Inderdaad, had zo een afsluiter kunnen zijnwrote:Hopelijk weer een opener a la Phrantic, dat was bril-jant vorig jaar
Jezus wat was dat een lompe opener
Inderdaad, had zo een afsluiter kunnen zijnwrote:Hopelijk weer een opener a la Phrantic, dat was bril-jant vorig jaar
Is toch juist zonde om zulke dikke/harde platen op een lager volume te horenwrote:Inderdaad, had zo een afsluiter kunnen zijnwrote:Hopelijk weer een opener a la Phrantic, dat was bril-jant vorig jaar![]()
Jezus wat was dat een lompe opener
Ja want ze kunnen één enkele act op de line-up niet vervangen ......wrote:Als dat incident er uberhaupt zo'n grote invloed op zou hebben, dan is het nu al te laat. (Het grootste deel van) de Loudness line-up staat namelijk al vast
En wie ben jij?wrote:Ja dat is wel heel erg jammerwrote:1 ding is zeker: Delete staat er niet (meer)heb hem nog nooit zien performen en de kans dat het snel gebeurd is door het incident van gisteren serieus verkleind...
Stefan_helmond?wrote:En wie ben jij?wrote:Ja dat is wel heel erg jammerwrote:1 ding is zeker: Delete staat er niet (meer)heb hem nog nooit zien performen en de kans dat het snel gebeurd is door het incident van gisteren serieus verkleind...
Hier ook weer aanwezig
Met de trein?
Fuzzy?
Hessel?
wrote:En wie ben jij?wrote:Ja dat is wel heel erg jammerwrote:1 ding is zeker: Delete staat er niet (meer)heb hem nog nooit zien performen en de kans dat het snel gebeurd is door het incident van gisteren serieus verkleind...
Hier ook weer aanwezig
Met de trein?
Fuzzy?
Hessel?
Sandertje?
Was je niet bij Phrantic vorig jaar? Was echt megadik, ook als openingsset.wrote:Is toch juist zonde om zulke dikke/harde platen op een lager volume te horenwrote:Inderdaad, had zo een afsluiter kunnen zijnwrote:Hopelijk weer een opener a la Phrantic, dat was bril-jant vorig jaar![]()
Jezus wat was dat een lompe opener? Begin dan lekker met Alpha Twins/Chain Reaction/Jack of Sound o.i.d.
HE, ZOMAAR ANDERSMANS POST AANPASSEN MAG NIET.wrote:wrote: En wie ben jij?
Hier ook weer aanwezig
Met de trein?
Fuzzy?
Hessel?
Sandertje?
Ja dat was hij, wat hij bedoelt is dat een dergelijke vette set beter later op de avond gepland kan staan zodat het door het hogere volume beter tot zijn recht komt. Vervolgens kun je een minder vette artiest dan als opener laten fungeren.wrote: Was je niet bij Phrantic vorig jaar? Was echt megadik, ook als openingsset.
Ik stond toen gewoon al met m'n oordoppen in, geluid stond echt niet te zacht toen of zo imo.wrote:Ja dat was hij, wat hij bedoelt is dat een dergelijke vette set beter later op de avond gepland kan staan zodat het door het hogere volume beter tot zijn recht komt. Vervolgens kun je een minder vette artiest dan als opener laten fungeren.wrote: Was je niet bij Phrantic vorig jaar? Was echt megadik, ook als openingsset.
Gouden tip is om je oordoppen buiten al in te doen. Dan hoef je geen enkele keer een stapje terug!wrote:Ik stond toen gewoon al met m'n oordoppen in, geluid stond echt niet te zacht toen of zo imo.
Heb ik wss ook nietwrote:Zou er maar niet vanuit gaan dat jij zondagavond nog zin heb om te leren, maar goed.wrote:Het valt dus midden in de toetsweek. Maar boeien, heb de zaterdagmiddag en zondagavond nog om te leren dus dat komt wel goed.
Aanwezig!
Zou übervet zijn als het ook zo wordtwrote:Ik denk serieus dat Delete wss op de mainstage zou staan, nu dat b2s en delete best wel goeie relatie hebben (of hadden). Ik hoop toch dat Delete en nieuwe kans krijgt, hoop toch het beste voor hem maar ja. Verder wil ik graag gewoon een verfrissende main stage zien: Titan, Solutio & the I's, Prefix & Density, Deetox (Phrantic weer als opener, no breaks, gas er op) High voltage (alleen) en natuurlijk dan namen zoals Radical, Thera, B-front om main wat leuker te maken.
Genox lijk me echt gaaf om te zien in een van de twee andere stages of misschien Vazard vs Delete? oh god als b2s zoeits kan fixxen
Moet hij eerst leren mixenwrote:Exit Mind staat er in ieder geval.
Nee het is uberdom en als ik B2S was zou ik het Delete ook maar lekker laten uitzoeken. Delete heeft een exclusiviteitscontract bij B2S getekend (of iets dergelijks) voor een jaar. Een organisatie steekt alle vertrouwen en energie in je en dan doe je zoiets. Het is gewoon debiel en deze business is gewoon keihard, want voor Delete kan B2S beter iemand anders boeken. Zoiets kan je als organisatie je bezoekers niet aanbieden, simpel.wrote:En dan nog vind ik dat B2S gewoon iemand een 2e kans moet laten geven, misschien wil hij het wel gratis doen om het goed te maken. Ik denk dat je als organisatie ook wel een beetje begrip moet tonen als je het verhaal nu weet, ondanks dat het natuurlijk niet slim is van Delete om naar de fles te grijpen