Wel mooie aftermovie trouwens 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
edit - toch maar weggehaald 
Last edited by Henk-Jan on , edited 1 time in total.
Op 1:14 is Bastien, een fransman. Die dat shirt van Kodex heeft gekregenwrote:Onbekende hardtraxxer(voor mij) @1:14
Piaa en maarten @ 1:54
Chicky van pepepe @ 2:12
View on YouTube
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.
Je ne savais paswrote:Op 1:14 is Bastien, een fransman. Die dat shirt van Kodex heeft gekregenwrote:Onbekende hardtraxxer(voor mij) @1:14
Piaa en maarten @ 1:54
Chicky van pepepe @ 2:12Geen hardtraxxer
Coole aftermovie, alleen ben ik blind of is er geen shot van de eindbaas, Thera?
-
B
hmmmkaywrote:Zo dit is me laatste post op Hardtraxx.. Laterz lui
Wel dik, tijdens paranormal acitivities rond 0:50 zie je die hele zaal losgaan 
Is ook niet zo lastig om op te knallen, heerlijke plaat, alleen helaas nog niet live gehoord, want we waren er pas tijdens Tatanka.
Bleh al die "rawstyle" artiesten, kom gewoon is met line up met echte raw. Degos & re-done, titan, solutio en the i's bijv
Jah dan krijg je D&R als opener waarsschijnlijk, dan komen zij ook helemaal niet tot hun recht
Echte djs ipv die producers die niet kunnen draaien...wrote:Bleh al die "rawstyle" artiesten, kom gewoon is met line up met echte raw. Degos & re-done, titan, solutio en the i's bijv
-
G
en pepe erachterwrote:Chicky van pepepe @ 2:12
Vandaar dat ik hem niet ben tegengekomen, hij stond er steeds achterwrote:en pepe erachterwrote:Chicky van pepepe @ 2:12
wrote:Acti met oude klappers wel, acti met nieuwe nr's niet.
Ja heb die pik lekker voor elkaarwrote:en pepe erachterwrote:Chicky van pepepe @ 2:12
Haha i knowww right!wrote:Ja heb die pik lekker voor elkaarwrote:en pepe erachterwrote:Chicky van pepepe @ 2:12
Wel jammer dat ik jou weer niet tegen ben gekomen!
Met z'n alle in de after :'D
Pepepe, miss moeten we de volgende keer ook nuchter gaan, komen onze hoofden er miss wel goed op te staan.
Wel grappig dat Pierre - jij - ik pillen op hebben en als enige van het groepje niet echt in de aftermovie staan
Pepepe, miss moeten we de volgende keer ook nuchter gaan, komen onze hoofden er miss wel goed op te staan.
Wel grappig dat Pierre - jij - ik pillen op hebben en als enige van het groepje niet echt in de aftermovie staan
Klopt!! Ik ben je meisie trouwens wel tegengekomen, want die valt wel op tussen allemaal gasten 
Volgende feestje voor mij is pas, Intents Festival
ben je daar ook aanwezig?
Volgende feestje voor mij is pas, Intents Festival
Ik gebruik geen drugs joh gekkieeewrote:Met z'n alle in de after :'D
Nee helaas niet. De eerst volgende word Ground Zero, dus heb nu een tijdje geen feestwrote:Klopt!! Ik ben je meisie trouwens wel tegengekomen, want die valt wel op tussen allemaal gasten
Volgende feestje voor mij is pas, Intents Festivalben je daar ook aanwezig?
Ik weet niet hoe ik het moet gaan overleven, maar het zal wel moeten i guess
Ja of je moet ff vliegtickets boeken, heb nog wel een paar leuke de aankomende weken staan 
Wie was trouwens die HT'er die vaak in dat backstage hoekje kwam en met werkelijk waar elke dj op de foto ging? 
Ik hoorde van EYoung dat een feest in engeland gecancelled was?wrote:Ja of je moet ff vliegtickets boeken, heb nog wel een paar leuke de aankomende weken staan
Zwaar balen
Pwhjah, ff vergeten natuurlijkwrote: Ik gebruik geen drugs joh gekkieee