Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het ook helemaal met je eens Daan, hoop echt erg voor Delete dat B2S genade heeft en hem nog een kans gunt maar acht de kans erg klein. Ik weet ook absoluut hoe erg hij met zichzelf worstelt en kan ook zeker begrijpen dat hij super nerveus en gespannen was maar dat is alsnog geen excuus voor het gedrag dat hij heeft vertoond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Phrantic moest wel openen, als je nog geen 18 bent mag je namelijk niet tussen 23 en 6 uur werken (draaien). Is wettelijk bepaald, dus kan b2s niks aan doen :)

Wat een onzin, in april vorig jaar moest Alex ook gewoon draaien van 2 tot 3.

Verder hoop ik idd dat B2S het hem vergeeft, maar om eerlijk te zijn weet ik niet precies hoe ik zou reageren als ik B2S was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance heeft Titan ook nog het jaar na z'n flater (geen CD's bij hebben toen dat Traktor gedoe niet werkte)op Defqon terug geboekt. Oke, dat was wel heel iets anders, maar was ook te voorkomen... Ik blijf er op hopen en ik gun hem van harte nog een optreden op Loudness en andere events!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:24 
 
Hardtraxxer

Het enigste wat Delete nu nog kan doen is zoveel mogelijk pareltjes gaan poepen, zodat B2S hem in de toekomst wel moet boeken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:41 
 
Hardtraxxer

D2kke_Bleek schreef:
Het enigste wat Delete nu nog kan doen is zoveel mogelijk pareltjes gaan poepen, zodat B2S hem in de toekomst wel moet boeken....


Dat valt nog tegen denk ik, zeker op een feest als Decibel waar er eigenlijk maar 1 tent is voor de rauwere hardstyle. Dan kun je ongeveer 10 artiesten kwijt verspreid over de dag, er zijn genoeg rauwere artiesten die die plekken in kunnen vullen. Kijk maar wat Q-dance nu al een tijdje doet met D-block & S-te-fan, hun laatste feestjes voor Q-dance waren The Qontinent, 11 Augustus 2012 en X-Qlusive Wildstylez, 19 Januari 2013. Momenteel hebben ze helemaal niets in hun agenda staan qua Q-dance boekingen. Ondanks dat lijkt het niet alsof ze echt gemist worden op de main van Q-dance events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:47 
 
Hardtraxxer

MrBunni schreef:
D2kke_Bleek schreef:
Het enigste wat Delete nu nog kan doen is zoveel mogelijk pareltjes gaan poepen, zodat B2S hem in de toekomst wel moet boeken....


Dat valt nog tegen denk ik, zeker op een feest als Decibel waar er eigenlijk maar 1 tent is voor de rauwere hardstyle. Dan kun je ongeveer 10 artiesten kwijt verspreid over de dag, er zijn genoeg rauwere artiesten die die plekken in kunnen vullen. Kijk maar wat Q-dance nu al een tijdje doet met D-block & S-te-fan, hun laatste feestjes voor Q-dance waren The Qontinent, 11 Augustus 2012 en X-Qlusive Wildstylez, 19 Januari 2013. Momenteel hebben ze helemaal niets in hun agenda staan qua Q-dance boekingen. Ondanks dat lijkt het niet alsof ze echt gemist worden op de main van Q-dance events.


Klopt, plus het feit dat Delete nog niet de status/naam als bijvoorbeeld een B-front of Crypsis heeft. Die hebben ongeacht een slechte periode toch altijd een streepje voor. Misschien vallen de consequenties nog mee voor hem, laten we het hopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:02 
 
Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Exit Mind staat er in ieder geval.

Hoe weet je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
PierrePruuk schreef:
Exit Mind staat er in ieder geval.

Hoe weet je dat?

Heeft een kuchende man in een regenjas verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:58 
 
Hardtraxx Elite

Nice! Ben wel benieuwd naar zijn setje dan, kan zijn stijl wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Basshunterzz schreef:
En dan nog vind ik dat B2S gewoon iemand een 2e kans moet laten geven, misschien wil hij het wel gratis doen om het goed te maken. Ik denk dat je als organisatie ook wel een beetje begrip moet tonen als je het verhaal nu weet, ondanks dat het natuurlijk niet slim is van Delete om naar de fles te grijpen

Nee het is uberdom en als ik B2S was zou ik het Delete ook maar lekker laten uitzoeken. Delete heeft een exclusiviteitscontract bij B2S getekend (of iets dergelijks) voor een jaar. Een organisatie steekt alle vertrouwen en energie in je en dan doe je zoiets. Het is gewoon debiel en deze business is gewoon keihard, want voor Delete kan B2S beter iemand anders boeken. Zoiets kan je als organisatie je bezoekers niet aanbieden, simpel.


Oké, het is dom maar als je zo in de put en je kropt het allemaal op, wat waarschijnlijk wel het geval geweest zal zijn, komt het er op een gegeven moment uit. Dit was helaas niet het juiste moment, maar dit is wel het moment geweest waarop de rest van de fans/dj's weten wat er met hem aan de hand is waardoor ze hem nu kunnen helpen en ondersteunen en hij er hulp voor gaat zoeken, dat hoop ik tenminste. Wie weet wat er gebeurd was geweest als hij hier nog langer mee had gezeten. Ik snap dat B2S hier kwaad om kan zijn, maar als ze zich in de persoon kunnen verplaatsen, al zal dat lastig zijn, weet ik zeker dat ze er wel begrip voor zullen hebben. Dat ze het risico niet willen nemen op nog zo'n voorval snap ik, maar om gelijk te zeggen jij komt ook op geen een B2S feest meer zal zo iemand helemaal verder de depressie induwen. Misschien is het verstandig van Delete om gewoon met B2S af te spreken dat hij eerst hulp gaat zoeken om zijn leven weer op de rit te krijgen en hem dan gewoon weer de kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik kan best goed begrijpen dat b2s hem niet meer boekt, maar als b2s delete weer boekt, krijgt b2s toch echt een goede naam als ''supporter'' en durf te wedden dat er genoeg fan base is die delete weer een kans zullen geven op loudness en dat hij sws zaal zo wat vol zal krijgen. Decibel was echt een ramp voor delete, maar die gast heeft wegens die exclusiviteit contract weining kansen gehad om te draaien (oefenen) op andere gigs om zich gewoon lekker te voelen achter de decks. Hij kan nu tot november veel oefenen achter de decks, wegens zijn kleinere gigs, en zal zich meer vertrouwd voelen voor een grotere publiek.

Ik ben 13 keer verhuisd en heb op verschillende scholen gezeten in verschillende landen, ik snap wat hij voelt maar dat die ''hulp'' moet gaan zoeken is denk ik overdreven. Hij voelt zich kut en heeft heimwee, zal iedereen last van krijgen, maar delete heeft gewoon bijna geen ervaring en decibel was een te grote stap voor hem. Geef hem wat kleinere gigs en durf te wedden dat de volgende keer hij op zo'n groot schaal stage staat hij er toch iets van bakt.

no matter what, Loudness wordt ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:

Ik ben 13 keer verhuisd en heb op verschillende scholen gezeten in verschillende landen, ik snap wat hij voelt maar dat die ''hulp'' moet gaan zoeken is denk ik overdreven. Hij voelt zich kut en heeft heimwee,

Dit is echt bullshit gast :P problemen liggen een stuk dieper dan "zich kut voelen en heimwee hebben".
Desondanks een hele domme fout en toch zijn eigen schuld, je kan ook afzondering zoeken om jezelf bij elkaar te rapen, aangezien hij donders goed wist hoe het zou aflopen toen hij naar de fles greep.

Maarja ik hoop dat het nog goed komt in de toekomst, setjes zijn toch geweldig als ze gewoon goed gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 02:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Frijolrojo schreef:

Ik ben 13 keer verhuisd en heb op verschillende scholen gezeten in verschillende landen, ik snap wat hij voelt maar dat die ''hulp'' moet gaan zoeken is denk ik overdreven. Hij voelt zich kut en heeft heimwee,

Dit is echt bullshit gast :P problemen liggen een stuk dieper dan "zich kut voelen en heimwee hebben".
Desondanks een hele domme fout en toch zijn eigen schuld, je kan ook afzondering zoeken om jezelf bij elkaar te rapen, aangezien hij donders goed wist hoe het zou aflopen toen hij naar de fles greep.

Maarja ik hoop dat het nog goed komt in de toekomst, setjes zijn toch geweldig als ze gewoon goed gaan. :)


wat ik er mee bedoel is dat hij niet lekker in z'n vel zat persoonlijk en achter de decks. Die gast moet gewoon eerst ff wennen aan het leventje hier en een goede basis opbouwen maar hem meteen depresief noemen en dat die hulp moet gaan zoeken gaat mij een beetje te ver. Die gast is 23, hij kan echt wel groeien zonder medische hulp, maar zoals je zegt, stomme fout, alcohol is not the answer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 07:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil jullie wel even bedanken voor dit theekransje der ouwe wijven zeg. :thumbsup:

Wanneer je de beste man niet persoonlijk kent, en dus ook niet hetgeen hij mee dealt... verzin dan geen dingen beste mensen.

'Van-horen-zeggen' is nooit een correcte bron, vergeet dat niet.

Hij heeft de juiste steunpilaren om zich heen op dit moment om uit dit 'dal' te kruipen, dus support hem daarin i.p.v. 'roddels' te verspreiden.

Dat komt niemand ten goede; de heer Delete niet, Theracords niet, niemand. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De discussie heeft imo geen nut, zeker niet in dit topic, maar kleine disclaimer: hij is 26, niet 23 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ik wil jullie wel even bedanken voor dit theekransje der ouwe wijven zeg. :thumbsup:

Wanneer je de beste man niet persoonlijk kent, en dus ook niet hetgeen hij mee dealt... verzin dan geen dingen beste mensen.

'Van-horen-zeggen' is nooit een correcte bron, vergeet dat niet.

Hij heeft de juiste steunpilaren om zich heen op dit moment om uit dit 'dal' te kruipen, dus support hem daarin i.p.v. 'roddels' te verspreiden.

Dat komt niemand ten goede; de heer Delete niet, Theracords niet, niemand. :thumbup:

Dat doe ik dus wel, in ieder geval genoeg om te weten wat er met hem aan de hand is, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:29 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Thyron schreef:
Phrantic moest wel openen, als je nog geen 18 bent mag je namelijk niet tussen 23 en 6 uur werken (draaien). Is wettelijk bepaald, dus kan b2s niks aan doen :)

Wat een onzin, in april vorig jaar moest Alex ook gewoon draaien van 2 tot 3.

Verder hoop ik idd dat B2S het hem vergeeft, maar om eerlijk te zijn weet ik niet precies hoe ik zou reageren als ik B2S was...

phrantic was toen al 19 volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aanwezig weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dat zou betekenen dat hij naarmate de tijd vordert jonger wordt, ook knap :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Dat zou betekenen dat hij naarmate de tijd vordert jonger wordt, ook knap :thumbup:


Je vindt hem ook knapper worden? ;)

Verrassend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:13 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Dat zou betekenen dat hij naarmate de tijd vordert jonger wordt, ook knap :thumbup:

volgens mij is phrantic al 20 hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede discussie over iets wat gewoon bekend is. :thumbup:

Geboortedatum 14 september 1993
Leeftijd 19
https://partyflock.nl/artist/57170:Phrantic
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:20 
 
Hardtraxxer

Qz. schreef:
Goede discussie over iets wat gewoon bekend is. :thumbup:

Geboortedatum 14 september 1993
Leeftijd 19
https://partyflock.nl/artist/57170:Phrantic

Dus dan was hij vorig jaar idd 19
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten