Gewoon zoals eerst vermeld 20euro excl verzending, kunt kiezen tussen shirt op Loudness ontvangen en betalen of verzenden. Volgende week weet ik hoeveel precies verzending is en kunnen ze verstuurd worden.wrote:Super! Dus nu krijg ik dus een medium slimfit. Wat word de prijs ervan nu dan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ook een kaartje gehaald
Proberen nog wat vrienden over te halen en anders hopen dat ik net als op Reset met wat hardtraxxers kan feesten
Ziek veel zin in, heerlijke line-up.
Nice!wrote:Ook een kaartje gehaaldProberen nog wat vrienden over te halen en anders hopen dat ik net als op Reset met wat hardtraxxers kan feesten
Ziek veel zin in, heerlijke line-up.
-
G
En ik heb zojuist een wallpaper gemaakt voor Loudness, en vraag maar aan tommetjuh, hij is nice 
zal em vanavond online zetten!
Mee 2wrote:Benieuwd! Ik wil m zeker hebben.wrote:En ik heb zojuist een wallpaper gemaakt voor Loudness, en vraag maar aan tommetjuh, hij is nice
John! Ik vroeg me laatst nog af waarom je nog zo weinig op het forum waswrote:Gewoon zoals eerst vermeld 20euro excl verzending, kunt kiezen tussen shirt op Loudness ontvangen en betalen of verzenden. Volgende week weet ik hoeveel precies verzending is en kunnen ze verstuurd worden.wrote:Super! Dus nu krijg ik dus een medium slimfit. Wat word de prijs ervan nu dan?
druk bezig met verhuizing van belgie na nederland als ik het goed heb.wrote:John! Ik vroeg me laatst nog af waarom je nog zo weinig op het forum waswrote:Gewoon zoals eerst vermeld 20euro excl verzending, kunt kiezen tussen shirt op Loudness ontvangen en betalen of verzenden. Volgende week weet ik hoeveel precies verzending is en kunnen ze verstuurd worden.wrote:Super! Dus nu krijg ik dus een medium slimfit. Wat word de prijs ervan nu dan?
Jap.wrote:druk bezig met verhuizing van belgie na nederland als ik het goed heb.
Shirtjes zijn mooi geworden
Mooizooo!!wrote:Zien er inderdaad goed uit
-
G
Haha jij ook alwrote:Shirtjes zijn mooi gewordenGister even in het kluisje van rmc010 mogen gluren samen met de drukker, had em toch gewoon moeten bestellen verdomme.
Ze zijn wel vet ja, alleen vind ik het logo en de tekst op de achterkant eigenlijk veel te klein, vooral in vergelijking met vorig jaar
2 kaartjes besteld gister. Eerste keer loudness!!
B-front live
B-front live
-
G
-
G
hij ging per ongeluk in et meeting topicwrote:Spamhoer!
en in nog twee andere topicswrote:hij ging per ongeluk in et meeting topicwrote:Spamhoer!dus dacht ik., dan maar hier nog een keer
-
G
ja wist je dat en zeverwrote:en in nog twee andere topicswrote:hij ging per ongeluk in et meeting topicwrote:Spamhoer!dus dacht ik., dan maar hier nog een keer
hoppaa, bedankt voor de wallpaper weer kerel! 
Maar de shirts zijn dus nu klaar begrijp ik?

-
G
Bijna wel ja.wrote:Maar de shirts zijn dus nu klaar begrijp ik?![]()
Dit weekend zullen de shirts verzonden worden.
Betalingsgegevens komen dan in het weekend ook.
De grote is exact hetzelfde met verleden jaarwrote: Ze zijn wel vet ja, alleen vind ik het logo en de tekst op de achterkant eigenlijk veel te klein, vooral in vergelijking met vorig jaar
http://www.dropbox.com/gallery/25294877 ... t?h=de3cb2
Zijn allebij eigenlijk voor in de was dus niet letten op de kreuken en shit
-
G
Oh haha, dus klopt het toch 
Trouwens, als het goed is is iedereen gecontact voor verzendgegevens, ben ik je vergeten, laat dan ff weten, dit is het lijstje dat ik ben afgegaan:
= verzendgegevens ontvangen
Trouwens, als het goed is is iedereen gecontact voor verzendgegevens, ben ik je vergeten, laat dan ff weten, dit is het lijstje dat ik ben afgegaan:
wrote:KSwoosh: Normaal M - Overmaken
Kevin-Raw: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden
Hoeksemad: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden
Roberttt: Slim-fit S of M - Contant & Verzenden
Henk-Jan Slim-fit M - Overmaken & Verzenden
SanderM: Normaal M - Overmaken & Verzenden
Patrickjeb: Normaal M - Overmaken & Verzenden
Fr4ns: Normaal L - Overmaken & Verzenden
Kodex: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden
PNXRMX: Normaal M - Overmaken
PNXRMX (Mandi): Slimfit M - Overmaken
Last edited by Guest on , edited 2 times in total.
Jongen van school vroeg vandaag of ik met hem meeging, zo kut dat m'n geld op is 
druk bezig met verhuizing van belgie na nederland als ik het goed heb.[/quote]wrote:John! Ik vroeg me laatst nog af waarom je nog zo weinig op het forum was
Inderdaad, 15 april verplaats ik me definitief naar Nederland, momenteel zit ik door de week nog in België het laatste papierwerk te regelen en in het weekend al in Nederland aangezien zogoed als alle spullen al verhuisd zijn