wisselen, dan zou dit voor mij de ideale TT zijn.
Ik verwacht eerder dat B-front Live voor Thera staat en beholder tegen 2/3 uur, voorgevoelwrote:Zou wat zijn als Tatanka net zo laat staat als Zatox vorige keer. Reken er trouwens zelf wel op. Als dit je de line-up en TT van vorige keer vergelijkt met deze, dan zou je ong. dit moeten krijgen:
Hoop natuurlijk dat Beholder voor B-front staat en Thera.
Denk ook dat Kodex anderhalf uur mag ipv tatanka, maargoed, kan alleen maar een knalfeest worden
Gelukkig lees ik nooit mee op dit forum dus heb ik ook geen verzoekjes gezien
En qua timetable zeg ik nix
Zullen we alle verzoekjes dan maar ff PM'en?wrote:Gelukkig lees ik nooit mee op dit forum dus heb ik ook geen verzoekjes gezien![]()
hahahaawrote:Gelukkig lees ik nooit mee op dit forum dus heb ik ook geen verzoekjes gezien![]()
Thera staat sws laat, want hij heb nog een booking die avond volgens mij
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Beholder staat op Black als Neophyte dus hij zal wel vroeg staan 
En Tatanka is een dure hoofdact, die gaat echt niet openen.
Ohja geen rekening mee gehouden, ach dan horen we Who Wants This (hopelijk) maar lekker vroeg op de avondwrote:Beholder staat op Black als Neophyte dus hij zal wel vroeg staan
En Ran-D staat ook waarschijnlijk in het midden van de avond op Black, dus zal hier wel vroeg of laat zijn. Hoop niet dat het een of andere misvormde volgorde word. 
Denk ook niet dat tatanka gaat eindigenwrote:Beholder staat op Black als Neophyte dus hij zal wel vroeg staan
Nee, Kodex zal wel openen, met daarna A2 (Of beholder omdat hij ook nog Black heeft
Dat ook nogwrote:En Ran-D staat ook waarschijnlijk in het midden van de avond op Black, dus zal hier wel vroeg of laat zijn. Hoop niet dat het een of andere misvormde volgorde word.
ach ik zie het allemaal wel, heb er wel vertrouwen in dat het sws een heldig feest wordt 
Sws, word heldigwrote:ach ik zie het allemaal wel, heb er wel vertrouwen in dat het sws een heldig feest wordt
Zo lang Baas-Front laat staat en Thera afsluit vind ik alles best 
Thera heb ik nog niet live gehoord, dus ben benieuwdwrote:Zo lang Baas-Front laat staat en Thera afsluit vind ik alles best
en verwacht ook niet dat B-front voor 3 uur langs komt
Wanneer komt de timetable btw? as maandag of woensdag ofzo?
Verwacht maandag, damn ben veel aan het lullen hierwrote:Wanneer komt de timetable btw? as maandag of woensdag ofzo?
School is ook zo saaaaaai
wrote:Zo lang Baas-Front laat staat en Thera afsluit vind ik alles best
Beholder
Bobby
Thera
daarvoor boeit het niet, naja, tatanka mag ook wel laat. Ombo el otro of hoe heet die vette track