Ik ben d'r helaas niet bij
Hoop dat Solutio & The I's in Berlikum effe harder gaan knallen dan iedereen die op Loudness staat haha
Iedereen HAVE FUN 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ga je naar Black dan? Jij bent nog geen 18 hoorwrote:VANAVOND!!!
Was vorige Loudness ook 17
Nee Defqon wordt pas me eerste feest na 12 keer ofzo waar ik ook daadwerkelijk 18 ben haha 
Maak dat me vrienden maar is wijs, de 17 jarige willen het nooit riskeren om mee te gaan als ze geen ander ID kunnen regelen.wrote:Nee Defqon wordt pas me eerste feest na 12 keer ofzo waar ik ook daadwerkelijk 18 ben haha
Haha das kut jah, had ik bij de eerste paar feestjes ook, maar inmiddels ben ik nog maar de enige die nog 18 moet worden, dus nu is dat probleem iig wegwrote:Maak dat me vrienden maar is wijs, de 17 jarige willen het nooit riskeren om mee te gaan als ze geen ander ID kunnen regelen.wrote:Nee Defqon wordt pas me eerste feest na 12 keer ofzo waar ik ook daadwerkelijk 18 ben haha
Mijn eerste legale feest
afgelopen maandag 18 geworden
heb dr godverdomme zin in nu ook!!
heb dr godverdomme zin in nu ook!!
-
G
wrote:VANAVOND!!!
...als je de break eruit kniptwrote:Better on The Otherside is gewoon vet.
EN OMG YES eindelijk For The Girls op een feest horen (H) Hopen dattie zo vet klonk als in de studio. Andere tracks die ik daar heb gehoord vielen uiteindelijk live wel een beetje tegen nl.
Te grappig
mn ma kwam gister opeens: ja heb wat voor qday meegenomen voor je.
Komt ze met een oranje hoed
dacht gelijk aan de pf brigade
Komt ze met een oranje hoed
Ben zeker benieuwd naar die for the girls, hoop dat tie zo vet als je zei James
.
Vanavond: raggen, knallen, snoeien, beuken, stampen, zagen, pompen 
wrote:Vanavond: raggen, knallen, snoeien, beuken, stampen, zagen, pompen
Ik ben te herkennen aan mijn headhunterz shirt
nee
-
G
wrote:Ik ben te herkennen aan mijn headhunterz shirtnee
toch niet je MMA Rulez shirt?
hmmm, nou ga ik twijfelen.. of toch mijn: ikhebgeenideewatikhierdoeenwatvoormuziekditismaardelaserszijnmooi shirt?wrote:wrote:Ik ben te herkennen aan mijn headhunterz shirtnee
toch niet je MMA Rulez shirt?
Ik heb waarschijnlijk geen hardstyle-gerelateerd shirt aan.
Kameraad van me heeft waarschijnlijk zijn shirt met een plaatje met poep aan
Kameraad van me heeft waarschijnlijk zijn shirt met een plaatje met poep aan
kluister nu Snatchcity (Vortex & Impakt Remix), kzou het echt heldig vinden om die eens een keer te horen 
Kun je niet verwachten, maar als die langskomt, dan draait Ran-D hemwrote:kluister nu Snatchcity (Vortex & Impakt Remix), kzou het echt heldig vinden om die eens een keer te horen
Het begint nu toch wel echt te kriebelen 
bam bam bam bam bam bamwrote:Vanavond: raggen, knallen, snoeien, beuken, stampen, zagen, pompen