Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In een niet al te nuchtere toestand tickets gekocht dit weekend >.<
Heb er zelfs met die graf timetable nog geen spijt van (of maar een klein beetje haha), maar we willen eens uitzonderlijk met het OV komen.

Wat een zooi er om te geraken dit weekend vanuit Roosendaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt ja. Ik ga zelf vanuit Breda en ipv dat er een trein rechtstreeks naar Rotterdam gaat, moeten we naar Dordrecht, om daar vervolgens de bus te pakken. :/ 1,5u onderweg dus, dat normaal een minuut of 40 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De metro rijdt wel weer gewoon vanaf Rotterdam Centraal, dus dat scheelt weer iets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:15 
 
Hardtraxxer

Balen dat sommige artiesten overlappen. Clockartz & Chris One een half uurtje geeft wel weer de gelegenheid om even half uurtje in de main te kijken en dan weer terug naar Thera :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:18 
 
Record label
Avatar gebruiker

Hardtraxxers! We hebben deze vraag ook al gedropt in ons eigen toppa, maar we waren benieuwd welke oude en vergeten platen jullie graag zouden willen horen tijdens onze Spoontechnicians LIVE act! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tot zaterdag bazen :thumbsup:

Veel succes zaterdag en enjoy! Helaas niet aanwezig wegens werk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Hardtraxxer! We hebben deze vraag ook al gedropt in ons eigen toppa, maar we waren benieuwd welke oude en vergeten platen jullie graag zouden willen horen tijdens onze Spoontechnicians LIVE act! :)


Delete - Eternal of Sequence
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou op zich wel weer eens een Loudness mee willen pakken en deze line-up trekt me wel redelijk. In de praktijk komt het er vaak niet van of heb ik al wat anders te doen. Jammer want op een gegeven moment was Loudness vaste prik. Ik heb het even terug gezocht en ik ben in het voorjaar van 2012 voor de eerste keer gegaan, de eerste editie in het Klokgebouw, en bezocht er toen 8 op een rij. Vroeger ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zou op zich wel weer eens een Loudness mee willen pakken en deze line-up trekt me wel redelijk. In de praktijk komt het er vaak niet van of heb ik al wat anders te doen. Jammer want op een gegeven moment was Loudness vaste prik. Ik heb het even terug gezocht en ik ben in het voorjaar van 2012 voor de eerste keer gegaan, de eerste editie in het Klokgebouw, en bezocht er toen 8 op een rij. Vroeger ....


Ik heb dat eigenlijk een beetje anders om.. Heb het ook eens terug gezocht (lang leven Partyflock) en na diverse edities in Factory 010 ('08 en '10), Klokgebouw ('11) en Maasilo ('11 en '12) ben ik ruim 3 jaar niet geweest :huh:

Tegenwoordig ga ik niet meer zo vaak naar een (nacht)feestje en dan kies ik toch snel voor Loudness.. nu alweer de 3e op rij na '16 en '17 in de Maassilo, vooral omdat het eigenlijk nooit teleurstelt qua locatie, geluid, sfeer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:17 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
Remi schreef:
Ik zou op zich wel weer eens een Loudness mee willen pakken en deze line-up trekt me wel redelijk. In de praktijk komt het er vaak niet van of heb ik al wat anders te doen. Jammer want op een gegeven moment was Loudness vaste prik. Ik heb het even terug gezocht en ik ben in het voorjaar van 2012 voor de eerste keer gegaan, de eerste editie in het Klokgebouw, en bezocht er toen 8 op een rij. Vroeger ....


Ik heb dat eigenlijk een beetje anders om.. Heb het ook eens terug gezocht (lang leven Partyflock) en na diverse edities in Factory 010 ('08 en '10), Klokgebouw ('11) en Maasilo ('11 en '12) ben ik ruim 3 jaar niet geweest :huh:

Tegenwoordig ga ik niet meer zo vaak naar een (nacht)feestje en dan kies ik toch snel voor Loudness.. nu alweer de 3e op rij na '16 en '17 in de Maassilo, vooral omdat het eigenlijk nooit teleurstelt qua locatie, geluid, sfeer :worship:


Factory 010 = maassilo alleen wordt daar een andere verdieping mee bedoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Stoux schreef:
Remi schreef:
Ik zou op zich wel weer eens een Loudness mee willen pakken en deze line-up trekt me wel redelijk. In de praktijk komt het er vaak niet van of heb ik al wat anders te doen. Jammer want op een gegeven moment was Loudness vaste prik. Ik heb het even terug gezocht en ik ben in het voorjaar van 2012 voor de eerste keer gegaan, de eerste editie in het Klokgebouw, en bezocht er toen 8 op een rij. Vroeger ....


Ik heb dat eigenlijk een beetje anders om.. Heb het ook eens terug gezocht (lang leven Partyflock) en na diverse edities in Factory 010 ('08 en '10), Klokgebouw ('11) en Maasilo ('11 en '12) ben ik ruim 3 jaar niet geweest :huh:

Tegenwoordig ga ik niet meer zo vaak naar een (nacht)feestje en dan kies ik toch snel voor Loudness.. nu alweer de 3e op rij na '16 en '17 in de Maassilo, vooral omdat het eigenlijk nooit teleurstelt qua locatie, geluid, sfeer :worship:


Factory 010 = maassilo alleen wordt daar een andere verdieping mee bedoeld :P


Nee, Factory 010 is Factory 010 ;) Of eigenlijk 'was', aangezien het inmiddels een nieuwe naam heeft. Andere plek in hetzelfde pand, ja.

Die editie van 2010 was sowieso alleen boven in Factory 010, die van '08 weet ik niet meer precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Tot zaterdag bazen :thumbsup:

Veel succes zaterdag en enjoy! Helaas niet aanwezig wegens werk :(


Thanks man!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand mij een beetje wegwijs maken met het OV in Nederland?
Als Belg zijnde heb ik geen OV chipkaart en moet ik de wegwerp gebruiken (waar mogelijk).

Huidige planning:
Heen:
Trein van Roosendaal -> Zwijndrecht om 21:01
Ticket online
Bus van Zwijndrecht -> Rotterdam
Dit met een E-ticket omdat de wegwerp OV-chipkaart enkel in Rotterdam en Amsterdam bestaan?
Metro van Kralingse Zoom -> Maashaven
Op Kralingse Zoom koop ik wegwerk OV chipkaart van RET2x1 uur (waarvan één voor terugreis)

Terug:
Metro van Maashaven -> Schiedam om 07:21
Wegwerp OV chipkaart op heenreis al gekocht
Snelbus ipv trein van Schiedam -> Zwijndrecht
Met treinticket
Trein van Zwijndrecht -> Roosendaal
Met treinticket

Het lijkt mega omslachtig maar volgens mij is dit de 'efficiëntste' manier?
Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:23 
 
Hardtraxx Newbie

Woutr schreef:
Kan iemand mij een beetje wegwijs maken met het OV in Nederland?
Als Belg zijnde heb ik geen OV chipkaart en moet ik de wegwerp gebruiken (waar mogelijk).

Huidige planning:
Heen:
Trein van Roosendaal -> Zwijndrecht om 21:01
Ticket online
Bus van Zwijndrecht -> Rotterdam
Dit met een E-ticket omdat de wegwerp OV-chipkaart enkel in Rotterdam en Amsterdam bestaan?
Metro van Kralingse Zoom -> Maashaven
Op Kralingse Zoom koop ik wegwerk OV chipkaart van RET2x1 uur (waarvan één voor terugreis)

Terug:


Metro van Maashaven -> Schiedam om 07:21
Wegwerp OV chipkaart op heenreis al gekocht
Snelbus ipv trein van Schiedam -> Zwijndrecht
Met treinticket
Trein van Zwijndrecht -> Roosendaal
Met treinticket

Het lijkt mega omslachtig maar volgens mij is dit de 'efficiëntste' manier?
Zie ik iets over het hoofd ofzo?


Ja het valt wel mee kwa omslachtigheid.

Je hebt je trein e-ticket en dan een wegwerp ov kaart.

Je kunt ook een wegwerp treinkaartje kopen op het station bij roosendaal

Normaal gaat er een trein van roosendaal naar rotterdam cs alleen dr zijn werkzaamheden dit weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar Inner Choice. Hoop dat platen als Mysterias, Undiscovered, Inner Creativity en The Paradox achterwege gelaten worden, maar vrees er voor met die stemmen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:39 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind dat rawstyle altijd het beste tot z'n recht komt bij indoor feesten, dus erg hyped voor dit weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Benieuwd naar Inner Choice. Hoop dat platen als Mysterias, Undiscovered, Inner Creativity en The Paradox achterwege gelaten worden, maar vrees er voor met die stemmen. :$


Als ie Lunatick maar draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ronyn schreef:
Ik vind dat rawstyle altijd het beste tot z'n recht komt bij indoor feesten, dus erg hyped voor dit weekend!


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ronyn schreef:
Ik vind dat rawstyle altijd het beste tot z'n recht komt bij indoor feesten, dus erg hyped voor dit weekend!


:sick:


Dat je daar nog moeilijk over doet, zo kinderachtig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 19:13 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
DonnyD schreef:
Ronyn schreef:
Ik vind dat rawstyle altijd het beste tot z'n recht komt bij indoor feesten, dus erg hyped voor dit weekend!


:sick:


Dat je daar nog moeilijk over doet, zo kinderachtig >.<


idd.. zolang t maar lekker beukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Hardtraxxers! We hebben deze vraag ook al gedropt in ons eigen toppa, maar we waren benieuwd welke oude en vergeten platen jullie graag zouden willen horen tijdens onze Spoontechnicians LIVE act! :)

Heavolution 999
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh aardig veel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Pohhh aardig veel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 04:55 
 
Hardtraxx Veteran

Thera wat een facking zieke eindbaas :worship: B(egin)-Front leuk, C1 & Clockarts nice ondanks matige geluid :D De rest kon me niet zo erg boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 06:09 
 
Hardtraxxer

Thera zette een ouderwetse Loudness set neer :love: maar damn die set van Clockartz en C1... wat een sfeertje vooraan en wat een zieke tracks kwamen er voor bij :worship:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten