Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Hoeksemad wrote:Super! Dus nu krijg ik dus een medium slimfit. Wat word de prijs ervan nu dan?
Gewoon zoals eerst vermeld 20euro excl verzending, kunt kiezen tussen shirt op Loudness ontvangen en betalen of verzenden. Volgende week weet ik hoeveel precies verzending is en kunnen ze verstuurd worden.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ook een kaartje gehaald :) Proberen nog wat vrienden over te halen en anders hopen dat ik net als op Reset met wat hardtraxxers kan feesten :D Ziek veel zin in, heerlijke line-up.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
technoboyYNWA27 wrote:Ook een kaartje gehaald :) Proberen nog wat vrienden over te halen en anders hopen dat ik net als op Reset met wat hardtraxxers kan feesten :D Ziek veel zin in, heerlijke line-up.
Nice! :thumbsup:
G
En ik heb zojuist een wallpaper gemaakt voor Loudness, en vraag maar aan tommetjuh, hij is nice :D
zal em vanavond online zetten!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vik wrote:
KSwoosh wrote:En ik heb zojuist een wallpaper gemaakt voor Loudness, en vraag maar aan tommetjuh, hij is nice :D
zal em vanavond online zetten!
Benieuwd! Ik wil m zeker hebben. :)
Mee 2 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
DarkBeatz wrote:
Hoeksemad wrote:Super! Dus nu krijg ik dus een medium slimfit. Wat word de prijs ervan nu dan?
Gewoon zoals eerst vermeld 20euro excl verzending, kunt kiezen tussen shirt op Loudness ontvangen en betalen of verzenden. Volgende week weet ik hoeveel precies verzending is en kunnen ze verstuurd worden.
John! Ik vroeg me laatst nog af waarom je nog zo weinig op het forum was :/
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Rik wrote:
DarkBeatz wrote:
John! Ik vroeg me laatst nog af waarom je nog zo weinig op het forum was :/
druk bezig met verhuizing van belgie na nederland als ik het goed heb.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Hoeksemad wrote:druk bezig met verhuizing van belgie na nederland als ik het goed heb.
Jap.

Shirtjes zijn mooi geworden :D Gister even in het kluisje van rmc010 mogen gluren samen met de drukker, had em toch gewoon moeten bestellen verdomme.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Zien er inderdaad goed uit :thumbsup:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:Zien er inderdaad goed uit :thumbsup:
Mooizooo!!
G
maarten1410 wrote:Shirtjes zijn mooi geworden :D Gister even in het kluisje van rmc010 mogen gluren samen met de drukker, had em toch gewoon moeten bestellen verdomme.
Haha jij ook al :P
Ze zijn wel vet ja, alleen vind ik het logo en de tekst op de achterkant eigenlijk veel te klein, vooral in vergelijking met vorig jaar
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
2 kaartjes besteld gister. Eerste keer loudness!!

B-front live :clap:
G
Hier is ie dan, de Loudness wallpaper:
Klik voor download link:
Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Spamhoer!
G
maarten1410 wrote:Spamhoer!
hij ging per ongeluk in et meeting topic :lol: dus dacht ik., dan maar hier nog een keer xd
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
KSwoosh wrote:
hij ging per ongeluk in et meeting topic :lol: dus dacht ik., dan maar hier nog een keer xd
en in nog twee andere topics xd
G
maarten1410 wrote:
KSwoosh wrote:
en in nog twee andere topics xd
ja wist je dat en zever :P wist je dat omdat het nieuws is, en zever omdat iedereen dat wel leest :P
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
hoppaa, bedankt voor de wallpaper weer kerel! :thumbsup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Inderdaad, heb nu vette hyves pimp :cool:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Maar de shirts zijn dus nu klaar begrijp ik? ^^ ^^
G
Hoeksemad wrote:Maar de shirts zijn dus nu klaar begrijp ik? ^^ ^^
Bijna wel ja.
Dit weekend zullen de shirts verzonden worden.
Betalingsgegevens komen dan in het weekend ook.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
KSwoosh wrote: Ze zijn wel vet ja, alleen vind ik het logo en de tekst op de achterkant eigenlijk veel te klein, vooral in vergelijking met vorig jaar
De grote is exact hetzelfde met verleden jaar ;) Lijkt klein maar als je het ziet wanneer iemand het aanheeft dan zie je dat het niet zo is :thumbsup:

http://www.dropbox.com/gallery/25294877 ... t?h=de3cb2

Zijn allebij eigenlijk voor in de was dus niet letten op de kreuken en shit :D
G
Oh haha, dus klopt het toch ^^

Trouwens, als het goed is is iedereen gecontact voor verzendgegevens, ben ik je vergeten, laat dan ff weten, dit is het lijstje dat ik ben afgegaan:
Loudness Shirt Lijst wrote:KSwoosh: Normaal M - Overmaken
Kevin-Raw: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
Hoeksemad: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
Roberttt: Slim-fit S of M - Contant & Verzenden Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
Henk-Jan Slim-fit M - Overmaken & Verzenden Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
SanderM: Normaal M - Overmaken & Verzenden
Patrickjeb: Normaal M - Overmaken & Verzenden Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
Fr4ns: Normaal L - Overmaken & Verzenden Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
Kodex: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam)
PNXRMX: Normaal M - Overmaken
PNXRMX (Mandi): Slimfit M - Overmaken
Loudness (23-04-2011, Maassilo, Rotterdam) = verzendgegevens ontvangen
Last edited by Guest on , edited 2 times in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Jongen van school vroeg vandaag of ik met hem meeging, zo kut dat m'n geld op is :(
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Hoeksemad wrote:John! Ik vroeg me laatst nog af waarom je nog zo weinig op het forum was :/
druk bezig met verhuizing van belgie na nederland als ik het goed heb.[/quote]

Inderdaad, 15 april verplaats ik me definitief naar Nederland, momenteel zit ik door de week nog in België het laatste papierwerk te regelen en in het weekend al in Nederland aangezien zogoed als alle spullen al verhuisd zijn -.- Vandaar dat ik ofwel vrijdag nog of anders zaterdag de shirts in nl op de bus doe :-) Zowiezo zal ik wel vaker op feestjes aanwezig gaan zijn vanaf nu :cool: