23 en 24stewrote:Ik was er ook maar voor een dag
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wou zeggen, ik ben drukker bezig met stampen, dan kijken naar wie dagjesmensen zijn of nietwrote:Mij is dat echt helemaal niet opgevallen, was veelste druk bezig. Geen idee wat en wie er allemaal om me heen stonden.wrote:Vond ik ook best welwrote:Viel me trouwens wel op dat er voor mijn gevoel veel dagjes mensen waren, had er minder verwacht.
Vergeleken met de vorige editie was er wel meer "gewoon" volk aanwezig inderdaad, bij de vorige was het echt een heel erg intiem feest waar werkelijk alleen maar liefhebbers aanwezig waren die non-stop uit hun dak gingen, dat was aan de sfeer ook wel te merken. Ik vond de sfeer zaterdag nog steeds erg lekker, maar ik vond de vorige editie net iets specialer 
wrote:Vergeleken met de vorige editie was er wel meer "gewoon" volk aanwezig inderdaad, bij de vorige was het echt een heel erg intiem feest waar werkelijk alleen maar liefhebbers aanwezig waren die non-stop uit hun dak gingen, dat was aan de sfeer ook wel te merken. Ik vond de sfeer zaterdag nog steeds erg lekker, maar ik vond de vorige editie net iets specialer
Heb onderhand 3 uur bijna alleen maar stil gestaan doordat ik echt last kreeg van me benen, dus dan sta je wel beetje rond te kijkenwrote:Wou zeggen, ik ben drukker bezig met stampen, dan kijken naar wie dagjesmensen zijn of niet
Haha, ja ik voelde ze op een gegeven moment ook helemaal naar de klote gaan, maar toch keihard door gegaan, de langste tijd die ik stil stond was denk ik 5 minuten 
Haha ik wou alles sparen voor Thera en ik heb er zeker geen spijt vanwrote:Haha, ja ik voelde ze op een gegeven moment ook helemaal naar de klote gaan, maar toch keihard door gegaan, de langste tijd die ik stil stond was denk ik 5 minuten
1e keer Thera voor mij en zeker respect voor hem!
Thera was inderdaad onwijs gaaf!
Nog respect dat hij aan het eind van zijn set een fles water over de mensen heen gooide die vooraan stonden
Heerlijke afkoeling was dat
Nog respect dat hij aan het eind van zijn set een fles water over de mensen heen gooide die vooraan stonden
-
G
deze dan:
http://www.b2s.nl/upload/Loudness/Galle ... -vp130.jpg
lijkt wel of tom een tand kwijt is
en wa teen mooi shirt:

Haha iddwrote:deze dan:
http://www.b2s.nl/upload/Loudness/Galle ... -vp130.jpg
lijkt wel of tom een tand kwijt is
Haha ja en toen kwam ik jou opeens tegenwrote:Thera was inderdaad onwijs gaaf!
Je bent niet de enigewrote:spierpijn
-
G
niet meerwrote:Je bent niet de enigewrote:spierpijn
mijne was gister over
Ik heb het nog steeds aardig in me kuiten, en ook nog een beetje in nek & schouders
maar zal morgen wel over zijn haha
maar zal morgen wel over zijn haha
Bij mij zijn het alleen nog de schouders, waar ik spierpijn heb
Heb ook nergens anders last van gehad volgens mij, terwijl ik wel weer hard ging bij vlagen
Heb ook nergens anders last van gehad volgens mij, terwijl ik wel weer hard ging bij vlagen
Oehh schouders zijn hier ook nog altijd wat pijnlijk samen met me bovenarmen
Ach hoe meer spierpijn hoe harder er gestampt is!
Denk het niet.. Heb nog nooit zo hard gestampt en van spierpijn is weinig sprake..wrote:Oehh schouders zijn hier ook nog altijd wat pijnlijk samen met me bovenarmen![]()
Voor de gene die Chain Reaction vet vinden. Morgen zal hij bijna de zelfde set neerzetten in The Magic Show 
wrote:Voor de gene die Chain Reaction vet vinden. Morgen zal hij bijna de zelfde set neerzetten in The Magic Show
Dit keer met Nackt & The Worst Nightmare er bij a.u.b.
wrote:Voor de gene die Chain Reaction vet vinden. Morgen zal hij bijna de zelfde set neerzetten in The Magic Show
Nee, dat was iemand anders maar hij zette wel een lekkere set neerwrote:wrote:Voor de gene die Chain Reaction vet vinden. Morgen zal hij bijna de zelfde set neerzetten in The Magic Show![]()
Mijn held van de avond!!