ohja tis geen decibel naatuurlijkwrote:En een vroegtijdige trap naar buiten krijgen.wrote:of geen shirt en een zwembroek
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Voor de verandering zeg je weer eens wat af? Hahah alsof je normaliter op zaterdag nacht gaat lerenwrote:Van 99% kans dat ik ga naar 10% kans. Ik hoop dat mijn proefwerkweekrooster meezit en ik maandag (bijna) niks heb, anders gaat het hem niet worden.
Idd. En je kan ook al nu leren, die kennis raak je echt niet meteen kwijt.
Lucas, Aart & Dirk komen daar anders altijd mee weg. Maar goed die zijn ook veel lekkerder dan wij normale stervelingen.wrote:En een vroegtijdige trap naar buiten krijgen.wrote:of geen shirt en een zwembroek
-
YHardtraxxer
- 69 posts member since 2012
- last seen May 2015
Vorige week dan toch maar besloten om naar dit feest te gaan, kon het gewoon niet laten
Dat wordt dus 3 weekends achter elkaar dik knallen in november
Ook rijden we wat vroeger door om de stad Rotterdam te gaan verkennen
Dat wordt dus 3 weekends achter elkaar dik knallen in november
Ook rijden we wat vroeger door om de stad Rotterdam te gaan verkennen
Ik ken wat mensen en laat ze naar buiten schoppen.wrote:Lucas, Aart & Dirk komen daar anders altijd mee weg. Maar goed die zijn ook veel lekkerder dan wij normale stervelingen.wrote:En een vroegtijdige trap naar buiten krijgen.wrote:of geen shirt en een zwembroek
Loudness almost sold out!
On Saturday the 16th of November, b2s organizes their RAW event Loudness at Maassilo Rotterdam. Almost all the tickets are sold out, and this is a last warning for all the Raw Hardstyle lovers! b2s recommends you to buy your ticket as soon as possible. The last tickets are available via http://loudness.tickets.b2s.nl/.
On Saturday the 16th of November, b2s organizes their RAW event Loudness at Maassilo Rotterdam. Almost all the tickets are sold out, and this is a last warning for all the Raw Hardstyle lovers! b2s recommends you to buy your ticket as soon as possible. The last tickets are available via http://loudness.tickets.b2s.nl/.
Kaarten binnen, kan niet wachten !
Hier idem dito!wrote:Kaarten binnen, kan niet wachten !
Lekker rond(jes) lopen en me laten verrassenwrote:Hier idem dito!wrote:Kaarten binnen, kan niet wachten !3 area's dus genoeg keus
Whaaa fuck heb nog geen kaart, zo maar snek bestellen
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ik heb hier echt gigantisch veel zin in! 
Ook maar ff snel gekocht, gelukkig liet mijn financiële situatie het toe 
Kutzooi, pas over 2 weken loon binnen dus nog niet kunnen bestellen, iemand zou voor mij bestellen vanavond maar die is dus tot 22:00 werken...
Als iemand een kaartje over heeft dan hoor ik het graag!
Als iemand een kaartje over heeft dan hoor ik het graag!
Niet meer aanwezig, unfortunate Peanutbutter.
Godverdomme, nu maar via via proberen te regelen.
Uitverkocht!
Zag het op de FB van B2s, dus ikke snel naar de ticketshop , "Nog 1 product beschikbaar"
Nu staat er Uitverkocht

Zag het op de FB van B2s, dus ikke snel naar de ticketshop , "Nog 1 product beschikbaar"
Nu staat er Uitverkocht
Zou iemand ff de openingspost aan kunnen passen met volledige line-up?
Ja hoorwrote:Zou iemand ff de openingspost aan kunnen passen met volledige line-up?
Top! Nu kan ik tenminste makkelijk de line-up vinden als ik m weer eens vergeten ben