wrote:Omdat er inmiddels voor black ook al een meeting topic is, zullen we vast meeting topic starten voor Loudness?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
maand vantevorenwrote:Omdat er inmiddels voor black ook al een meeting topic is, zullen we vast meeting topic starten voor Loudness?
Voor de meeste feesten worden, zo te zie, maand van te voren de meeting gemaaktwrote:maand vantevorenwrote:Omdat er inmiddels voor black ook al een meeting topic is, zullen we vast meeting topic starten voor Loudness?[ik weet het, ik was er ook veel te vroeg bij voor MOH]
Dus bij deze: Hardtraxx Meeting: Loudness (23-04-2011)
Heb hier wel weer zin in
eerstvolgende 'grote' feest 
Lekker hard knallen bij Loudness
!
Voor mij ookwrote:Heb hier wel weer zin ineerstvolgende 'grote' feest
Wel week ervoor inception als 'warmingup'
Deadline is dus morgen, wie gaat ze regelen dan? , en aan wie moeten we het geld storten?wrote:
even een reminder voor het shirt:Deadline 24 maart!wrote:KSwoosh: Normaal M
Kevin-Raw: Slim-fit L
Hoeksemad: Slim-fit L
Roberttt: Slim-fit S of M
Henk-Jan Slim Fit M
SanderM: Normaal M
Patrickjeb: Normaal M
Fr4ns: Normaal L
Kodex: Normaal L
PNXRMX: Normaal M
PNXRMX (Mandi): Slimfit M
Dus nog een weekje!
-
G
het gaat via John, aka Darkbeatzwrote:Deadline is dus morgen, wie gaat ze regelen dan? , en aan wie moeten we het geld storten?
maar hij zegt dat we nog ff een weekje moeten wachten, dan kunnen we overmaken naar zn NL rekening.
keuze voor betaling kan contant (op Loudness) of via overmaken.
Dus geef maar ff aan wat je wilt doen, net zo handig, weten we dat ook gelijk
wrote:KSwoosh: Normaal M - Overmaken
Kevin-Raw: Slim-fit L - Overmaken & Verzenden
Roberttt: Slim-fit S of M - Contant
Henk-Jan Slim Fit M - Overmaken
SanderM: Normaal M - Overmaken
Patrickjeb: Normaal M - Overmaken
Fr4ns: Normaal L - Overmaken & Verzenden
Kodex: Normaal L - Overmaken
PNXRMX: Normaal M - Overmaken
PNXRMX (Mandi): Slimfit M - Overmaken
Last edited by Guest on , edited 5 times in total.
KSwoosh: Normaal M - Overmaken
Kevin-Raw: Slim-fit L
Roberttt: Slim-fit S of M
ik betaal wel in natura
Nee i pay cash of in muntjes 
-
G
top mannen, ik hou de lijst up to date 
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
wrote:KSwoosh: Normaal M - Overmaken
Kevin-Raw: Slim-fit L Overmaken
Roberttt: Slim-fit S of M -> pay in natura @maassilo toilet
Eerst was het dat je dat zelf kon kiezen, maar dat als hij opgestuurd moest worden, dit voor je eigen kosten was. Anders gewoon krijgen bij loudness. Weet niet of dit nog steeds zo is.wrote:Wordt deze dan opgestuurd of is het, net zoals de vorige keer, dat iedereen in de Maassilo z'n shirt krijgt?
Dit is nog steeds het zelfde.Ze kunnen wel pas vanaf 05-04 verzonden worden.Eerst was het dat je dat zelf kon kiezen, maar dat als hij opgestuurd moest worden, dit voor je eigen kosten was. Anders gewoon krijgen bij loudness. Weet niet of dit nog steeds zo is.
Ja ik wil hem graag verzonden, Rmc010 zou jij misschien dan een PB willen sturen naar me, met gegevens enzo hoeveel, en naar wie ik het moet overmaken, dan stuur ik daarna wel me adres gegevenswrote:Dit is nog steeds het zelfde.Ze kunnen wel pas vanaf 05-04 verzonden worden.Eerst was het dat je dat zelf kon kiezen, maar dat als hij opgestuurd moest worden, dit voor je eigen kosten was. Anders gewoon krijgen bij loudness. Weet niet of dit nog steeds zo is.
We verhuizen per 1 april naar Nederland, 2 april zijn de tshirts hier dus dan moet ik dan even zien hoeveel het kost aan verpakking/verzending en dan kan ik het je precies laten weten.wrote: Ja ik wil hem graag verzonden, Rmc010 zou jij misschien dan een PB willen sturen naar me, met gegevens enzo hoeveel, en naar wie ik het moet overmaken, dan stuur ik daarna wel me adres gegevens
-
G
dat dus 
alleen niet echt handig dat rcm zich er nu ook mee gaat bemoeien
alleen niet echt handig dat rcm zich er nu ook mee gaat bemoeien
Tja iemand vroeg iets en ik geef gewoon antwoord. 
-
G
wrote:Tja iemand vroeg iets en ik geef gewoon antwoord.
maar nu wil ie et naar jou sturen enzo
aaah verwarrend
De sets van de afgelope editie zouden toch uitgezonden worden flak voor het feest?
Volgens mij een week van tevoren paswrote:De sets van de afgelope editie zouden toch uitgezonden worden flak voor het feest?
Je zegt het ook zelf, flak voor het feestwrote:Volgens mij een week van tevoren paswrote:De sets van de afgelope editie zouden toch uitgezonden worden flak voor het feest?
-
M
Ik ben er ook bij!