wrote:1 kaartje nodig. Wil er 35 euro, desnoods 40 euro voor geven.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nah dat is me net te veel, moet ook nog treinreis zien te betalenwrote:Ook desnoods 50 of niet?
Ik heb nog 2 kaartjes
Eentje voor mezelf en een ander kaartje voor een maat.
Eentje voor mezelf en een ander kaartje voor een maat.
Hihi was net op tijd met kopen.
Wat heb ik hier zin aan! Kan niet wachten 
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Ik was dus net niet op tijd met kopen..
Wie helpt mij?
Wie helpt mij?
Ik verkoop er eentje, 150 eurowrote:1 kaartje nodig. Wil er 35 euro, desnoods 40 euro voor geven.
-
M
- 1 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
Ik ben voor het eerst te laat geweest tijdens de voorverkoop van een feestje.. Na Thrillogy iets te traag geweest met het aanschaffen van de kaarten. Mocht er iemand zijn die er nog 1 over heeft zou ik die graag overnemen! 
Is dit inclusief of exclusief btw Kevin?wrote:Ik verkoop er eentje, 150 eurowrote:1 kaartje nodig. Wil er 35 euro, desnoods 40 euro voor geven.
Incl.wrote:Is dit inclusief of exclusief btw Kevin?wrote:Ik verkoop er eentje, 150 eurowrote:1 kaartje nodig. Wil er 35 euro, desnoods 40 euro voor geven.
-
THardtraxxer
- 72 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Iemand die mij aan een kaartje kan helpen? Normale prijs als het ff kan 
Dankzij deze meneer heb ik ook nog een kaartje kunnen fixenwrote:Jaaa ticket binnen !
Koekje ?wrote:Iemand die mij aan een kaartje kan helpen? Normale prijs als het ff kan
-
E
nee?wrote:Koekje ?wrote:Iemand die mij aan een kaartje kan helpen? Normale prijs als het ff kan
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Nice heren, tot de 16e dan maar hewrote:Dankzij deze meneer heb ik ook nog een kaartje kunnen fixenwrote:Jaaa ticket binnen !aanwezig dus!
-
THardtraxxer
- 72 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vroeg ik om een koekje?wrote:Koekje ?wrote:Iemand die mij aan een kaartje kan helpen? Normale prijs als het ff kan
-
R
- 1 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
2 Kaarten gezocht !! Was helaas, dom, te laat, nu opzoek naar 2 kaarten! Laat maar weten!
-
E
ze bedoelen mij omdat ik behoorlijk goed met vrouwen kan omgaanwrote:Vroeg ik om een koekje?wrote:Koekje ?wrote:Iemand die mij aan een kaartje kan helpen? Normale prijs als het ff kan
flikkers dat t zijn joh.
niks om geven
-
YHardtraxxer
- 69 posts member since 2012
- last seen May 2015
Mijn kaartje is binnen
heb geleerd uit men fouten (Q-base 2013) en heb direct men kaart gekocht toen ik las dat het bijna uitverkocht was.
Het spijtige is dat 2 vrienden van me ( die me zelf overhaalt hebben om naar loudness te gaan) nu zelf geen kaartje hebben.. Mocht iemand ons kunnen helpen?
Het spijtige is dat 2 vrienden van me ( die me zelf overhaalt hebben om naar loudness te gaan) nu zelf geen kaartje hebben.. Mocht iemand ons kunnen helpen?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Net op tijd kaartje gekocht!
Wel maf dat het ineens 3 weken van te voren uitverkocht is, heel veel mensen die ik ken hebben nog geen kaartje.
Wel maf dat het ineens 3 weken van te voren uitverkocht is, heel veel mensen die ik ken hebben nog geen kaartje.
Het is afgelopen jaren toch steeds uitverkocht geweest?wrote:Net op tijd kaartje gekocht!![]()
Jup vorig jaar Maassilo zelfs bijna 6 weken voor de editie in decemberwrote:Het is afgelopen jaren toch steeds uitverkocht geweest?wrote:Net op tijd kaartje gekocht!![]()
-
RHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Ik heb nog een kaartje te koop(e-ticket), voor 40 mag je hem hebben. Stuur maar even een pb dan stuur ik mijn mail